Je bent de nieuwe Pepijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef stinkie het volgende:
Kreeg mail van de Marktplaats F650 GS, bod van 3200 geaccepteerd dus morgen even bellen
Nu nog geld zien te regelen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef stinkie het volgende:
Kreeg mail van de Marktplaats F650 GS, bod van 3200 geaccepteerd dus morgen even bellen
Nu nog geld zien te regelen
Hehe, wat is het bijschrift, "lunch"??quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:59 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[[url=http://images.fok.nl/upload/060118_52229_hamsterslang.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Kijk ff HIERquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef dribbel79 het volgende:
Zijn er CBR kenners die me kunnen vertellen waar ik goed op moet letten bij het bekijken van een potentiele 2-wieler???
Wat zie ik hier, behalve een kat ?quote:
wat Makker hierboven zegtquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef dribbel79 het volgende:
Zijn er CBR kenners die me kunnen vertellen waar ik goed op moet letten bij het bekijken van een potentiele 2-wieler???
Ik gok dat ik hem sowieso het beste bij daglicht moet bekijken?
die zooi van Hicham die opgegeten isquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat zie ik hier, behalve een kat ?
Klopt als een bus, wat een info!! THANKS !quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk ff HIER
Staat wel veel nuttige info enzo
Owja morgen
Die foto was tegelijkertijd ook een link naar dit berichtquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hehe, wat is het bijschrift, "lunch"??
als het nu de komende dagen nog even flink regent dan is die smerige pekel ook wegquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
vandaag 9 gradenwel nat, maar boeieh
temps gaan iig de goeie kant op
heb je ideeen om te gaan racen ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Binnenkort heb ik stalen remleidingen.Mocht ik ze toch niet over kunnen kopen dan ga ik ze bij Suomy Racing halen. Ik heb meteen even geïnformeerd naar nieuwe banden. Ik weet nog niet zeker wat ik er straks onder wil laten leggen, maar mogelijk ga ik eens de Pilot Powers proberen.
![]()
Ja!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je ideeen om te gaan racen ?![]()
Net als met de Fiero in de sneeuw ..alweer 3 weken geleden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:14 schreef R2-D2 het volgende:
Tsjaakaaaa!!!
En je kijkt in de spiegel en je denkt bij jezelf!:
"TSJAKAAAAA! Deze Bugatti gaat naar me luisteren!"
Je drukt het pedaal in, je geeft vol gas! Wie is de baas de baas, jij of de auto!
C R A S H ! !
de auto...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Binnenkort heb ik stalen remleidingen.Mocht ik ze toch niet over kunnen kopen dan ga ik ze bij Suomy Racing halen. Ik heb meteen even geïnformeerd naar nieuwe banden. Ik weet nog niet zeker wat ik er straks onder wil laten leggen, maar mogelijk ga ik eens de Pilot Powers proberen.
![]()
volgens mij bedoel je deze he ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja!![]()
Enne, heb je dat ene plaatje nog van die CBR900RR? Ik denk dat ik maar eens naar zo eentje op zoek ga. Voorlopig koop ik toch nog even geen andere, dus ik heb alle tijd om meer info te zoeken. Eerst maar eens andere dingen op een rijtje zetten voordat ik een andere motor koop. Ik kan ondertussen wel mijn collega vast gek maken.Ook al zou ze 'm voor de prijs kopen die ik in gedachte heb, dan nog kom ik tekort voor een andere, vandaar dat ik nog even wacht (en spaar
).
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je deze he ?![]()
[afbeelding]
ik heb deze kleurstelling nog nooit in Nederland gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |