Ja, die boefjes zouden gewoon bij jou je ramen moeten doorgooien met een doos vuurwerkquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:27 schreef lurf_doctor het volgende:
De rustigste jaarwisseling sinds jaren en Wilders moet toch weer scoren![]()
Ik ben allang blij dat IEMAND het doet. Het liefst schuiven ze het onder het tapijt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:20 schreef W8ezel het volgende:
Zodra het woord Marokkaan wordt genoemd komt Gekke Wilders om het hoekje, voor de rest hoor je hem niet![]()
Vandaag staat er een opiniestuk van hem in de Volkskrant. "PvdA-aanpak", "Amsterdamse strategie", "Cohens in Nederland", zullen moslims ooit integreren, zal de Islam ooit de Jihad afzweren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef RichardQuest het volgende:
Wilders is dol op alles waar hij een hekel aan heeft.
Nog meer? Laat ze maar een vak leren.(jah ik gooi ff alle marokanen op 1 hoop)quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:38 schreef Martineke het volgende:
femke halsema wil dat er meer geld vrij komt voor deze zielige jongeren,om ze op de goede weg te brengen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Adamica1 het volgende:
Ik vraag me af.
Zijn al die Pimlikkers nu ook blij met Geert ?
Oh ja, daar was gisteren ook een Marokkaanse dame over aan het oreren: wat de regering zou moeten doen, is zorgen dat al die jongeren kans op een baan krijgen, want nu worden al die jongens geweigerd door hun naam, en de meisjes door hun hoofddoek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:51 schreef Vhiper het volgende:
40% van die lui hangt werkloos rond...zal er ongetwijfeld wel wat mee te maken hebben. Ben benieuwd of de heer Wilders hier ook op gaat hameren![]()
Staat het woord "thee" er wel in dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik mis de woorden knuffelpolitiek en joods-christelijke samenleving in de verklaring van Wilders.
Wel goed overigens dat hier aandacht aan wordt besteed in de landelijke politiek.
Lokale problemen in de 4 grootste steden van Nederland , begint toch al een redelijke landelijke dekking te worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef RM-rf het volgende:
Het is volgens mij complete onzin als de nationale politiek, cq de tweede kamer zich direkt gaat bezighouden met lokale problemen ...
Je bedoelt die Marokaantjes uit de darkroom?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Adamica1 het volgende:
Ik vraag me af.
Zijn al die Pimlikkers nu ook blij met Geert ?
Dit probleem in die wijk is puur voor de Amsterdamse politiek. Eventuele trends kunnen de grote steden gezamenlijk oplossen, dat hoeft nog steeds niet landelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lokale problemen in de 4 grootste steden van Nederland , begint toch al een redelijke landelijke dekking te worden.
Hoe zou de problematiek in Frankrijk eruit hebben gezien als de politiek geen (publieke) sturing had gegeven. ?
Ergens moet je als politiek wel ingrijpen anders wordt het contact tussen burger en politiek alleen maar groter (i.p.v. kleiner). Incidenten politiek anderzijds is ook niet de meest gelukkige oplossing.
Waar die threshold ligt ?!, tja dat is tactisch inzicht. Maar er mag best wel eens publiekelijk naar gekeken worden. We betalen voor die onzin belasting en dan is het toch wel fijn als je weet waar je belastingscenten naar toe gaan.
Dat zijn toch de 'goeie Marokkaantjes'??? Geïntegreerd enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je bedoelt die Marokaantjes uit de darkroom?
Nee, ik denk niet dat die zo blij worden van Wilders![]()
Misschien is er juist wel vermindering van centrale sturing nodig mbt deze problematiek. En ook in dat geval is er juist discussie en debat nodig in de landelijke politiek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef RM-rf het volgende:
Juist een verdere 'centralisering' van de politiek, aansturing vanuit Den Haag is volgens mij eerder absoluut contra-productief.
Zekers, maar daarom nog niet blij met Wilders, denk ik zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zijn toch de 'goeie Marokkaantjes'??? Geïntegreerd enzo..
Mwoah, Marokkaanse schandknapen komen tenminste voor hun decadente Westerse andere geaardheid uit, toch? Ik bedoel Wilders staat toch pal voor onze decadente Westerse waarden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Zekers, maar daarom nog niet blij met Wilders, denk ik zo![]()
als je daar doelt op de rellen in december ... dat is volgens mij een perfect voorbeeld hoe 'nationale politici' (Sarkozy) de vlam in de pan doen slaan door ongenuanceerde algemene uitspraken te doen over een puur lokaal probleem ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef Drugshond het volgende:
Hoe zou de problematiek in Frankrijk eruit hebben gezien als de politiek geen (publieke) sturing had gegeven. ?
Hij zal vast niet te bescheiden zijn om terecht te laten weten dat dat paupervolk maar eens aan het werk moet gaan of eens inzet moet tonen om de juiste papieren te halen om zo aan een baan te geraken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:51 schreef Vhiper het volgende:
40% van die lui hangt werkloos rond...zal er ongetwijfeld wel wat mee te maken hebben. Ben benieuwd of de heer Wilders hier ook op gaat hameren![]()
Ik gaf idd een voorbeeld met een achterdeur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef RM-rf het volgende:
als je daar doelt op de rellen in december ... dat is volgens mij een perfect voorbeeld hoe 'nationale politici' (Sarkozy) de vlam in de pan doen slaan door ongenuanceerde algemene uitspraken te doen over een puur lokaal probleem ....
En dan na een maan doen alsof 'alles opgelost is', enkel omdat de media rel-moe is geworden en de allerergste uitwassen weg zijn ...
Terwijl er in franse ghetto's nog altijd ieder weekend tientallen auto's in de fik vliegen, enkel de 'statistische uitschieters' van honderden auto's..., ja die is ook weg, en nu kijkt de media niet meer mee ...
het zou goed zijn, vooral eens een discussie over die domme verdeling van Politie-zaken over 3 schijven, ministerie van Binnenlandse zaken, ministerie van Justitie en de lokale Burgemeesters ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien is er juist wel vermindering van centrale sturing nodig mbt deze problematiek. En ook in dat geval is er juist discussie en debat nodig in de landelijke politiek.
Dat dachten ze ook van de dominee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, Marokkaanse schandknapen komen tenminste voor hun decadente Westerse andere geaardheid uit, toch? Ik bedoel Wilders staat toch pal voor onze decadente Westerse waarden.
Ik denk dat de nationale politiek zich niet moet doodstaren op pure incidenten, als er een duidelijke rij van samenhangende 'incidenten' optreed kan de politiek wel ernaar kijken wat er aan mogelijk oorzaken achter ligt ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Drugshond het volgende:
Wanneer moet je als politiek orgaan ingrijpen om het contact met de burger niet te verliezen. ? En sta je wel genoeg open voor landelijke problemen. ? Waar ligt de threshold ?
Volledig mee eensch!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:01 schreef Gargoylesla het volgende:
Groep Wilders lijkt mij een zeer geschikte oppositie party om dit soort dingen in de toekomst
voorlopig in de gaten te gaan houden!
Om deze reden zal hij waarschijnlijk mij stem krijgen![]()
Ik heb dan ook geen enkel idee waar ik anders op zou moeten stemmen,
alle huidige partyen wijken toch van hun standpunten af zodra de verkiezingen
voorbij zijn.... en hier wordt ik eerlijk gezegt een beetje moe van!
List of areas affectedquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als je daar doelt op de rellen in december ... dat is volgens mij een perfect voorbeeld hoe 'nationale politici' (Sarkozy) de vlam in de pan doen slaan door ongenuanceerde algemene uitspraken te doen over een puur lokaal probleem ....
En de opmerking van Sarkozy dat die relschoppers gewoon tuig waren vond ik een van de meest verfrissende uitspraken van het jaar.quote:En dan na een maan doen alsof 'alles opgelost is', enkel omdat de media rel-moe is geworden en de allerergste uitwassen weg zijn ...
Terwijl er in franse ghetto's nog altijd ieder weekend tientallen auto's in de fik vliegen, enkel de 'statistische uitschieters' van honderden auto's..., ja die is ook weg, en nu kijkt de media niet meer mee ...
Daar kan ik je helaas niet aan helpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
En nu een lijst van voor Sarkozy z'n mond open deed?
Laat ik het even uitleggen. Je hebt in de Nederlandse politiek een meederheid nodig om een kabinet te kunnen vormen. Echter doordat het voor 1 partij onmogelijk is om deze meerderheid van 76 stemmen te halen zullen ze met andere partijen een coalitie moeten vormen. Hierover moet eerst onderhandeld worden want geen van deze partijen heeft natuurlijk dezelfde ideeën met wat er de komende 4 jaar moet gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:01 schreef Gargoylesla het volgende:
Groep Wilders lijkt mij een zeer geschikte oppositie party om dit soort dingen in de toekomst
voorlopig in de gaten te gaan houden!
Om deze reden zal hij waarschijnlijk mij stem krijgen![]()
Ik heb dan ook geen enkel idee waar ik anders op zou moeten stemmen,
alle huidige partyen wijken toch van hun standpunten af zodra de verkiezingen
voorbij zijn.... en hier wordt ik eerlijk gezegt een beetje moe van!
Het is nog eenvoudiger. Je hebt aan geen enkele partij een reet. Het systeem is zo tot op het bot verziekt, dat er nooit een kabinet zal komen dat de kastanjes uit het vuur KAN halen. Altijd zit je met of het CDA, of de PvdA, of de VVD opgescheept. En die zullen altijd dwars gaan liggen als het er echt om gaat. Denk aan de gekozen burgemeester, die eerst door de VVD en daarna door de PvdA werd gedwarsboomd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
Laat ik het even uitleggen.... Dus aan dit soort partijen heb je geen reet.
Ben je altijd zo zuur?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Je hebt wel gelijk dat als een minister relschoppers tuig noemt, dat ze dan het volle recht hebben overal nog meer te gaan rellen.
Volgens mij zouden die rellen nooooit gebeurd zijn als Sarkozy geen minister zou zijn.
Het waren allemaal lieve, naar school gaande/werkende jongeren vol goede wil, tot hij ineens zijn mond open deed en ze daarmee veranderde in gewelddadige relschoppers.
Dit meldt de Telegraaf: Veel meer vreemdelingen dan verwacht, namelijk zo’n 34.000, hebben een vergunning gekregen om langer in ons land te blijven. Het gaat om buitenlanders die al toestemming hadden om voorlopig een jaar in Nederland te zijn voor gezinsvorming of -hereniging. Zij hebben een vergunning voor nog eens vijf jaar ontvangen via een zogeheten vereenvoudigde procedure. Aanvankelijk zouden ongeveer 12.000 vreemdelingen voor deze speciale regeling in aanmerking komen, maar nu blijken dat er 46.000 te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:34 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Laat ik het even uitleggen. Je hebt in de Nederlandse politiek een meederheid nodig om een kabinet te kunnen vormen. Echter doordat het voor 1 partij onmogelijk is om deze meerderheid van 76 stemmen te halen zullen ze met andere partijen een coalitie moeten vormen. Hierover moet eerst onderhandeld worden want geen van deze partijen heeft natuurlijk dezelfde ideeën met wat er de komende 4 jaar moet gebeuren.
Dus daarom stem ik niet op wilders. En van een dak schreeuwen dat het allemaal aan de turken etc ligt kunnen we allemaal.
Zo ook met de LPF. de LPF maakte zich hard voor een streng asielbeleid. Nu is er dan eindelijk zoon streng beleid ("want het "volk" wou dit), loopt iedereen nu weer te mekkeren dat het beleid te streng is. Dus aan dit soort partijen heb je geen reet.
Nee hoor, alleen als mensen veroorzakers en oplossers van problemen verwarren.quote:
Dat is dan ook helemaal geen asielbeleid, maar gewoon toewijzing van verblijfsvergunningen door de IND aan mensen die daar volgens bepaalde regelingen (werkvergunning, gezinshereniging en -vorming) aanspraak op maken ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:04 schreef Gargoylesla het volgende:
Het gaat om buitenlanders die al toestemming hadden om voorlopig een jaar in Nederland te zijn voor gezinsvorming of -hereniging. [...]
Sjonge jonge, wat is het asielsbeleid weer streng.....![]()
Okay, moem eens, hoe heeft Sarkozy eigenlijk die rellen 'opgelost' ? Door die noodtoestandswet, die door lokale authoriteiten niet werd toegepast en die eigenlijk te laat kwam, goedgekeurd door het parlement op een moment dat al te voorzien was dat de 'rellen' binnen enkele dagen op een gemiddeld niveau terecht kwamen (dus net zoveel auto's in de fik gestoken in de franse ghetto's, als op 'normale' dagen) ...?quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als mensen veroorzakers en oplossers van problemen verwarren.
mooi deze!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:44 schreef RichardQuest het volgende:
Wilders is nou eenmaal dol op alles waar hij een hekel aan heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |