Mnee sorry. Dan moet ik al de spellen los verkopen, daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Tobbes het volgende:
Alleen de Xbox incl controllers en bekabeling. 75 euro. Regio Haaglanden
Vind ik toch iets te weinig en wacht misschien liever op iemand die het allemaal in 1x afneemt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:47 schreef mvc het volgende:
Wil je één van die controllers misschien los verkopen ?
hoeveel vraag je per spel dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Zoek jij even voor mij iemand die 18 spellen wil?
Bij voorbaat dank.
200 voor het hele zooitje ofzo. Dat is net iets meer dan 11 euro per spel. (Note; wel alleen in 1 koop)quote:
Wat is nou je probleem?quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Furious het volgende:
[..]
200 voor het hele zooitje ofzo. Dat is net iets meer dan 11 euro per spel. (Note; wel alleen in 1 koop)
Ik ben bang dat er wat spellen overblijven die geen hond wil, en dat ik de Xbox moeilijker kwijtraak. Bovendien is 18x iets opsturen niet echt kosteneffecient.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem?
Ik denk dat er meer mensen zijn die al een xbox hebben en wat spellen willen; dan mensen die een xbox incl spellen willen kopen
Ach, de xbox ben je al kwitj aan mij. En als verzendkosten voor de koper zijn...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er wat spellen overblijven die geen hond wil, en dat ik de Xbox moeilijker kwijtraak. Bovendien is 18x iets opsturen niet echt kosteneffecient.
Laten we het zo stellen, de Xbox en controllers, kabels etc. zijn voor jou voor 100 euro, indien iemand anders de spellen afneemt voor ~200 euro.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach, de xbox ben je al kwitj aan mij. En als verzendkosten voor de koper zijn...
Voor alles dus.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:32 schreef Furious het volgende:
200 voor het hele zooitje ofzo.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:29 schreef Tobbes het volgende:
Ik ben toch niet 'die' persoon he?
Heb vanmiddag nl nieuwe Xbox gekocht
Okay!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
Beste TS,
De openingspost, waaruit blijkt dat je alleen alles in een koop verkoopt, blijkt voor een aantal personen lastig. Bij deze vraag ik een verduidelijking van de OP aan.
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groetjes,
veldmuis
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:32 schreef Furious het volgende:
Voor alsnog alleen te koop in 1x voor 300,-. Te hoog? Bieden mag ook.
Als je goed kijkt stond er al een bod van 200.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef Furious het volgende:
De eerste die 250 bied mag 'em hebben.
200 is vooralsnog geen 250.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kijkt stond er al een bod van 200.
Omdat je geen interesse had trek ik mijn bod dus weer in.
Bedankt.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:38 schreef jeldrik het volgende:
yo furious! probeer het hier eens: [GEZ] PS2 en Xbox consoles
Stuur me even een email naar: derek at wentbananas punt com.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef mar1m het volgende:
200 euro voor de set?
Hmmm, dit zou ook kunnen. Ik ken alleen hier in de buurt geen winkel die zoiets doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:26 schreef ikJur het volgende:
als je die spellen inruild, bij sommige winkels. krijg je er meestal ook nog wel meer dan 10 euro voor dus.
Hier in Gouda weet ik wel een winkel die dat doet op.
Hmmm, nee, helaas. Ik kan het geld goed gebruiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:44 schreef frenzy2003 het volgende:
heb je ook interesse in een psp? ik wil je xbox opzich wel namelijk.
Je gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:25 schreef Eland het volgende:
Is Haaglanden in de buurt van Den Haag?
Balen.quote:Dat zou een beetje ver weg zijn, anders heb ik wel interesse..
Heb je toch wel over voor zo'n mooie aanbieding?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:35 schreef Eland het volgende:
Ik moet namelijk uit het pittoreske doch cultureel achtergestelde noordelijke deel van het land komen, dus dat schiet niet op
Ik denk 10,80 of 12,80 voor een aangetekende verzending.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:37 schreef Eland het volgende:
Enig idee wat verzenden zou kosten?
Dat is verder aan jou, het enige wat ik kan doen is jou verzekeren dat het ding nergens beschadigd is en prima werkt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:52 schreef Eland het volgende:
Verzenden zou dus goedkoper zijn dan ophalen, maar het probleem is dan dat ik dat ding niet even kan bekijken, dus het blijft een flink risico vind ik..
Denk er maar rustig over na, veel haast heeft de verkoop niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:56 schreef Eland het volgende:
Ik denk er nog even over na. Mocht er tussendoor een andere gegadigde komen mag je hem gewoon verkopen uiteraard.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef Eland het volgende:
Ik heb besloten om het maar niet te doen. Het is me te ver weg helaas. Dergelijke aankopen doe ik liever face-to-face als je het niet erg vindt.
Nee, dat sla ik over.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef G-string het volgende:
Ik bied je ¤ 50,- (excl. verzendkosten) voor de spellen.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Mnee sorry. Dan moet ik al de spellen los verkopen, daar heb ik geen zin in.![]()
Wat is zoiets nog waard? Heb er geen verstand van... heb in een ander topic voor een xbox spel 8euro incl geboden, volgens mij is dat redelijk ok!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef Furious het volgende:.
Misschien dan maar toch wel.
Wat bied je voor Halo 2? Verzendkosten waren 50 cent (dikke envelop) dacht ik.
Allebei 100% in orde. Zowel het doosje als de CD en de boekjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef NX het volgende:
[..]
Wat is zoiets nog waard? Heb er geen verstand van... heb in een ander topic voor een xbox spel 8euro incl geboden, volgens mij is dat redelijk ok!
// EDIT
even een correctie, ik zie dat je ook Halo in je bezit hebt, daar heb ik ook intresse in... beide spellen dus, Halo 1 & 2... Wat is de staat van deze spellen?
* NX zou graag de HALO Triple Pack willen... maar ja... die heeft niemand in de verkoop...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Allebei 100% in orde. Zowel het doosje als de CD en de boekjes.
Pff... ts wordt wakker... koffie mien jongquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Furious het volgende:
Oops, sorry.
Ik heb had niet echt aandacht besteed aan dit topic de afgelopen paar dagen, maar 16 euro vind ik echt te weinig.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Ik wil de spellen!quote:
Sorry. Ik heb er meer aan als ik de Xbox voor een mooie prijs kan verkopen dan geld van de prijs af te halen en dan voor 18 euro jouw de 2 spellen te verkopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef NX het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... Ik wil de spellen!![]()
Je verdient billekoek als je de spellen ook mee verkoopt!
Hou Halo & Halo 2 toch vast, neem ik het van je over...
Als je akkoord gaat met de mail die ik je heb verstuurd, wat mij betreft wel.quote:
Wat wil je ervoor hebben, vertel mij dat eerst eensquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb er meer aan als ik de Xbox voor een mooie prijs kan verkopen dan geld van de prijs af te halen en dan voor 18 euro jouw de 2 spellen te verkopen.
Ja. Je prijs verhogen, maar dit heeft geen zin als Patriot de deal niet meer wil.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:43 schreef NX het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben, vertel mij dat eerst eens... misschien dat ik je tevreden kan stellen (en nou niet vies gaan denken...)...
Verkoop je alles in 1 keer aan Patriot?
Sorry, ik heb nog geen reply binnen. Maar dit zal waarschijnlijk komen door mijn mailserver, soms duurt het wel een uur voordat mail binnen is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef PatriotOnline het volgende:
mail reply gelezen? ik doe er nog 2,75 euro bij en dan is het over
Ik wacht wel af of de deal tussen jullie tweeen wel doorgaat...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja. Je prijs verhogen, maar dit heeft geen zin als Patriot de deal niet meer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |