Een leuke truc laatst gehoord: gratis Gamma Voordeelpas bij de Gamma nemen, met die pas mag je bij de vestiging een aanhanger huren/lenen, waarvan de eerste twee uur gratis. Beetje doorrijden dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Okee, omdat ik telkens 10 wachtenden voor me heb bij de infolijn vraag ik het hier:
wat kost het om veel meubels van IKEA utrecht naar Hilversum te laten brengen.
Het is een benedenverdieping en er hoeft niks gemonteerd te worden. Wat er zowieso wordt gekocht is: 1 bank, 1 tafel, 4 tafelpoten, 4 stoelen, 1 tv kastje, 1 boekenkast, 1 grote kast, 1 klerenkast, 1 vloerkleed, 1 stellingkast
Iemand een idee? Ik wil namelijk weten of het goedkoper is dan een busje huren
Een pas halen hoeft niet eens, de eerste 2 uur zijn altijd gratis. Met die pas krijg je korting op de volgende uren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef ROG het volgende:
[..]
Een leuke truc laatst gehoord: gratis Gamma Voordeelpas bij de Gamma nemen, met die pas mag je bij de vestiging een aanhanger huren/lenen, waarvan de eerste twee uur gratis. Beetje doorrijden dus.
Die hebben ze gewoon in Haarlem hoor, vrijdag nog gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef Miezjah het volgende:
Weet iemand of die taxi nog terug komen bij IKEA ? Laatte x dat ik bij IKEA in Eindhovenwas waren ze er namelijk niet meer![]()
Ik ben namelijk opzoek naar deze foto!
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef ATB. het volgende:
[..]
Die hebben ze gewoon in Haarlem hoor, vrijdag nog gezien.
In Duiven zijn die ook gewoon leverbaar!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef Miezjah het volgende:
[quote]Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dit is trouwens de ALLEBY taxi:
[afbeelding]
Artikelnummer: 900.833.31
Prijs: ¤55
Weet iemand of die taxi nog terug komen bij IKEA ? Laatte x dat ik bij IKEA in Eindhovenwas waren ze er namelijk niet meer![]()
Ik zag hem zaterdag in Breda ook nog staan.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:40 schreef Miezjah het volgende:
[quote]Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dit is trouwens de ALLEBY taxi:
[afbeelding]
Artikelnummer: 900.833.31
Prijs: ¤55
Tromso is in delen verpakt! Volgens mij zelfs 4 ofzo/ Het pakket blijft wel 2.00 m lang (niet alle paketten)quote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef San3ne het volgende:
Ik ben op zoek naar een bed wat WEL via mijn trap naar boven past. Deze zondag erachter gekomen dat de boxspring die ik zo graag wilde niet naar boven wilt. Woensdag ga ik hem dus omruilen. Nu is mijn oog gevallen op de Tromsö hoogslaper (1.40 x 2.00 m). Weet iemand of je zeg maar de bedbodem in delen krijgt of dat dit 1 geheel is?
Kick!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:02 schreef ATB. het volgende:
Weet iemand van de IKEA mensen wanneer er weer deksels voor Slugis bakken op voorraad zijn? Die zijn zo'n beetje overal al tijden uitverkocht in alle maten en kleuren...
En toch heb ik hem gister bij de IKEA in Eindhoven kunnen kopenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef Adelante het volgende:
niet leverbaar, vertraging bij productie: eerstvolgende levering week 8.
ter info
zal morgen even kijken, welke vestiging(en)?quote:
Bij voorkeur Haarlem, anders Amsterdam of Delft. Volgens de site zijn ze overal uitverkocht. In Haarlem hangt er een briefje dat er leveringsproblemen zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Adelante het volgende:
zal morgen even kijken, welke vestiging(en)?
Ja hoor, er geldt dan wel een etagetoeslag, afhankelijk van op welke etage het moet worden gebracht en wat het totaal gewicht van de bezorging is. Hoger dan de 4e etage zonder lift wordt gebracht, maar wel als er een lift aanwezig is. Houd er rekening mee dat niet alles naar boven wordt gebracht (ivm arbo-wetgeving), bijvoorbeeld de EKTORP slaapbank niet (die is daar veel te zwaar voor, 120 kilo ofzo), en dat het wel moet passen (denk aan bijvoorbeeld pakketten van PAX kasten, die zijn wel plat maar toch nog ± 2,36 x 0,60 m en dat past niet in elke lift. (Sommige vestigingen hebben ook sneltransport c.q. vrachttaxi, en daarvoor gelden doorgaans wat meer beperkingen, maar dat kun je het beste in de vestiging navragen.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond. Ik heb afgelopen week een bed gezien bij de Ikea. Misschien is het al eerder gevraagd, maar mijn vraag is of Ikea ook aan thuisbezorging doet als je 2 etages hoger woont zonder lift.
Ja, dat kan. Ongebruikte artikelen kunnen binnen 90 dagen in de originele verpakking worden geretourneerd, dan krijg je het aankoopbedrag terug. Neem wel de kassabon mee!quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef ATB. het volgende:
[..]
Kan ik trouwens in de ene IKEA winkel iets ruilen wat in een andere gekocht is?
Haarlem (en alle andere vestigingen) krijgen ze weer binnen in week 8, da's over 3 weken dus. Er is inderdaad sprake van vertraging bij de productie, of met andere woorden de leverancier kan de vraag niet aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:44 schreef ATB. het volgende:
Bij voorkeur Haarlem, anders Amsterdam of Delft. Volgens de site zijn ze overal uitverkocht. In Haarlem hangt er een briefje dat er leveringsproblemen zijn.
Demeeste bedden zijn in twee paketten verpakt: eentje met de zijsteunen en eentje met het hoofd- en voeteneinde. Over het algemeen zijn deze prima te hanteren, dus als je je wat geld wilt uitsparen kun je het ook tot op de begane grond laten leveren en zelf (met hulp) omhoog sjouwen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
Goedenavond. Ik heb afgelopen week een bed gezien bij de Ikea. Misschien is het al eerder gevraagd, maar mijn vraag is of Ikea ook aan thuisbezorging doet als je 2 etages hoger woont zonder lift.
Zo'n ding hoeft bij mij ECHT niet voor de deur. Leeeelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
ohjah de zomer collectie staat weer voor de deur
[afbeelding]
Wat is dat?? wat een lelijk ding...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is het een Ikea sex speeltjequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Da's niet zo handig, aangezien de bon ook je garantiebewijs is. Maar enfin.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:38 schreef heinl het volgende:
Doen ze bij de ikea moeilijk over met spullen ruilen zonder bon?
Ik heb hier namlijk nog wat laminaat liggen wat over is (gewoon in plastic, ongebruikt dus)..
De koopzondagen vind je hier: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.htmlquote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef Loesje29 het volgende:
Is er morgen (zondag) een Ikea open? Waar kan ik dat vinden?
Ik dacht alleen vorige zondag dat alle filialen behalve Barendrecht open waren, maar ik zag van de week bij Ikea Breda ook een spandoek hangen met A.S. ZONDAG GEOPEND. Of hing dat er nog per ongeluk van afgelopen zondag?
Range & Sales days in Haarlem, maar die presentaties staan nu ook per BA op intranetquote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb eens door het persboekje zitten bladeren waarin ook nieuw assortiment staat - \'t is inderdaad leuk! Zit veel kleurrijk spul bij... en \'t wordt op korte termijn al gelanceerd (dus ± februari 2006). Kleine preview:
[afbeelding]
Adelante, waar heb je dat nieuwe FY07 assortiment gezien? (K-schijf SO zeker?)
een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:42 schreef Syytön het volgende:
Adelante, weet je toevallig of er ook nog belangrijke dingen uitgaan, banken bijvoorbeeld of bedovertrekken?
quote:
BACKA inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2006 14:49 schreef Loesje29 het volgende:
Hoe heet die nieuwe bank ook alweer, beetje ouderwetsig om te zien, verkrijgbaar in 3 en 3,5 zits, in een tweed-achtig stofje? Iets met Bracha of zoiets? De stof heet Mossbo!
Die bank vind ik gaaf![]()
Bedankt voor het antwoord!quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
een aantal series banken zullen worden stopgezet (o.a. NIKKALA), maar EKTORP, MYSINGE en TYLÖSUNG krijgen extra aandacht. Van EKTORP komt er ook een erg romantische chaise longue binnenkort.
Ook een aantal bedden worden uitverkocht tot de voorraad op is en komen niet terug in de nieuwe collectie, maar bedovertrekken??? Er komt wel een nieuwe variant op de SULTAN matrassen, die volledig is gefrabiceerd met gebruik van natuurlijke materialen: SULTAN NATUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |