Net genoeg harde muziek misschien... maar zoals gezegd daarvan dus teveel tegenover elkaar geprogrammeerd... en toch echt wel een overschot britpop.. is niet erg als je het leuk vindt, balen als je het niet leuk vindtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Dat was idd wel vervelend, dat er leuke bands tegenover elkaar stonden, uit hetzelfde genre. Maar dat lag ook per dag anders, de eerste dag zat het vol met britpop/indie, de andere dagen minder.
Maar opzich was er vorig jaar van ieder genre toch wel genoeg?
Mensen die metal en hardrock willen moeten lekker naar Graspop/Rock Am Ring dat soort festivals gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben voor een inhaalslag van de metal en hardrock die de afgelopen jaren is opgelopen.![]()
Mensen die britpop willen moeten lekker naar London Calling gaan...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Mensen die metal en hardrock willen moeten lekker naar Graspop/Rock Am Ring dat soort festivals gaan.
Dat is zieligquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:04 schreef koen_pijl het volgende:
Er schieten nu weer allemaal mooie verhalen binnen! Heb echt heimwee!
Afgelopen jaar hadden wij zo opblaaszwembadje bij! We hadden hem opgeblazen en gingen hem vullen bij de tioletten. We moesten allemaal over die draden van tentjes en haringen heen met een vol water badje. De helft ging over een tent heen van een stel gelovigen waar wij net achter stonden. Iedereen naar ons kijken
. De volgende dag lag het badje vol met rotzooi, lege blikjes, half opgegeten voedselresten en andere rare dingen. Die dingen waren wel van ons zelf, maar we zijn er toch maar niet meer met onze voeten in gaan zitten.
Ook die gelovigen die voor ons stonden. DIe stonden elke ochtend aan mensen een lunchpakketje te geven ofzo. Ze werden gebracht door hun ouders en hadden een groot houten kruis voor de tent staan en lagen om tien uur op bed
. Met als gevolg dat er na tienen elke minuut iemand naar ons toekwam om te vragen of dat die tent van die gelovigen was want ze moesten pissen. Daarna werdt de tent van die eo'ers gedoopt door gele regen van dronken mensen. En wij lagen in een deuk!
Ja en mensen die van dance houden gaan maar naar dance valley toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Mensen die metal en hardrock willen moeten lekker naar Graspop/Rock Am Ring dat soort festivals gaan.
Ja zeker, dat ze door hun ouders begeleid worden tot hun plaats op de camping. Maar wel kut voor die gelovige, na een paar keer hebben we ook de dronken mensen weg gestuurd.quote:
idd je moet mensen wel in hun waarde latenquote:
dan wel ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef koen_pijl het volgende:
Deden we ook. Die eo'ers probeerde ons eerst allemaal te overtuigen van hun geloof en dat werden we moe.
ik miste lara croftquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Laton het volgende:
ach, zendingsdrang dient altijd bestreden te worden..moet dat met pis..so be it. Overigens ben ik ook voor meer metal op lowlands..en meer rock n roll..en vooral meer dance!
er moet dus vooral meer variatie blijven..hoewel ik het laatste jaar een van de leukste vond..nieuwe aankleding en lichten.
inderdaad de nieuwe aankleding en indeling wasquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Laton het volgende:
ach, zendingsdrang dient altijd bestreden te worden..moet dat met pis..so be it. Overigens ben ik ook voor meer metal op lowlands..en meer rock n roll..en vooral meer dance!
er moet dus vooral meer variatie blijven..hoewel ik het laatste jaar een van de leukste vond..nieuwe aankleding en lichten.
Die moeten op het pad bij de 24 uurs tent dan gaan staanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef rubbereend het volgende:
en oja we hebben die EO'ers geadviseert om volgend jaar op camping 2 of 3 te gaan staan, dan hadden ze wat meer aanspraakveel plezier ermee daar
of een lekker champignonnensoepjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die moeten op het pad bij de 24 uurs tent dan gaan staan![]()
Jammer dat ik ze gemist heb, ik zou ze graag naar hogere sferen gevoerd hebben door ze een overheerlijk plakje cake voor bij de koffie aan te bieden![]()
Huh, de Bravo was toch de avond-dans-tent?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overdag idd bandjes kijken, 's-avonds dansen in de Alpha. Daarna verder feesten op de camping
Ja dance ja. Ik dans liever op Flogging Molly, Iron Maiden, RATM, Queen enz. in de Alphaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Huh, de Bravo was toch de avond-dans-tent?
word mn eerste keer, dus pin me er niet aan vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |