quote:
dat mag niet, dat zou jij toch moeten weten.quote:
verkapt-post-mijn-zip-dan-als-je-durftquote:
Dat kun je uiteraard ook doen als je niet meer wilt fokken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef Herald het volgende:
[..]
verkapt-post-mijn-zip-dan-als-je-durft
Ik zei aanvragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef Herald het volgende:
[..]
verkapt-post-mijn-zip-dan-als-je-durft
Je moeder misschien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:09 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
wie-kan-haar-zip-even-posten aanvraag post![]()
Jou moeder misschien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vraag het anders eens aan google waar ijsmeis.zip te vinden is![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2006 13:14:02 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Jou moeder misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was ik blij dat het niet tot mijn kennis behoorde
blijkbaar heb je meer hersens dan tieten![]()
He!! Je kunt volgens de wet een claim van 10.000 euro krijgen als je iemand kwetst met lichamelijke beperkingen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
![]()
was ik blij dat het niet tot mijn kennis behoorde
blijkbaar heb je meer hersens dan tieten![]()
-Edit: weg, niet grappig-quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:21 schreef thefunny het volgende:
[..]
He!! Je kunt volgens de wet een claim van 10.000 euro krijgen als je iemand kwetst met lichamelijke beperkingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |