abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:05:47 #126
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34414477
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Dat was idd wel vervelend, dat er leuke bands tegenover elkaar stonden, uit hetzelfde genre. Maar dat lag ook per dag anders, de eerste dag zat het vol met britpop/indie, de andere dagen minder.
Maar opzich was er vorig jaar van ieder genre toch wel genoeg?
Net genoeg harde muziek misschien... maar zoals gezegd daarvan dus teveel tegenover elkaar geprogrammeerd... en toch echt wel een overschot britpop.. is niet erg als je het leuk vindt, balen als je het niet leuk vindt

Idd dit jaar graag wat meer hardere muziek... a la 2002 ,2003 dus, zeg maar
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34414511
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben voor een inhaalslag van de metal en hardrock die de afgelopen jaren is opgelopen.
Mensen die metal en hardrock willen moeten lekker naar Graspop/Rock Am Ring dat soort festivals gaan.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:07:49 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34414543
8gram en een tray grolsch
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:10:30 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34414630
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Mensen die metal en hardrock willen moeten lekker naar Graspop/Rock Am Ring dat soort festivals gaan.
Mensen die britpop willen moeten lekker naar London Calling gaan...

Wat is dat nou voor redenatie? Lowlands is een festival met van alles en nog wat en vroeger kwam er meer metal dan tegenwoordig en dat is spijtig... in mijn ogen wordt Lowlands steeds commercieler, want men boekt steeds meer "mainstream" bands en past zich aan aan de "hypes". Dat is jammer, want ik had liever gezien dat men zich gewoon bezig zou houden met een mooi, gevarieerd en apart programma...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34414650
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:04 schreef koen_pijl het volgende:
Er schieten nu weer allemaal mooie verhalen binnen ! Heb echt heimwee!
Afgelopen jaar hadden wij zo opblaaszwembadje bij! We hadden hem opgeblazen en gingen hem vullen bij de tioletten. We moesten allemaal over die draden van tentjes en haringen heen met een vol water badje. De helft ging over een tent heen van een stel gelovigen waar wij net achter stonden . Iedereen naar ons kijken . De volgende dag lag het badje vol met rotzooi, lege blikjes, half opgegeten voedselresten en andere rare dingen. Die dingen waren wel van ons zelf, maar we zijn er toch maar niet meer met onze voeten in gaan zitten.

Ook die gelovigen die voor ons stonden. DIe stonden elke ochtend aan mensen een lunchpakketje te geven ofzo . Ze werden gebracht door hun ouders en hadden een groot houten kruis voor de tent staan en lagen om tien uur op bed . Met als gevolg dat er na tienen elke minuut iemand naar ons toekwam om te vragen of dat die tent van die gelovigen was want ze moesten pissen. Daarna werdt de tent van die eo'ers gedoopt door gele regen van dronken mensen. En wij lagen in een deuk!
Dat is zielig
pi_34414688
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Ja en mensen die van dance houden gaan maar naar dance valley toe

Het lowlands festival is groot geworden door rock, daar mag men nog steeds wel aandacht aan blijven besteden.

Het is juist het gevarieerde programma wat voor een een groot gedeelte van de bezoekers dit festival maakt tot wat het is. Voor mij ook, en daar mis ik de afgelopen jaren toch echt de rock&roll voor een gedeelte in.
pi_34414729
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Dat is zielig
Ja zeker, dat ze door hun ouders begeleid worden tot hun plaats op de camping. Maar wel kut voor die gelovige, na een paar keer hebben we ook de dronken mensen weg gestuurd.
Xbox Live: koenpijl
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:54 #133
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34415260
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Dat is zielig
idd je moet mensen wel in hun waarde laten
stay frosty
pi_34415602
Deden we ook. Die eo'ers probeerde ons eerst allemaal te overtuigen van hun geloof en dat werden we moe.
pi_34415636
ach, zendingsdrang dient altijd bestreden te worden..moet dat met pis..so be it. Overigens ben ik ook voor meer metal op lowlands..en meer rock n roll..en vooral meer dance!

er moet dus vooral meer variatie blijven..hoewel ik het laatste jaar een van de leukste vond.. nieuwe aankleding en lichten.
underground forever baby
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:44:46 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34415665
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:42 schreef koen_pijl het volgende:
Deden we ook. Die eo'ers probeerde ons eerst allemaal te overtuigen van hun geloof en dat werden we moe.
dan wel ja!
stay frosty
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:03 #137
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34415679
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Laton het volgende:
ach, zendingsdrang dient altijd bestreden te worden..moet dat met pis..so be it. Overigens ben ik ook voor meer metal op lowlands..en meer rock n roll..en vooral meer dance!

er moet dus vooral meer variatie blijven..hoewel ik het laatste jaar een van de leukste vond.. nieuwe aankleding en lichten.
ik miste lara croft
stay frosty
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 15:45:51 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34415706
een vriend van mij ging elke dag koffie halen bij die oe'ers was wel zo dichtbij en gratis

die gasten hadden hun kaartjes trouwens gekregen van een gelovige organisatie en ze werkten in ploegendienst, er waren er die overdag gingen slapen thuis
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34415710
Maar is er niemand die ook op camping 1 stond in de buurt van die tent? We hadden een buurman die dronken boven op onze rommel tent viel en ons een fles wodka gaf
pi_34415744
Was echt te vet!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 15:48:56 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34415805
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Laton het volgende:

inderdaad de nieuwe aankleding en indeling was alleen wel ff wennen, ben meerdere malen de verkeerde kan opgelopen.

en oja we hebben die EO'ers geadviseert om volgend jaar op camping 2 of 3 te gaan staan, dan hadden ze wat meer aanspraak veel plezier ermee daar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34415837
Ik denk dat ik dit jaar ga, zeker als er een goede Bravo staat.

Overdags bandjes kijken en 's avonds lekker dansen .
pi_34415877
Ik ben er weer, voor de tweede keer
Ga zelfs eerder terug van vakantie om naar Lowlands te gaan.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:53:12 #144
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34415908
Overdag idd bandjes kijken, 's-avonds dansen in de Alpha. Daarna verder feesten op de camping
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34415909
Ik stond trouwens op camping 5 geloof ik.
Helemaal achter aan.

Naast eindhovenaren Eindhovuuh de gekstuuh!
pi_34415943
Niemand die ik heb gesproken vorig jaar? Ik ehb zelf een gast tegen staan houden omdat ik wilde weten waar hij dat Jimi Hendrix t shirt vandaan had
pi_34416016
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef rubbereend het volgende:
en oja we hebben die EO'ers geadviseert om volgend jaar op camping 2 of 3 te gaan staan, dan hadden ze wat meer aanspraak veel plezier ermee daar
Die moeten op het pad bij de 24 uurs tent dan gaan staan

Jammer dat ik ze gemist heb, ik zou ze graag naar hogere sferen gevoerd hebben door ze een overheerlijk plakje cake voor bij de koffie aan te bieden
pi_34416092
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die moeten op het pad bij de 24 uurs tent dan gaan staan

Jammer dat ik ze gemist heb, ik zou ze graag naar hogere sferen gevoerd hebben door ze een overheerlijk plakje cake voor bij de koffie aan te bieden
of een lekker champignonnensoepje

oh dan gaan ze fout joh !! zien je jezus en maria en god bij elkaar...en wellicht nog naakt ook
underground forever baby
pi_34416110
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overdag idd bandjes kijken, 's-avonds dansen in de Alpha. Daarna verder feesten op de camping
Huh, de Bravo was toch de avond-dans-tent?

word mn eerste keer, dus pin me er niet aan vast
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:01:26 #150
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34416171
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef pAin het volgende:

[..]

Huh, de Bravo was toch de avond-dans-tent?

word mn eerste keer, dus pin me er niet aan vast
Ja dance ja. Ik dans liever op Flogging Molly, Iron Maiden, RATM, Queen enz. in de Alpha
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')