Waarom dat man, je bent evenlang wakker als ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Man ik ben kapot
vool me brak.. maar ik zal het volhouden !
goed dat je het even meldquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef B_BOY het volgende:
hier benk weer......
ik ga zo ff eten en dan kom ik daarna weer hierheen.
puik plan [14.gif]quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef B_BOY het volgende:
hier benk weer......
ik ga zo ff eten en dan kom ik daarna weer hierheen.
Ik ben net thee gaan makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom dat man, je bent evenlang wakker als ik
en ik zit hier gewoon heel levendig kroepoek te eten en ben niet moe
nóg niet![]()
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben net thee gaan maken
Jezus is toch wat met die tentamensquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamen![]()
ik hoef de 23e pas weer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur verdomme weer tentamen![]()
En jij maar zeiken dat je op fok moet postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jezus is toch wat met die tentamens
wij zijn er toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:25 schreef Misstique het volgende:
rpp? Bizznitch? Chowi? KS? C.? J.?
waar zijn jullie?![]()
dat is mijn tentanmen voor vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En jij maar zeiken dat je op fok moet posten![]()
je wát?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat is mijn tentanmen voor vandaag
Ow das minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn tentamen moeilijk was![]()
maar je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn tentamen moeilijk was![]()
In ieder geval al succesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Hopelijk maak ik deel 2 straks beter![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar je weet het niet zeker?
die van mij was wel te doen, ik kon redelijk wat invullen, mede omdattie inderdaad best wel leek op die van vorig jaar! [afbeelding]
nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Is dat niet slecht voor nu al bier ?
ah zo!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde eigenlijk moeilijker dan TLK's "tentamen"
moet je ff yvonne beffen, dan vertelt ze hoe het moetquote:hoe kom je eignelijk aan van die vage PI's ?
Alleen ik ga echt door tot donderdagquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah zo!
ja dat geloof ik gelijk! jij doet hetzelfde, plus nog 2 echte tentames erbij!
[..]
En als ik jou een mooie foto van yvonne geef vertel je het mij dan ook ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ah zo!
ja dat geloof ik gelijk! jij doet hetzelfde, plus nog 2 echte tentames erbij!
[..]
moet je ff yvonne beffen, dan vertelt ze hoe het moet
Ik tot 3 februariquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen ik ga echt door tot donderdag
als het er een is die ik nog niet heb...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En als ik jou een mooie foto van yvonne geef vertel je het mij dan ook ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het er een is die ik nog niet heb...
neuh... dat ene detailtje maakt me niet zo gek veel uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
[afbeelding]
wedde dat je die nog niet hebt![]()
je moet je niet vergissen met een andere foto, dit is de orgineel waar ze de pet van donald op heeft![]()
Ah toe, zeg nouquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh... dat ene detailtje maakt me niet zo gek veel uit
Dan kiep je achteroverquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stoere vent ben je pas als je het tot 29 februari uithoud!
het zou moeten kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kiep je achterover
ik ben niet zo thuis in die breezertaal, sorryquote:
Maar dan heb ik wel een krat bierquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je haalt dan leef je niet lang meer geloof me maar
ja en ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Goedemorgen, zijn jullie nog steeds wakker??
jullie waren d'r nog toen ik ging pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |