Waarom dat man, je bent evenlang wakker als ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Man ik ben kapot
vool me brak.. maar ik zal het volhouden !
goed dat je het even meldquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef B_BOY het volgende:
hier benk weer......
ik ga zo ff eten en dan kom ik daarna weer hierheen.
puik plan [14.gif]quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef B_BOY het volgende:
hier benk weer......
ik ga zo ff eten en dan kom ik daarna weer hierheen.
Ik ben net thee gaan makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom dat man, je bent evenlang wakker als ik
en ik zit hier gewoon heel levendig kroepoek te eten en ben niet moe
nóg niet![]()
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben net thee gaan maken
Jezus is toch wat met die tentamensquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamen![]()
ik hoef de 23e pas weer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamen![]()
En jij maar zeiken dat je op fok moet postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jezus is toch wat met die tentamens
wij zijn er toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Misstique het volgende:
rpp? Bizznitch? Chowi? KS? C.? J.?
waar zijn jullie?![]()
dat is mijn tentanmen voor vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En jij maar zeiken dat je op fok moet posten![]()
je wát?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat is mijn tentanmen voor vandaag
Ow das minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn tentamen moeilijk was![]()
maar je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn tentamen moeilijk was![]()
In ieder geval al succesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hopelijk maak ik deel 2 straks beter![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar je weet het niet zeker?
die van mij was wel te doen, ik kon redelijk wat invullen, mede omdattie inderdaad best wel leek op die van vorig jaar! [afbeelding]
nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dat niet slecht voor nu al bier ?
ah zo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde eigenlijk moeilijker dan TLK's "tentamen"
moet je ff yvonne beffen, dan vertelt ze hoe het moetquote:hoe kom je eignelijk aan van die vage PI's ?
Alleen ik ga echt door tot donderdagquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah zo!
ja dat geloof ik gelijk! jij doet hetzelfde, plus nog 2 echte tentames erbij!
[..]
En als ik jou een mooie foto van yvonne geef vertel je het mij dan ook ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah zo!
ja dat geloof ik gelijk! jij doet hetzelfde, plus nog 2 echte tentames erbij!
[..]
moet je ff yvonne beffen, dan vertelt ze hoe het moet
Ik tot 3 februariquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen ik ga echt door tot donderdag
als het er een is die ik nog niet heb...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En als ik jou een mooie foto van yvonne geef vertel je het mij dan ook ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het er een is die ik nog niet heb...
neuh... dat ene detailtje maakt me niet zo gek veel uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
wedde dat je die nog niet hebt![]()
je moet je niet vergissen met een andere foto, dit is de orgineel waar ze de pet van donald op heeft![]()
Ah toe, zeg nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh... dat ene detailtje maakt me niet zo gek veel uit
Dan kiep je achteroverquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stoere vent ben je pas als je het tot 29 februari uithoud!
het zou moeten kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kiep je achterover
ik ben niet zo thuis in die breezertaal, sorryquote:
Maar dan heb ik wel een krat bierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je haalt dan leef je niet lang meer geloof me maar
ja en ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedemorgen, zijn jullie nog steeds wakker??
jullie waren d'r nog toen ik ging pitten
Use The Fucking (google) Search is geen breazer hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in die breezertaal, sorry![]()
Waarje niet veel aan hebtquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in die breezertaal, sorry![]()
[..]
Maar dan heb ik wel een krat bier![]()
En nu zijn we er nog steedsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
ik denk toch dat ík vanavond lekker vroeg onder de wol ga!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whehe hele dag nog( ik )
Die van mij ligt vol met rotzooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik denk toch dat ík vanavond lekker vroeg onder de wol ga!
dat bed SCHREEUWT er gewoon om om beslapen te worden
Idd een beetje op tijd vanavond mag welquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik denk toch dat ík vanavond lekker vroeg onder de wol ga!
dat bed SCHREEUWT er gewoon om om beslapen te worden
die van mij is nog enigszins opgemaakt ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij ligt vol met rotzooien kleren
Denk dat ik de bank neem
In ieder geval bedankt voor de fijne avond was gezellig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Idd een beetje op tijd vanavond mag wel![]()
Ik moet GVD nog mijn aanrechtschoonmaken ook vol met rommelquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij is nog enigszins opgemaakt ook
Die van mij is nog lekker warm, ik heb zin om er weer in te kruipenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij ligt vol met rotzooien kleren
Denk dat ik de bank neem
jij ook bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor de fijne avond was gezellig.
Ik heb nog een dikke afwas staan, gister de band op visite gehad voor het oefenen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet GVD nog mijn aanrechtschoonmaken ook vol met rommel![]()
Hele huis eigenmoet schoonmaken... doe ik morgen wel
Je bent er net uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die van mij is nog lekker warm, ik heb zin om er weer in te kruipen
Ik heb vaatwasserquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog een dikke afwas staan, gister de band op visite gehad voor het oefenen!
maar voor de rest valt het gelukkig wel mee
nopequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jij ook bedankt
Hey Mc kan je ook je eigen icoontje aan die lijst me PI's toevoegen ?
mijn bureau!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet GVD nog mijn aanrechtschoonmaken ook vol met rommel![]()
Hele huis eigenmoet schoonmaken... doe ik morgen wel
Ik lig morgen wel knock-outquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja ik heb geen eens de 3 uur gehaald![]()
maarja wel lekker uitgeslapen dus
Naast de tv staan ook glazen en een soep komquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mijn bureau!
alleen het stukje voor me toetsenbord is nog enigszins vrij
verder ligt het puin 3 hoog opgestapelt
Ik ben maar met m'n laptop op een stoel gaan zittenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Naast de tv staan ook glazen en een soep kom
Zo kan het ook hequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ben maar met m'n laptop op een stoel gaan zitten![]()
sjonge wat een kreukelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Zoo ook maar ff opgemaakt!!
[afbeelding]
en nu ff de afwas wegwerken
ik ben een man, die besteed daar niet zoveel moeite aan!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
sjonge wat een kreukelsga dat eens beter opmaken
![]()
Ik ben zojuist tegen mn beeldscherm aangedokenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
hmmm gelijk heb jequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ben een man, die besteed daar niet zoveel moeite aan!!!![]()
en nog student ook btw
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
sjonge wat een kreukelsga dat eens beter opmaken
![]()
Nou veel plezierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik ben maar met m'n laptop op een stoel gaan zitten![]()
Ik heb wel een relaxe nu, voordelig via de TU kunnen kopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat bakbeest van mij kun je nou niet bepaald een "laptop noemen!
ik zal es een foto plaatsen zodra de batterijen van me camera weer vol zitten
17" CRT for the win.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb wel een relaxe nu, voordelig via de TU kunnen kopen![]()
Ik heb geen flauw idee wat voor soort ding ik heb maar hij is zilver met zwarte toetsen en fingerprintsecurtity :y)quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat voor soort ding ik heb maar hij is zilver met zwarte toetsen en fingerprintsecurtity![]()
Doen de koelelementen van de minibar het nog ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb nog zown laptop te koop voor 25¤
http://www.laptops-laptops-laptops.co.uk/laptops/ToshS4000.jpg
o ja zal de afwas doen.... geen zin in
Je mag ook niet spijbelen om te fokkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
nmet school aan de lijn
kan ik dus morgen vroeg mijn bed uit wat niet de bedoeling was
Bluh bluh wat voor dinges ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Doen de koelelementen van de minibar het nog ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
nmet school aan de lijn
kan ik dus morgen vroeg mijn bed uit wat niet de bedoeling was
Ik was vergeten datik nog een foto moest afgeven en en stage formulieren moest invullen gister ;')quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je mag ook niet spijbelen om te fokken![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat er geen minibar in die laptop zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bluh bluh wat voor dinges ??
Truequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, INHolland is ook niet alles nix![]()
Jij hier ook alquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal, alles lekker hier?
Nee dat lijkt allemaal maar zo, daarnaast is het niet verbodenquote:
middag? het is nog dinsdagavond toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal, alles lekker hier?
Daarom kom ik ook overal op fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dat lijkt allemaal maar zo, daarnaast is het niet verboden
Ow sorry, jawel die doet het nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er geen minibar in die laptop zit![]()
Neequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
middag? het is nog dinsdagavond toch?
hoi trouwens!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik was vergeten datik nog een foto moest afgeven en en stage formulieren moest invullen gister ;')
ja toen was ik er ook niet.
waarom moet je nou, nog geen duidelijk uitleg gegevenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kan ik GVD naar school toe
School is altijd kut. naja bijna altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben klaar met stage, hoef nu alleen nog maar 3 uurtjes in de week naar school en de rest beetje beffen enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef VASND het volgende:
[..]
School is altijd kut. naja bijna altijd.
belangrijk stage enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
waarom moet je nou, nog geen duidelijk uitleg gegeven![]()
pauze is chillquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:49 schreef VASND het volgende:
[..]
School is altijd kut. naja bijna altijd.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben klaar met stage, hoef nu alleen nog maar 3 uurtjes in de week naar school en de rest beetje beffen enzo
O ja 3 uurtjes + 20 min pauzequote:
Morgen geef ik alleen de foto's af en dan peer ik hemquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
O ja 3 uurtjes + 20 min pauze
moet ook gebeuren!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben klaar met stage, hoef nu alleen nog maar 3 uurtjes in de week naar school en de rest beetje beffen enzo
beffen is goedquote:
Ben je er ook even uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beidenquote:
Dan pasquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wasvanacht al om kwart op 1 thuis van cafe
veel leukerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ikwou eerst naar school gaan, maar besloot te gaan fokken
Ziek gemeld of watquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ikwou eerst naar school gaan, maar besloot te gaan fokken
Moet dat dan?quote:
Dinsdag doorgeven dat ik op mij broetje moest passen dat ik hem niet alleen thuis kon laten want hij was ziek.quote:
Neej als je je ziekmeld of niet komt opdagen is voor de leraren precies hetzelfdequote:
Hallo_Mensen kan zijn eigen brood niet smerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dinsdag doorgeven dat ik op mij broetje moest passen dat ik hem niet alleen thuis kon laten want hij was ziek.
Als ik zeg dat ik zelf ziek ben geloven ze me niet![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dinsdag doorgeven dat ik op mij broetje moest passen dat ik hem niet alleen thuis kon laten want hij was ziek.
Als ik zeg dat ik zelf ziek ben geloven ze me niet![]()
Moet ik hem weerhelpenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hallo_Mensen kan zijn eigen brood niet smerenso cute
![]()
Whahahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hallo_Mensen kan zijn eigen brood niet smerenso cute
![]()
Ja nou dan nogquote:
quote:
Nietus, je moet morgen weer even naar school.quote:
Nietquote:
Ik mis mooie discussie'squote:
Maar ik denk dat hij die posten bedoeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
niets?
dr zijn een paar users bijgekomen misschien... that's all!
ja dûhquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij die posten bedoeld
Nee oke, maar het moet wel ergens over gaan vind ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dûh
als die nieuwe users niets gepost hadden waren het geen nieuwe BeFfers hè
Vroeger ging BeF in snel tempo !quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dûh
als die nieuwe users niets gepost hadden waren het geen nieuwe BeFfers hè
We hebben hetde hele tijd over school gehadquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee oke, maar het moet wel ergens over gaan vind ik
nou, wat dat betreft dragen we ons steentje aan de tradities goed bij!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger ging BeF in snel tempo !
Daar zijn we vanaf gestapt omdat dat klote was en het nergens over ging.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger ging BeF in snel tempo !
School?? Werk?? Op Uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Waar zijn de vaste BeFers?
Waarschijnlijk op school/werk ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar zijn we vanaf gestapt omdat dat klote was en het nergens over ging.
ja, dat is nou juist de reden dat ik pas sinds gister/vanmiddag/hoe je het ook wil noemen serieus in BeF te vinden benquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee oke, maar het moet wel ergens over gaan vind ik
wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
slowchat is slowchat!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan omdat het zo snel ging.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aha oke!, ik denk echter dat die gesprekken pas in de late nachten begint..zo eergister nacht ook, rond uur of 5 dacht ik, hopa even een discussie erin gegooidquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, dat is nou juist de reden dat ik pas sinds gister/vanmiddag/hoe je het ook wil noemen serieus in BeF te vinden ben
Ik zie je hier anders nog steeds hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan omdat het zo snel ging.
daarom dat ik kapte met BeF
Doe maar niet, halve marrokanenbuurt voor je deur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien moeten we ze ff roepen?
1, 2... 3....!!!!
BeFFERS!!!!!! WAAR ZIJN JULLIE?
nou dat hadden we dus vanochtend ook, met een paar opblijversquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke!, ik denk echter dat die gesprekken pas in de late nachten begint..zo eergister nacht ook, rond uur of 5 dacht ik, hopa even een discussie erin gegooid![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe maar niet, halve marrokanenbuurt voor je deur.
Nu gaat het niet ze snel als vroegerquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie je hier anders nog steeds hoor
Mijn swaquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe maar niet, halve marrokanenbuurt voor je deur.
Prachtigquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou dat hadden we dus vanochtend ook, met een paar opblijvers
Ik snap het niet, of ik wil het niet snappenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu gaat het niet ze snel als vroeger
Snap dat dan !
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu gaat het niet ze snel als vroeger
Snap dat dan !
Vroeger ging het 4 maal zo snelquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik snap het niet, of ik wil het niet snappen
Niet eens naar bed geweest?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
alleen is voor ons die nacht nog steeds bezig
Dit tempo valt nog meequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]ging het vroeger nóg sneller?
ik vind dit tempo al behoorlijk rap, en veel sneller moet het ook niet gaan
Dat dachten die lui van GCSC ook. BeF is BeF, niet zomaar een slowchat!quote:
Dat is/was wel een positief iets aan BeF idd, niet zomaar slap gelul en gezwaai (nouja.. dat slappe gelulquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat dachten die lui van GCSC ook. BeF is BeF, niet zomaar een slowchat!.
dat klopt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vroeger ging het zo dat als je poste op de eerste pagina je post op de derde pagina kwam(met 50 posts per pagina).quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]ging het vroeger nóg sneller?
ik vind dit tempo al behoorlijk rap, en veel sneller moet het ook niet gaan
Klopt, door die onzin is GCSC geslotenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mafkeesquote:
Idem bovenquote:
ok, het moet wel ergens over gaan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet nog met Zebiie had even hele dag op BeF gezeten en 1400 + postquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vroeger ging het zo dat als je poste op de eerste pagina je post op de derde pagina kwam(met 50 posts per pagina).
Iedereen postte langs elkaar, de eerste pagina staat vol met fipo's en de laatste 2 pagina's vol met lapo's. Ertussen in wat bier en frituur geroep en hoi's en doei's. Het was eventjes leuk maar ik heb zoals het nu gaat toch veel liever.
welles!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Donnie.Darko het volgende:
ik ben hier niet.
Oeh. Even teruglezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef mcDavid het volgende:
maar ey, mensen, we hebben nu toch een goede discussie?
[BeF] #344: Bier op de late avond !quote:
Ik had laatst 700 posts op een dag en toen deed ik best rustig aan. Maar dat was dus niet alleen maar BeF maar ook gewoon DIG, GC enzo, gewoon ook serieus posten. Maar dat van zebbie toen was ook een hoop van die multi-posts.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet nog met Zebiie had even hele dag op BeF gezeten en 1400 + post
Ik vond er niks aan zo.
Veels te snel
Idd aan veel post kom je altijd...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had laatst 700 posts op een dag en toen deed ik best rustig aan. Maar dat was dus niet alleen maar BeF maar ook gewoon DIG, GC enzo, gewoon ook serieus posten. Maar dat van zebbie toen was ook een hoop van die multi-posts..
Ja geen zin om te lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[BeF] #344: Bier op de late avond !
daar begon het ergens
maar dat wil ik je niet allemaal aandoen
Tja, als je niks beters te doen hebt en echt een hele dag fokt haal je zo een paar honderd posts, zonder al te veel moeitequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had laatst 700 posts op een dag en toen deed ik best rustig aan. Maar dat was dus niet alleen maar BeF maar ook gewoon DIG, GC enzo, gewoon ook serieus posten. Maar dat van zebbie toen was ook een hoop van die multi-posts..
Eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd aan veel post kom je altijd...
Maar belangrijkste is plezier![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee idd, korte samenvatting?
Zonder plezier is er niks aan en supersaai en dankap ik ook als het ergens saai isquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eensik post ook overal en nergen
We begonnen om 00:30 met fok en we zitten er nog steedsquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Nee idd, korte samenvatting?
De discussie, dat wist ik nou welquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We begonnen om 00:30 met fok en we zitten er nog steeds
Eensquote:
Idd, dat doe ik liever wel wat anders dan op FOK! blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder plezier is er niks aan en supersaai en dankap ik ook als het ergens saai is
Fifa of the gateway doe ik de laatste tijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd, dat doe ik liever wel wat anders dan op FOK! blijven
McDavid had het over een discussie gisteraaf/vanmorgenquote:
Ik speel tegenwoordig geen spelletjes meer, ik werk liever een beetje aan mijn websitequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fifa of the gateway doe ik de laatste tijd
geen ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef VASND het volgende:
[..]
McDavid had het over een discussie gisteraaf/vanmorgen![]()
ieder zijn dingquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik speel tegenwoordig geen spelletjes meer, ik werk liever een beetje aan mijn website
ik ook niet, ik speel ut2004 of cannon fodder als ik me verveelquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ieder zijn ding
Ik heb geen website
Ooh dan weet ik dat ook weer evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
slowchat is ook niet bedoelt om na te lezen
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ieder zijn ding
Ik heb geen website
Cannon fodderquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef VASND het volgende:
[..]
ik ook niet, ik speel ut2004 of cannon fodder als ik me verveel
die van nu,quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:03 schreef VASND het volgende:
[..]
McDavid had het over een discussie gisteraaf/vanmorgen![]()
Waar heb je een website voor nodig dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Waarom heb jij geen wensite dan
Ik verveel me gewoon niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef mcDavid het volgende:
ik heb Fok! voor als ik me verveel!
ah zo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van nu,
over wat wel en niet in BeF thuis hoort
Dat zij hij niet. wensite, goed lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Waar heb je een website voor nodig dan?
Ik ging ervanuit dat dat website betekendequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef VASND het volgende:
[..]
ah zo.
[..]
Dat zij hij niet. wensite, goed lezen![]()
Als jeje verveelt misschienquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Waar heb je een website voor nodig dan?
Vind ik niks en ken ook geen php en htmlquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
Waarom heb jij geen wensite dan
Typ vuoden moet kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef VASND het volgende:
[..]
ah zo.
[..]
Dat zij hij niet. wensite, goed lezen![]()
Op fok kan hetook wel saai zijn !quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef mcDavid het volgende:
ik heb Fok! voor als ik me verveel!
Moet je wel heel erg je best doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan er ook geld aan verdienen !
html hoef je niet te kennen. Daar is Dreamweaver voor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind ik niks en ken ook geen php en html
Kon html eerst beetjemaar ben vergeten
Ik kon het eerst ook niet maar HTML is zo gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vind ik niks en ken ook geen php en html
Kon html eerst beetjemaar ben vergeten
Dat ben ik iig wel van planquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan er ook geld aan verdienen !
je zou bijvoobeeld kunnen begin de openingspost te lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, ik moest me hier gaan melden... ik moest hier maar een eind weg typen...
Maar... kan iemand mij, als onzin newbie dan misschien even uitleggen waar BEF voor staat?
Ga gauw terug..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Maar... kan iemand mij, als onzin newbie dan misschien even uitleggen waar BEF voor staat?
Van wie moest je je hier melden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Dat ook jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je zou bijvoobeeld kunnen begin de openingspostte lezen
Je kan eigelijk praten over van alles en nog wat, het maakt niet uit watquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Bier en Frituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Heul wel! Ik heb wel vaker tot 5 delen na gelezen. En dan nog gereageert op alles waar ik op wilde reageren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
slowchat is ook niet bedoelt om na te lezen
Ken je netobject fusion? zo ja, van vind je daarvan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Moet je wel heel erg je best doen
[..]
html hoef je niet te kennen. Daar is Dreamweaver voor.
Ik kan het zelf overigens wel, maar tegenwoordig is het echt niet meer nodig
Zo, deel jij hier opeens de lakens uit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Ga gauw terug..
BeF = Bier en Frietuur
en er wordt hier niet gespamd he![]()
het ging vanacht trouwens ook nog over pizza vs. broodje hamburger vs. broodje kebab!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:17 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Van wie moest je je hier melden?
BeF staat voor Bier en Frituur. Deze topicreeks is dan ook volledig gewijd aan het genot dat bier en frituren ons dagelijks brengt.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Ken je netobject fusion? zo ja, van vind je daarvan?
Ik heb het net gedownload en het ziet er op het eerste gezicht wel makkelijk uit.
plaatje bovenaan: bier en frituurquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
zo bedoelde ik het niet hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Zo, deel jij hier opeens de lakens uit?
Ik zie geen enkele spam van betreffende user, en we staan open voor iedereen die hier wil posten. Dus doe je ff normaal?
Kebab, daar was ik nog bij idd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het ging vanacht trouwens ook nog over pizza vs. broodje hamburger vs. broodje kebab!
Ja dan heb je hier niks te zoeken iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef Kleintje het volgende:
Ja hallo... lezen? Ik wil niet lezen, ik wil spammen.
God damn, ik hoor hier niet thuis.
Ben aan het lijnen om een goddelijk lichaam te krijgen, en bier... neuh... ik vinnut niet lekker...
WAT DOE IK HIER?
Speedy, je hebt me naar de verkeerde plaats gestuurd
Klopt als een busquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan eigelijk praten over van alles en nog wat, het maakt niet uit watzolang het maar geen warez is
" ik moest hier maar een eind weg typen... "quote:
* pc-fr34k fobo checked.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef Kleintje het volgende:
Ben aan het lijnen om een goddelijk lichaam te krijgen, en bier... neuh... ik vinnut niet lekker...
WAT DOE IK HIER?
Ik was voorstander van Pizza dat weet ik nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het ging vanacht trouwens ook nog over pizza vs. broodje hamburger vs. broodje kebab!
Lieve meid,quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, de post dat ik de OP maar moest lezen, dat gaf me kippenvel. Dacht even dat ik op GOT terecht was gekomen. Ik had al UTFS of RTFM verwacht....
*zucht*
Gekkiequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, de post dat ik de OP maar moest lezen, dat gaf me kippenvel. Dacht even dat ik op GOT terecht was gekomen. Ik had al UTFS of RTFM verwacht....
*zucht*
Dat biertje... dat drink je zelf wel op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k] fobo checked.[/me]
[me=pc-fr34k] vindt dat je niet hoeft te lijnen.[/me]
[me=pc-fr34k biedt biertje en frikandel aan.
je bent een vrouw, dus je mag blijven!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:19 schreef Kleintje het volgende:
WAT DOE IK HIER?
GoT.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
*zucht*
1 zeeeeeeer belangrijke ding: Hier in BEF hebben we geen verstand, die laten we mooi thuisquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat biertje... dat drink je zelf wel op.
Die frikandel daarintegen.. JAMMMIE!!!
Mooie avatar heb je!
Toch nog mannen met verstand hier
uit je signature eigenlijk opvatten?quote:uhn tiss uhn tiss
Ja jemig... ik las BEF... dus ik dacht aan beffen. Kom op... moet kunnen toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Lieve meid,
wie gezellig mee wil posten mag ook best een beetje moeite doen
Ok.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat biertje... dat drink je zelf wel op.
Smakelijk, wil je er nog saus bij?quote:Die frikandel daarintegen.. JAMMMIE!!!
bedankt, helemaal zelf gemaaktquote:Mooie avatar heb je!
Hand in hand.quote:Toch nog mannen met verstand hier
Eigenlijk wel ja.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef rompompom het volgende:
Wat een graf-TT.
Topicverneukers, dat zijn t!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:22 schreef rompompom het volgende:
Wat een graf-TT.
sorry hoor, maar zoiets simpels had je toch ook zelf kunnen verzinnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
*zucht*
Ben ik niet te kwaad voor hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja jemig... ik las BEF... dus ik dacht aan beffen. Kom op... moet kunnen toch?
De laatste paar was dat het enige wat nog íets met BeF te maken had. Nu dus ook niet meer. Schopje SES maar doen?quote:
Mt, je bent er weer.quote:
Moet kunnen, maar als je de OP lezen al teveel moeite vindt heb je het ws. lastig met hier het tempo bijhoudenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja jemig... ik las BEF... dus ik dacht aan beffen. Kom op... moet kunnen toch?
Nee, gewoon de oude kliek weer allemaal komen posten en die newbies eens flink ontgroenen en laten zien hoe het wél moet in BeFquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
De laatste paar was dat het enige wat nog íets met BeF te maken had. Nu dus ook niet meer. Schopje SES maar doen?
Nummer van Bloodhound gang maar ff luisterenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:23 schreef Donnie.Darko het volgende:
TLK, hoe moet ik dat
[..]
uit je signature eigenlijk opvatten?
Is dat alsof je met je mond drumgeluiden nadoet?
Nogmaals, welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ah oke... nerds hier, bier, frituurzooi en geen verstand..
Dan mag je hier dus ook boeren, scheten laten, neus pulleken..
Mooi... ik hoor hier thuis!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Nieuwe cd zeker? Die heb ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Nummer van Bloodhound gang maar ff luisteren
Sja, mijn BEF trok me eigenlijk meer. Maar goed, zal eerder de bedoeling zijn dat ik jullie trek terwijl jullie aan het BeF'en zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry hoor, maar zoiets simpels had je toch ook zelf kunnen verzinnen
Wat een vrouw.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ah oke... nerds hier, bier, frituurzooi en geen verstand..
Mooi... ik hoor hier thuis!
Lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk friet eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |