Alsof jij die kent met je 12 postsquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:39 schreef _FopNeger_ het volgende:
BOEIEND!
hij kent hem wel want hij is een echte Fopnegertquote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof jij die kent met je 12 posts
Totally n00b
Jij begrijpt het!quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hij kent hem wel want hij is een echte Fopnegert
in de badkamer!quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar is die napalm voor die bomenzooi dan ?
volgens mij mag de luchtmacht ook belastingvrije napalm gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ahjah..
Maar dat was toch eig voor industrie zooi..
vandaar dat het roze was..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 05:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
volgens mij mag de luchtmacht ook belastingvrije napalm gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei ik luister de SLAM!FM jaarmix 2005..
dat vraag ik mij ook al heel lang af!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:15 schreef Sas22 het volgende:
Who cares about Boomlaars anyway....
Een betere vraag is: waar the fuck is Baukel.![]()
Wiens kloon was het eigenlijk?
nou doe je bestquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zal ik wat nutteloze verhalen verzinnen dan?
eerst keek ik zoquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Ik was laatst op een counterstrike server aan t spelen (XS4ALL geloof ik) en toen kwam BoomLaars opeens in the game. Op een gegeven moment waren er 4 mensen aan t spelen met dergelijke namen, StruikPantoffel enzo
dus..
Dus istie nu CS nerd geworden ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef Reneuh het volgende:
Ik was laatst op een counterstrike server aan t spelen (XS4ALL geloof ik) en toen kwam BoomLaars opeens in the game. Op een gegeven moment waren er 4 mensen aan t spelen met dergelijke namen, StruikPantoffel enzo
dus..
ja... de volgende afdaling qua niveau zal zijn dat hij slips gaat maken met een brommer en zich daarbij stoer gaat voelen...quote:
Niet doorvertellen he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben jij 'm niet stiekem?
Pot verwijt de ketel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof jij die kent met je 12 posts
Totally n00b
Check.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef Boomlaars het volgende:
grappig ben jij. en dat voor een onz-moderator.
sluit dit topic maar, ik hou het wel bij KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |