Die van jou valt op omdat je veel topics opent.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef pberends het volgende:
Welke of wat voor soort username valt jou het meest op en is dus ook reclame-technisch het beste. Iets met caps als BHFH of iets met cijfers, of een breezervariant? Of met alleen maar tekens zoals strepen _-?
Jouw avatar is anders ook redelijk onvergetelijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
naam alleen niet, vaak in combi met een vaste avatar is het herkenbaar, tonks, sunchaser, BHFH, zijn bijvoorbeeld daardoor wat bekender dan de rest voor mij
die van jou jaagt me nog in mijn dromen naquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Usernames vallen me nooit zo op. Avatars des te meer en daar herken ik mensen in eerste instantie ook aan.
Je oranje avatar ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef PLAE@ het volgende:
Die idiote naam van mij moet wel opvallen![]()
Boe!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef deliberator het volgende:
[..]
die van jou jaagt me nog in mijn dromen na
Aantal keren dat je iemand opvallend tegenkomt in topics. Iemand die vaak in dezelfde soort topics schrijft zul je eerder herkennen dan iemand die je zelden tegenkomt op het forum.quote:
Da's gewoon een prutser die probeert op te vallen met achterlijk gedragquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef peterh het volgende:
Maikuuul dat vind ik ook zo'n vage username..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |