abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 17:46:26 #151
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34766884
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

kan ik jou trouwens feliciteren met een nieuwe functie, dacht zoiets gelezen te hebben op het personeelsmededelingenbord
Wat zijn eigenlijk jullie functies dan?
pi_34767424
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Da\'s niet zo handig, aangezien de bon ook je garantiebewijs is. Maar enfin.

In principe is ruilen zonder bon niet mogelijk. Staat in de verkoopvoorwaarden. Maar omdat IKEA natuurlijk snapt dat er wel eens een bon verloren kan gaan, is het tot op zekere hoogte mogelijk om te ruilen zonder bon. Let wel, dit is een uitzondering: je hebt een geldig legitimatiebewijs nodig, je krijgt géén geld terug maar een tegoedpas en dan nog voor het laagst bekende bedrag van de laatste 3 maanden (dus het kan dat je minder terug krijgt dan je betaald hebt als je de \'pech\' hebt dat het in de aanbieding is of is geweest), er is een maximum bedrag aan gebonden (dus een pak kan onder deze voorwaarden eventueel wel teruggebracht worden, maar als je met 8 pakken aankomt dan mag je ze weer fijn meenemen, dat gaat niet).

Aldus.
Tsja, ik moest de bon afgeven aan huisbaas (zodat ik geld terugkreeg, huisbaas betaalde mijn vloer ) maar ben vergeten om even de bon te kopieren.. Voor garantie is het geen probleem dus, maar om nou veel gekloot bij hem te krijgen om dat ding weer tijdelijk terug te krijgen, is me wat te veel moeite voor 1 pak laminaat..

Iig bedankt voor je reactie!
pi_34768100
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

Range & Sales days in Haarlem, maar die presentaties staan nu ook per BA op intranet

kan ik jou trouwens feliciteren met een nieuwe functie, dacht zoiets gelezen te hebben op het personeelsmededelingenbord
Ah ok, zal eens kijken van de week.
En nee, ik heb geen andere functie, er is wel een flinke stoelendans aan de gang op het moment, een stuk of 4-5 bammetjes die iets anders gaan doen en daardoor schuift er een hele zwik op... ik weet nog niet of ik mee wil schuiven
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk jullie functies dan?
Ik ben medewerker klantenservice en backline (klachtenbureau) in Breda dus
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34798395
De bouw van de Ikea in Amersfoort gaat echt snel. Ik rij er niet vaak langs maar als ik er lang rij zijn ze altijd weer een heel stuk verder.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:40:35 #155
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_34802501
Moet ook wel
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:00:41 #156
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_34815591
quote:
Op maandag 6 februari 2006 16:39 schreef Stansfield het volgende:
De bouw van de Ikea in Amersfoort gaat echt snel. Ik rij er niet vaak langs maar als ik er lang rij zijn ze altijd weer een heel stuk verder.
Het gaat gelukkig in ieder geval vlotter dan ons Delftse IKEA Concept Center.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:59:27 #157
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_34818057
Zijn er inmiddels al (goede?) ervaringen met het keuken installatie systeem dat Ikea alles voor je doet? Meten, installeren, aansluiten, alles? Ik vraag me af of het qua prijsverschil met een gewoon keukeninstallatie bedrijf voordelig uitpakt voor Ikea en hoe de service is

(We gaan volgende week onze Ikea keuken bestellen, ik twijfel alleen nog zo tussen een zwart gratiet-look aanrechtblad of gewoon een houten).
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:34:30 #158
37582 Snarf
pi_34818421
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:59 schreef Loesje29 het volgende:
Zijn er inmiddels al (goede?) ervaringen met het keuken installatie systeem dat Ikea alles voor je doet? Meten, installeren, aansluiten, alles? Ik vraag me af of het qua prijsverschil met een gewoon keukeninstallatie bedrijf voordelig uitpakt voor Ikea en hoe de service is

(We gaan volgende week onze Ikea keuken bestellen, ik twijfel alleen nog zo tussen een zwart gratiet-look aanrechtblad of gewoon een houten).
Ja hoor, zat klanten die aan mijn balie nog iets komen bijbestellen en melden dat de installatie perfect is verlopen. Het kan af en toe lang duren (6 weken) maar dan heb je ook meestal wel wat. IKEA werkt met een aantal installatiebedrijven uit de regio waar je je keuken bestelt. Of er een groot verschil is met "gewone" keukeninstallatiebedrijven weet ik niet. Kijk uit voor de kostenpost "leidingen verleggen". Hierin vergissen veel mensen zich. En ik heb me er ook een keer akelig in vergist. Een stukje leiding verleggen (2 meter omleggen) kostte 1600 euro, de installatie van de keuken 700. Tel uit je winst.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_34904399
ikheb een vraagje voor de medewerkers..

Wij hebben een anderhalf jaar geleden een kastje gekocht voor in de badkamer, het is een wit kastje, met een blauwe achterkant... Hoe heette dit kastje? Wij willen er nl. weer wat bij kopen, en we kunnen deze niet terugvinden op de website
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:52:59 #160
67385 ROG
Go on, say it.
pi_34905417
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef teigan het volgende:
ikheb een vraagje voor de medewerkers..

Wij hebben een anderhalf jaar geleden een kastje gekocht voor in de badkamer, het is een wit kastje, met een blauwe achterkant... Hoe heette dit kastje? Wij willen er nl. weer wat bij kopen, en we kunnen deze niet terugvinden op de website
Hm, wel erg summiere omschrijving voor de hier aanwezige medewerkers denk ik? Is het hout/plastic, hoe groot, handgreepje(s)?
pi_34905441
spaanplaat, er zaten drie plankjes in, geen deurtje ervoor
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34917133
Ik weet welke je bedoelt, ik heb er zelf ook kastjes van (wastafelonderkast, spiegelkast, bovenkastje). De naam weet ik zo niet, maar die serie is al even uit het assortiment en nergens meer verkrijgbaar. Qua prijsklasse is de serie KULLEN ervoor in de plaats gekomen maar die is qua uiterlijk niet vergelijkbaar.
pi_34927655
Ok, bedankt voor de informatie..

Ik denk zelf dat hij Sparren heet, maar dat weetik ook niet zkeer, dat vond ik later op de achterkant...
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2006 @ 12:59:32 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_34933703
Weet iemand al iets meer over dat ikea minnen bedje waar een peuter zich in "opgehangen" heeft?
quote:
Kinderbed IKEA blijft te koop ondanks dood peuter
Door ERIC VAN GENNIP

AMSTERDAM - Het kinderbed ‘Minnen’ van IKEA blijft in Nederland voorlopig te koop. Engeland is dinsdag gestopt met de verkoop van het product.

Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed.
Een 21 maanden oude peuter uit Mansfield Notts stierf vorige week, omdat ze klem kwam te zitten tussen de spijlen van het bed. Ze klom er tussendoor en haar nek bleef vastzitten, waardoor ze stikte.

IKEA Nederland wacht het onderzoek af dat in Engeland wordt gedaan naar de toedracht van de dood. Daar is het product zolang het onderzoek loopt niet meer verkrijgbaar. Dat is volgens IKEA geen reden om het bed uit voorzorg ook in Nederland uit de handel te halen.

Ellen van den Boomgaard van IKEA: ,,Als er enigszins een verband blijkt te zijn tussen het bed en het ongeluk, dan halen we het bed meteen uit de handel. Zolang het onderzoek loopt is het onzin om wereldwijd dit product in de ban te doen. We hebben zelf alles getest en weten dat het bed veilig is.’’ Binnen enkele dagen wordt duidelijk of het kinderbed ook hier niet meer verkocht zal worden.
Zijn die spijlen redelijk te buigen misschien?

dat vroegen wij ons dus af in dit Peuterbed, meegroeibed of normaal bed? topic
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34934329
ik heb die rooie metalen tv kast hier staan, alleen jammer dat het linkerdeurtje op de 1 of andere mysterieuze maneir lager hangt dan de rechter, en neit aansluit op de magneet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:15:55 #166
37582 Snarf
pi_34954476
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:59 schreef moussy het volgende:
Weet iemand al iets meer over dat ikea minnen bedje waar een peuter zich in "opgehangen" heeft?
[..]

Zijn die spijlen redelijk te buigen misschien?

dat vroegen wij ons dus af in dit Peuterbed, meegroeibed of normaal bed? topic
Ja, dat weet ik. Vanochtend door een persbericht van de Britse politie verklaard dat het kindje niet in het bedje klem kwam te zitten, maar tussen de muur en de zij-spijl van haar bedje. Het is overleden doordat het stikte. Ik heb meegekregen dat het bedje waar het kind in lag, véél te groot was voor de leeftijd van het kind. IKEA NL houdt het bedje in de collectie.
pi_34954925
Bedankt voor het doorgeven Snarf
  zaterdag 11 februari 2006 @ 12:56:56 #168
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_34965072
Haai,
Ik ben al sinds mijn 10e aan het zeuren voor de MAMMUT kinderkast van ikea, nu ik 20 ben en ik samen ga wonen ga ik hem zelf kopen hehehehe...
Nu zag ik hem in Delft voor 119 euro staan, toen ik 1 voor 9 s'avonds er voorbij zoefde naar de kassa.
Gaat hij uit de collectie?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_34970617
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 12:56 schreef The_Tankgirl het volgende:
Haai,
Ik ben al sinds mijn 10e aan het zeuren voor de MAMMUT kinderkast van ikea, nu ik 20 ben en ik samen ga wonen ga ik hem zelf kopen hehehehe...
Nu zag ik hem in Delft voor 119 euro staan, toen ik 1 voor 9 s'avonds er voorbij zoefde naar de kassa.
Gaat hij uit de collectie?
pi_35003900
Na een lang verblijf in de schuur mag mijn ikea boekenkast (ik geloof Billy) weer mooi in de kamer gaan staan.
Nu kan ik toch helemaal nergens die ijzeren pinnetjes vinden, waar je de planken op zijn plek vast zet...

Weet iemand misschien of ik die pinnetjes los bij de Ikea kan kopen, of misschien in een doe het zelf zaak.
Of misschien weet er iemand een alternatief voor het vast zetten?
  zondag 12 februari 2006 @ 17:19:13 #171
37582 Snarf
pi_35005388
quote:
Op zondag 12 februari 2006 16:44 schreef Hilzillah het volgende:
Na een lang verblijf in de schuur mag mijn ikea boekenkast (ik geloof Billy) weer mooi in de kamer gaan staan.
Nu kan ik toch helemaal nergens die ijzeren pinnetjes vinden, waar je de planken op zijn plek vast zet...

Weet iemand misschien of ik die pinnetjes los bij de Ikea kan kopen, of misschien in een doe het zelf zaak.
Of misschien weet er iemand een alternatief voor het vast zetten?
Klantenservice is waar je moet zijn!
pi_35008847
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:19 schreef Snarf het volgende:

[..]

Klantenservice is waar je moet zijn!
Jij bent goed!!!!
Ik ga morgen gelijk langs
  zondag 12 februari 2006 @ 19:20:56 #173
37582 Snarf
pi_35010307
Kom gezellig naar Delft, ik moet morgenochtend werken
  zondag 12 februari 2006 @ 19:21:35 #174
3185 Adelante
To let it go now
pi_35010336
Schiet die verbouwing van Delft al enigszins op, Snarf?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 12 februari 2006 @ 20:04:33 #175
37582 Snarf
pi_35012003
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef Adelante het volgende:
Schiet die verbouwing van Delft al enigszins op, Snarf?
Nee, die ligt stil ivm. het ontbinden van het bouwcontract.
pi_35034943
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Snarf het volgende:
Kom gezellig naar Delft, ik moet morgenochtend werken
Ik ga naar barendrecht, lekker dichtbij huis
Ga ook pas rond etenstijd... lekker uit eten bij de Ikea
  maandag 13 februari 2006 @ 14:04:34 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35035167
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ga naar barendrecht, lekker dichtbij huis
Ga ook pas rond etenstijd... lekker uit eten bij de Ikea
Daar ga ik ook altijd heen! Barendrecht dan he, voor de IKEA, niet voor het dagelijkse avondeten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 13 februari 2006 @ 14:26:28 #178
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35036043
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:04 schreef Snarf het volgende:

[..]

Nee, die ligt stil ivm. het ontbinden van het bouwcontract.
Que?
pi_35038711
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die rooie metalen tv kast hier staan, alleen jammer dat het linkerdeurtje op de 1 of andere mysterieuze maneir lager hangt dan de rechter, en neit aansluit op de magneet.
Heey, 'k Heb die kast ook in't wit (3 stuks). Neem aan dat je die 'locker'kasten bedoeld. Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar dat heb ik (gedeeltelijk) kunnen oplossen door nog een extra ringetje te plaatsen, samen met het bijgeleverde ringetje, tussen de deur en 't kastje.

'n Groter nadeel van die kast vind ik wel dat hij nogal 'flexibel' is. Mijn 44 cm. TV'tje zorgt er al voor dat het deurtje in het midden klemt doordat de bovenplaat (blijkbaar) iets doorbuigt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rubeneo op 13-02-2006 15:54:22 ]
= Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.. =
pi_35039063
'k Ben trouwens nieuw hier.. dus zal me even voorstellen.. (ahum)

Ruben, aangenaam, een enorme design, interieur, architectuur en Ikea-freak!

Hulde aan Ikea hoe ze dit alles voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden met perfecte service! Bij welke andere winkel heb je bijv. 3 maanden de tijd om je te bedenken..
pi_35039850
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:43 schreef Rubeneo het volgende:

Hulde aan Ikea hoe ze dit alles voor zo'n lage prijs kunnen aanbieden met perfecte service! Bij welke andere winkel heb je bijv. 3 maanden de tijd om je te bedenken..
In andere winkels mag je soms 3 maanden wachten voordat het binnenkomt....
pi_35041016
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef teigan het volgende:

[..]

Haha, ja, dat ook nog..
  maandag 13 februari 2006 @ 18:27:32 #183
26444 ezzi
mama van ilse
pi_35045666
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef teigan het volgende:

[..]

Ja zeg inderdaad. Ik heb een stoeltje gekocht bij de Trendhopper. 100 euro en 6 weken wachten. Het is maar een stoeltje.... misschien had ik bij nader inzien even naar de IKEA moeten rijden.
  maandag 13 februari 2006 @ 19:09:07 #184
37582 Snarf
pi_35047439
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Que?
Welk deel snap je niet?
  maandag 13 februari 2006 @ 21:35:15 #185
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35055147
Is de FEJIG klok spatwaterdicht? Voor in de douche is ie namelijk best cool, ik kom altijd te laat door te lang douchen.

pi_35059738
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:35 schreef ROG het volgende:
Is de FEJIG klok spatwaterdicht? Voor in de douche is ie namelijk best cool, ik kom altijd te laat door te lang douchen.

[afbeelding]
Als je 'n stukje tape over 't uurwerkje aan de achterkant plakt (batterijklepje en draaiwieltjes) volgens mij wel. Had namelijk 't zelfde idee als jij, maar hij's ook wel groot genoeg om 'm buiten te douche te kunnen zien in de badkamer

Spatwaterdicht wil overigens ook nog niet altijd zeggen dat ie 'douche-proof' is . Mijn 'douche-radio' in de vorm van 'n AXE-showergel zou ook onder de douche kunnen staan..mooi niet dus, batterijen weggeroest en de speaker weggerot..
pi_35059889
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Que?
Check: http://www.ikea-delft.nl/content/view/16/48/ hoorde idd ook van een collega van kassa/klantenservice uit Delft, dat de bouw was stilgelegd.
  maandag 13 februari 2006 @ 23:08:02 #188
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35060189
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Snarf het volgende:

[..]

Welk deel snap je niet?
Die site (wist het bestaan eran niet eens!) is duidelijk genoeg... Ik had het nog nooit gehoord dat een aannemerscontract ontbonden wordt...
pi_35060376
Iemand al een idee wanneer de 'Ikea Family' weer opnieuw wordt geïntroduceerd in Nederland? In Duitsland zie ik wel dat ze het hebben en daar krijg je behoorlijke kortingen op het assortiment. De KLOBO 2-zits-bank bijvoorbeeld, was daar voor Family-members voor slechts ¤ 39,- te koop i.p.v. de ¤ 119,- in Nederland. Het scheelt dus aanzienlijk..

Weet iemand ook of die houten spelletjes van vroeger weer eens terugkomen in het assortiment. Ze waren volgens mij exclusief voor Family-members toendertijd. Wij hebben hier er een aantal liggen (4 op een rij, solitair enz.), maar 't bezoek vraagt er constant naar waar ze te koop zijn.. Vinden het zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn, want het zijn leuke cadeaus om te geven.
  maandag 13 februari 2006 @ 23:44:53 #190
92354 Nuvole
feeling good
pi_35061569
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:12 schreef Rubeneo het volgende:
Iemand al een idee wanneer de 'Ikea Family' weer opnieuw wordt geïntroduceerd in Nederland? In Duitsland zie ik wel dat ze het hebben en daar krijg je behoorlijke kortingen op het assortiment. De KLOBO 2-zits-bank bijvoorbeeld, was daar voor Family-members voor slechts ¤ 39,- te koop i.p.v. de ¤ 119,- in Nederland. Het scheelt dus aanzienlijk..

Weet iemand ook of die houten spelletjes van vroeger weer eens terugkomen in het assortiment. Ze waren volgens mij exclusief voor Family-members toendertijd. Wij hebben hier er een aantal liggen (4 op een rij, solitair enz.), maar 't bezoek vraagt er constant naar waar ze te koop zijn.. Vinden het zo jammer dat ze niet meer te krijgen zijn, want het zijn leuke cadeaus om te geven.
Het is idd zonde dat dat toen afgeschaft is, met die pasjes en stickertjes. Zo'n vaste-klantenconcept geeft toch weer wat meerwaarde en de voordeeltjes zijn ook leuk.
IKEA moet dat maar weer eens snel nieuw leven inblazen, want de Woonsdagen zijn ook niet zo aantrekkelijk meer, vind ik.

Die houten spelletjes vind je nog wel eens bij gespecialiseerde winkels in houten speelgoed. Maar dan moet je er wel net een in de buurt hebben natuurlijk.
Only the good die young.
pi_35062332
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef Nuvole het volgende:

[..]

IKEA moet dat maar weer eens snel nieuw leven inblazen, want de Woonsdagen zijn ook niet zo aantrekkelijk meer, vind ik.

Die houten spelletjes vind je nog wel eens bij gespecialiseerde winkels in houten speelgoed. Maar dan moet je er wel net een in de buurt hebben natuurlijk.
Ben het met je eens dat die Woonsdagen zo bijzonder nog niet zijn eigelijk. 't Zijn wel behoorlijke kortingen die ze geven, maar dan wel op artikelen waar eigenlijk niemand op zit te wachten (naar mijn mening). Ikea geeft echt een bepaald saamhorigheids-gevoel (daarom zitten we tenslotte ook samen op deze Ikea-topics te wauwelen ). Over de hele wereld zitten mensen toch met dezelfde meubels thuis. In China of Japan zit men bijvoorbeeld op hetzelfde KLIPPAN-bankje als wij hier in Nederland. Dat is bij de meeste producten uit normale winkels toch niet voor te stellen..Yep, laat dat Ikea Family-gevoel maar snel weer terugkomen!

Wat de spelletjes betreft..bij gespecialiseerde winkels zijn ze lang niet zo goedkoop als bij de Ikea, vrees ik. Plus dat het natuurlijk leuker is als je alles in 'één lijn' hebt..
pi_35062718
In Japan nog niet, de eerste IKEA daar opent dit jaar pas

IKEA Family komt wel terug, met een uitgestelde start weliswaar, introductie staat gepland voor september dit jaar (dus met het uitkomen van de nieuwe catalogus)
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:34:46 #193
92354 Nuvole
feeling good
pi_35063132
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:04 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat die Woonsdagen zo bijzonder nog niet zijn eigelijk. 't Zijn wel behoorlijke kortingen die ze geven, maar dan wel op artikelen waar eigenlijk niemand op zit te wachten (naar mijn mening). Ikea geeft echt een bepaald saamhorigheids-gevoel (daarom zitten we tenslotte ook samen op deze Ikea-topics te wauwelen ). Over de hele wereld zitten mensen toch met dezelfde meubels thuis. In China of Japan zit men bijvoorbeeld op hetzelfde KLIPPAN-bankje als wij hier in Nederland. Dat is bij de meeste producten uit normale winkels toch niet voor te stellen..Yep, laat dat Ikea Family-gevoel maar snel weer terugkomen!

Wat de spelletjes betreft..bij gespecialiseerde winkels zijn ze lang niet zo goedkoop als bij de Ikea, vrees ik. Plus dat het natuurlijk leuker is als je alles in 'één lijn' hebt..

Als je bij jou thuis IKEA roept, dan begint ook driekwart van de kamer te dansen?
Ik ben het wel eens met dat IKEA-gevoel, dat is voor hun heel belangrijk. Dat moet IKEA dus ook maximaal uitbuiten; maak ons nog hebberiger dan we al zijn.

En wat McD is voor de hamburgers, is IKEA idd voor de woninginrichting.

Allan24, als Family terugkomt, zijn de oude pasjes dan nog geldig?
Only the good die young.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 01:34:44 #194
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35064093
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef Rubeneo het volgende:

[..]

Als je 'n stukje tape over 't uurwerkje aan de achterkant plakt (batterijklepje en draaiwieltjes) volgens mij wel. Had namelijk 't zelfde idee als jij, maar hij's ook wel groot genoeg om 'm buiten te douche te kunnen zien in de badkamer

Spatwaterdicht wil overigens ook nog niet altijd zeggen dat ie 'douche-proof' is . Mijn 'douche-radio' in de vorm van 'n AXE-showergel zou ook onder de douche kunnen staan..mooi niet dus, batterijen weggeroest en de speaker weggerot..
Thanks.
Momenteel heb ik een ietwat lelijke Dove doucheklok, daar zit een (zegmaar) jamdeksel sluiting op aan de achterkant, rubber ring erin. Morgen maar eentje meepakken, voor dat geld is het zonde om te laten liggen.
pi_35064155
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Als je bij jou thuis IKEA roept, dan begint ook driekwart van de kamer te dansen?
Driekwart? M'n hele kamer! Haha , op m'n klerenkast na (pff..gelukkig maar ).

Heb 3 PS-kasten in't wit, die 'lockers', MALM 2-pers.bed, MALUNG Fauteuil, JERKER bureau, Witte verrijdbare hocker (weet niet meer hoe die heet) en dan heb ik 't nog niet eens over alle accesoires als lampen, speakerstands, bloempotten, kussens, afbeeldingen enz.

Zei toch al dat ik 'n IKEA-freak ben.. Zou er het liefst ook werken als er eentje wat dichterbij huis te vinden was. Duiven en Hengelo zijn voor mij nog steeds 3 kwartier rijden.. of krijg je de benzinekosten vergoed?
pi_35064266
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 01:34 schreef ROG het volgende:

[..]

Thanks.
Momenteel heb ik een ietwat lelijke Dove doucheklok, daar zit een (zegmaar) jamdeksel sluiting op aan de achterkant, rubber ring erin. Morgen maar eentje meepakken, voor dat geld is het zonde om te laten liggen.
Aargh..een Dove doucheklok is inderdaad not-done, haha! Laat 'm maar lekker 't raam uitvliegen
En je neemt 'm toch wel in 't turkoois hè..?

Nadeel is wel dat je nooit meer kan zeggen dat je te laat bent omdat je de klok tijdens het douchen niet kon zien..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 10:13:04 #197
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35067833
Ik wilde buffetkast Ingo hebben maar die was steeds niet op voorraad en nu zelfs van de site verdwenen. Vertel me alsjeblieft niet dat hij uit het assortiment is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:42:18 #198
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35075618
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 01:47 schreef Rubeneo het volgende:
En je neemt 'm toch wel in 't turkoois hè..?
Uiteraard! Muren zijn blauw, dus past fijn!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:54:05 #199
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_35075920
quote:
Op maandag 13 februari 2006 23:01 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Check: http://www.ikea-delft.nl/content/view/16/48/ hoorde idd ook van een collega van kassa/klantenservice uit Delft, dat de bouw was stilgelegd.
Ik vind een tijdsbepaling als 'twee weken geleden' op een website altijd erg onhandig, zeker als er verder geen datum op staat en het copyright volgens diezelfde pagina tot 2005 loopt..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_35085309
zou een medewerker van de afdeling textiel mij kunnen helpen? ik zou graag willen weten of IKEA lichtdichte-stof per meter heeft. (en dan vooral in Duiven, Haarlem of Amsterdam. dank!)

alvast bedankt!
Let's check out that wave, before it checks out us!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')