Uuhm, stel je nou voor dat die dingen tof zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Haselaar het volgende:
Overdrijven is ook een vak, als je met een R100RT lekker (en pittig) kan rijden, kan het zeker met een R100S,
kijk dan wat een mooi ding:
[afbeelding]
![]()
Die smileyquote:
Is dat het kleine broertje van de 125R?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte Fireblad 100RR een hele geile motor.. wannahave.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:37 schreef Roderick2085 het volgende:
zal ik ook nog maar eens compleet off-topic posten
brilletje nodig???
Hoe heb jij zo snel je belastingen in de peiling?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef stinkie het volgende:
potentiele koper voor de Alp. Hopen dat het door gaat morgen, dan ben ik mss volgende week van de Honda af kan ik nog net ff met 3 fietsjes in de OP
quote:
Stinkie is een kamperquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe heb jij zo snel je belastingen in de peiling?
Ik zit nog te wachten op de jaaropgave van de werkgever, maar jij had natuurlijk detacheringswerk.
Ofzo.![]()
Inwoners van Vinkenslag betalen geen belastingquote:
2004quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe heb jij zo snel je belastingen in de peiling?
Ik zit nog te wachten op de jaaropgave van de werkgever, maar jij had natuurlijk detacheringswerk.
Ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:27 schreef FemaleRebbel het volgende:
Middag.....hebben we wat gemist....ehmmmmm....Hicham is aangenomenen is EJ in Spé en de 't ging over al dan niet 1 of 2 bobbels
![]()
Fok!Niveau![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham & Youssef moeten uitkijken![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham & Youssef moeten uitkijken![]()
Ik ben al uitgelogd, wat een pauperzooi. Laat maar zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is dus gewoon weer aftellen voordat ie weer verbannen wordt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |