abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34449369
Vorig jaar eerste keer, echt ontzettend bevallen!
Ik ben dit jaar ook zéker weer aanwezig!
pi_34449408
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef BeRightBack het volgende:
en nu niet meer als rookie....
t zal je alleen maar meer gaan bevallen
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:48:50 #253
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_34449412
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef BeRightBack het volgende:
grmbl
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:49:55 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34449450
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Of het is typisch Nederlands dat een baggerband als Kane ook nog publiek trekt...
Nee, want de instelling die beschrijf geldt niet alleen binnen de muziek. Het is in de sport, kunst, etcetera...

Voorbeelden: 2 unlimmited toch een zeer grote naam in de wereld, werd hier grotendeels uitgekotst. Racoon werd tot vorig jaar door veel zogenaamde 'echte' muziekliefhebbers gezien als een leuk bandje, maar nu ze een enorme hit gehad hebben, 'mag' je ze niet meer leuk leuk vinden.
Within Temptation doet het zeer goed in het buitenland en hier zitten wij erop te zeuren.
Anouk, die toch echt wel wat kan, wordt ook door veel mensen uitgekotst... En zo kan je nog wel even doorgaan.
Het hoeft je smaak niet te zijn, maar waarom dan die negatieve instelling?
Dat is zo typisch Nederlans!

Waarmee ik overigens niet zeg dat je niet kritisch mag zijn.
  woensdag 25 januari 2006 @ 15:52:32 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34449523
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:47 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

t probleem met kane is dat ze zichzelf gewoon te goed vinden. Als ze zich lekker in de onderhond-positie hadden gezet en onder het motto "niet lullen maar spelen" hadden ze in een veel beter daglicht gestaan. Maar als zo'n arrogante en irritante drabber als Dinand gaat lopen roepen dat ze internationaal gaan doorbreken, dan ben ik er snel klaar mee Daarbij willen ze aan alle kanten zichzelf maar al te graag laten zien. T lijkt wel alsof het de knaapjes niet meer om de muziek gaat maar om de publiciteit. Goedkoop scoren noemen we zoiets.
Er lopen in Nederland tal van bands rond die minstens even goed, zo niet beter zijn muzikaal gezien waar je nooit ook maar iets van hoord, en die zelfs hun handjes dicht mogen knijpen als een producer in zijn/haar oneindige goedheid ze een plaatje laat opnemen. En dat alles om 1 simpele reden: hoe verkoopt het. Een platenboer interesseert het geen eene moer of iets muzikaal gezien goed of niet goed is, die vraagt zich alleen af "kan ik dit goed verkopen". Aangezien Kane wat dat betreft makkelijk te promoten is zul je ze overal te pas en te onpas tegen komen (TMF-awards bijvoorbeeld) om zich maar naar de jeugd (voornamelijk 12 tm 16 aangezien die groep nog heel makkelijk laat vormen qua muziek en net wat te besteden begint te krijgen) te promoten.
Toch lijkt het wel eens, dat de grote bands er door 'ons' op aangekeken worden dat de kleine niet doorbreken... terwijl zij daar natuurlijk niets aan kunnen doen.
pi_34449707
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee, want de instelling die beschrijf geldt niet alleen binnen de muziek. Het is in de sport, kunst, etcetera...

Voorbeelden: 2 unlimmited toch een zeer grote naam in de wereld, werd hier grotendeels uitgekotst. Racoon werd tot vorig jaar door veel zogenaamde 'echte' muziekliefhebbers gezien als een leuk bandje, maar nu ze een enorme hit gehad hebben, 'mag' je ze niet meer leuk leuk vinden.
Within Temptation doet het zeer goed in het buitenland en hier zitten wij erop te zeuren.
Anouk, die toch echt wel wat kan, wordt ook door veel mensen uitgekotst... En zo kan je nog wel even doorgaan.
Het hoeft je smaak niet te zijn, maar waarom dan die negatieve instelling?
Dat is zo typisch Nederlans!

Waarmee ik overigens niet zeg dat je niet kritisch mag zijn.
tsja, aan de andere kant kun je ook een hele lijst nederlandse artiesten noemen die wél worden ge-accepteerd.
een paar voorbeeldjes:
Golden Earring - ondertussen al wel wat aan de oude kant, maar niet uitgekotst en uitgescheten als bijvoorbeeld Kane terwijl ze toch wereldwijd wel wat hits hebben gehad.
Tröckener Kecks - Toch nooit afgezeken zoals Racoon, Kane, anouk etc.
the Scene - idem
of om de heel andere kant op te gaan: Charly Lownoise & Mental Theo ( ) iedereen lacht erom maar vind het stiekem toch ook wel leuk.... waarom? omdat het nooit zo geforceerd "kijk mij eens stoer en cool zijn" is gebracht.
t heeft meer te maken met de manier van jezelf presenteren dan de muziek die je maakt.
en inderdaad, Nederlanders hebben wel altijd de neiging eigen werk af te kraken. Er is altijd wel kritiek en commentaar. Maar dat is niet alleen met muziek zo. Kijk maar naar t voetbal. We hebben in NL 16miljoen bondscoaches en iedereen weet het beter dan San Marco. Als je de mening in het buitenland vraagt dan zijn we al bijna kampioen, maar in NL nog verre van....
Wil niet zeggen overigens dat Racoon of Kane plots goed is hoor
pi_34449839
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Toch lijkt het wel eens, dat de grote bands er door 'ons' op aangekeken worden dat de kleine niet doorbreken... terwijl zij daar natuurlijk niets aan kunnen doen.
t is wat dat betreft meer dat de bands als kane en racoon en di-rect (en de rest van het rijtje) t gezicht zijn. de platenbaas staat niet met zn plompe harses op t podium, dus daar valt weinig over te zeggen. Gelukkig dat t met Idols wel redelijk duidelijk wordt hoe de vork in de steel zit. Als er iets is waar duidelijk wordt gemaakt dat kwaliteit tegenwoordig bijzaak is, dan is het daar wel. Hoeveel van die plaatjes heeft Boris wel niet verkocht....en hoeveel van die tiener-dozen waren wel niet helemaal gek van hem??? en wat hoor je tegenwoordig nog van em??
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:02:18 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34449889
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:58 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

tsja, aan de andere kant kun je ook een hele lijst nederlandse artiesten noemen die wél worden ge-accepteerd.
een paar voorbeeldjes:
Golden Earring - ondertussen al wel wat aan de oude kant, maar niet uitgekotst en uitgescheten als bijvoorbeeld Kane terwijl ze toch wereldwijd wel wat hits hebben gehad.
Tröckener Kecks - Toch nooit afgezeken zoals Racoon, Kane, anouk etc.
the Scene - idem
Golden Earring is soms ook al omtstreden hoor...
Kecks en The Scene bestaan niet meer en zoals je weet: over de gestopten niets dan goeds.
quote:
of om de heel andere kant op te gaan: Charly Lownoise & Mental Theo ( ) iedereen lacht erom maar vind het stiekem toch ook wel leuk.... waarom? omdat het nooit zo geforceerd "kijk mij eens stoer en cool zijn" is gebracht.
Eens, maar heeft Racoon die air dan? Anouk? Within Temptation? Kane wel ja, maar bij die andere 3 zie ik het niet.
quote:
t heeft meer te maken met de manier van jezelf presenteren dan de muziek die je maakt.
en inderdaad, Nederlanders hebben wel altijd de neiging eigen werk af te kraken. Er is altijd wel kritiek en commentaar. Maar dat is niet alleen met muziek zo. Kijk maar naar t voetbal. We hebben in NL 16miljoen bondscoaches en iedereen weet het beter dan San Marco.
Ik zei ook dat het niet alleen met muziek zo is
quote:
Als je de mening in het buitenland vraagt dan zijn we al bijna kampioen, maar in NL nog verre van....
Wil niet zeggen overigens dat Racoon of Kane plots goed is hoor
Racoon was goed en is goed. Dat ene nummer hoor ik doordat het zo'n grote hit was niet zo graag meer, maar het blijft een goede live-band.
pi_34450001
De elende van Lowlands

Voor in de OP alvast.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:06:12 #260
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34450043

Dat is echt een kansloos Topic.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:10:24 #261
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34450188
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:05 schreef super-muffin het volgende:
De elende van Lowlands

Voor in de OP alvast.
Leuk verhaal... Maar wat was er nou precies misgegaan dat ze naar huis ging? Is toch niks abnormaals gebeurd?
pi_34450292
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:48 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

en nu niet meer als rookie....
t zal je alleen maar meer gaan bevallen
pi_34450524
quote:
De elende van Lowlands

Voor in de OP alvast.
Ik kan echt niet geloven dat zij naar lowlands is geweest?
bij mij was bijna alles precies andersom
super georganiseerd..
en hoe zit dat met van het terrein naar de camping toegaan was dat toen echt zo'n gedoe?
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:21:33 #264
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_34450593
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

super georganiseerd..
en hoe zit dat met van het terrein naar de camping toegaan was dat toen echt zo'n gedoe?
Super georganiseerd ja.. behalve dan dat wachten bij de ingang.. maar opzich viel dat ook mee
Tim's LastFM Charts
pi_34450804
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]

Super georganiseerd ja.. behalve dan dat wachten bij de ingang.. maar opzich viel dat ook mee
Hoort erbij toch..
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:29:36 #266
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34450881
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Hoort erbij toch..
Opbouwen naar de climax.
pi_34450937
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

Opbouwen naar de climax.
precies
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:35:48 #268
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_34451096
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pfaf het volgende:

[..]

Opbouwen naar de climax.
Dat is ook zo Vooral de eerste keer 'wat zal je te zien krijgen?'

Hopen dat wilco op LL komt Pfaf!
Tim's LastFM Charts
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:35:51 #269
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34451100
ik kom
Bernie en ik zijn tof.
pi_34452414
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:28 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jazeker.. en hier op Fok voorspelt... Aan je voorbij gegaan?
En jullie maar denken dat ik jullie zat voor te liegen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_34452537
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En jullie maar denken dat ik jullie zat voor te liegen
En ozzy kijk eens in de ogen van je heks en verklap wat dit jaar de suprise act gaat worden.
pi_34452792
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En ozzy kijk eens in de ogen van je heks en verklap wat dit jaar de suprise act gaat worden.
Roxette
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_34452998
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Roxette

Ik denk dat je toch nog wat meer looks in die ogen moet gooien
pi_34453225
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik denk dat je toch nog wat meer looks in die ogen moet gooien
Vooruit:

De rest van de surprise-acts dit jaar:

André Hazes

Pantera

Sinterklaas

Lionel Richie

The Beatles

The Sugababes

René Froger

Evanescence

Outkast

Jennifer Lopez

The Doors

TheSilentEnigma

Miss Kittin

En Alice Cooper
  woensdag 25 januari 2006 @ 17:45:41 #275
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34453351

Alice Cooper zou cool zijn!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34453679
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Heb me ook goed vermaakt op 2 many dj's en Vitalic!

Maargoed, van mij mag er dit jaar wel iets harder gebeukt worden... er zullen verder genoeg cultureel verantwoorde acts staan
absoluut! vitalic half februari in tivoli he
underground forever baby
pi_34453870
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:47 schreef bl0emetjE het volgende:
vorig jaar niet geweest, maar ik wil eigenlijk dit jaar wel weer!

Nu nog even mensen ritselen die met me mee willen
M'n tent ěs nog vrij van vrouwelijk schoon, voor komend jaar!
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:01:16 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34453880
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:35 schreef Prep2Fight het volgende:

[..]
Hopen dat wilco op LL komt Pfaf!
God, dat zou geweldig zijn. Dan kus ik persoonlijk de schoen van iedere Lowlands-organisator.
pi_34453940
Miss Kittin mag van mij dit jaar ook weer komen! en inderdaad mag er 's avonds best een beetje gebeukt worden...
De beat gaat steeds maar door.... GEWELDIG!
pi_34454030
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:03 schreef pinominie het volgende:
en inderdaad mag er 's avonds best een beetje gebeukt worden...
Frontline Assembly tourt in Europa in augustus
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:42:04 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34455173
quote:
De elende van Lowlands

Voor in de OP alvast.
hehehe .,... doosje
boos worden omdat je moet lopen?
boos worden omdat je geen open vuur mag en het toch wil? (staat allemaal in de folder die je bij je kaartje krijgt)
hongerig rondlopen...sorry eten zat op het terrein en in de shops
en als ze niet eerst 4 uur naar 6flags waren gegaan hadden ze ook geen 4 uur in de rij hoeven te staan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34455206
spuit 11 hier hoor..maarre als iets troep is is het troep..en dan boeit het echt niet uit welk land het komt..2 unlimited en kane is gewoon gruwelijk klotemuziek.
underground forever baby
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:44:33 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34455260
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

super georganiseerd..
LL is over het algemeen goed georganiseert... alleen het je moet wel weten wat je ervan moet verwachten... al dat meisje denkt dat ze zonder wachtrij ergens naar binnenschuift zonder controlle en dat ze bij elk podium vooraan kan staan .... tsja ... das jammer (en de menigte bij tiesto was idd erg erg erg groot) want zo werkt het helaas niet
stay frosty
pi_34455309
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
(en de menigte bij tiesto was idd erg erg erg groot) want zo werkt het helaas niet
als je linksom achterlangs was gegaan had je ondekt dat het linksvooraan erg rustig was en dat je daar makkelijk kon komen

ach who cares dat zij ervan baalt..ik heb het al 10x meer naar mijn zin gehad dan op welk ander festival dan ook.
underground forever baby
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:47:37 #285
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34455341
quote:

[..]

LL is over het algemeen goed georganiseert... alleen het je moet wel weten wat je ervan moet verwachten... al dat meisje denkt dat ze zonder wachtrij ergens naar binnenschuift zonder controlle en dat ze bij elk podium vooraan kan staan .... tsja ... das jammer (en de menigte bij tiesto was idd erg erg erg groot) want zo werkt het helaas niet
Dat topic was

Heerlijk om te lezen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34455998
quote:

[..]

LL is over het algemeen goed georganiseert...
Voor zo'n groot meerdaags festival is het zeker wel goed georganiseerd ja!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  woensdag 25 januari 2006 @ 20:37:23 #287
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_34459220
Inderdaad een klassiektopic
Tranquillo
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:52:21 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34464706
mijn eerste classic topic
stay frosty
  woensdag 25 januari 2006 @ 23:30:45 #289
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_34466313
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehehe .,... doosje
boos worden omdat je moet lopen?
boos worden omdat je geen open vuur mag en het toch wil? (staat allemaal in de folder die je bij je kaartje krijgt)
hongerig rondlopen...sorry eten zat op het terrein en in de shops
en als ze niet eerst 4 uur naar 6flags waren gegaan hadden ze ook geen 4 uur in de rij hoeven te staan
Ik had dat topic vorig jaar ook gelezen, is precies het jaar dat ik echt de ergste lowlands vond.
Alleen toen was ik al 2 weken ziek en had ik koorts op LL zelf
Het was niet leuk, ik ben het jaar daarna niet geweest door die ervaring, gelukkig daarna weer wel.
Bertje en Henk
pi_34471030
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat topic was

Heerlijk om te lezen
ik heb em meteen maar effe gebookmarked..... dit wil ik later nog een keertje rustig kunnen lezen. Wat een muts zeg...wat had ze nou helemaal verwacht???
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:35:58 #291
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34473488
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 06:53 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

ik heb em meteen maar effe gebookmarked..... dit wil ik later nog een keertje rustig kunnen lezen. Wat een muts zeg...wat had ze nou helemaal verwacht???
vraag ik me ook af
stay frosty
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:38:45 #292
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34473546
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 06:53 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Een vloerverwarmde, overdekte camping, met barbeque-ruimtes. Windvrij en wachttijdvrij. Altijd mooi weer en een rode loper als zij naar een optreden gaat.... Zoiets wellicht?
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:54:59 #293
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34473971
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Een vloerverwarmde, overdekte camping, met barbeque-ruimtes. Windvrij en wachttijdvrij. Altijd mooi weer en een rode loper als zij naar een optreden gaat.... Zoiets wellicht?
lijkt me echt kut
stay frosty
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:11:04 #294
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_34474414
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

lijkt me echt kut
mij ook, maar wellicht was dat haar verwachtingspatroon..
pi_34474746
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

een camping?? hoe platvloers zeg... nee hoor, dat moet toch minstens een 5-sterren hotel zijn...en 's nachts geheel stil
pi_34474973
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

een camping?? hoe platvloers zeg... nee hoor, dat moet toch minstens een 5-sterren hotel zijn...en 's nachts geheel stil
oh ja ..mensen die snachts willen dat het stil is..
underground forever baby
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:34:41 #297
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_34475132
PORNO
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:47:13 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34475491
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:28 schreef Laton het volgende:

[..]

oh ja ..mensen die snachts willen dat het stil is..
kwam er vorig jaar zelfs een naar me toe tijdens ons washok concert om te vragen of we wat zachter wouden doen
stay frosty
pi_34475542
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kwam er vorig jaar zelfs een naar me toe tijdens ons washok concert om te vragen of we wat zachter wouden wilden doen
da's niet best..... dat hoort er juist bij op LL....slapen doe je maar als je thuis bent
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:50:35 #300
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34475591
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:48 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

da's niet best..... dat hoort er juist bij op LL....slapen doe je maar als je thuis bent
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')