de awards waren vals,quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef cerror het volgende:
Volgens de awards: Paultjuhhh.
En terecht.
Jeh gek, alsof ik daar wat aan kan doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef Shirley het volgende:
Maikuuul.
En dan over de kop in een sjiek hendige slip zo hard dat ie geen "Gek" meer kan zeggen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef Shirley het volgende:
Maikuuul.
En dan over de kop in een sjiek hendige slip zo hard dat ie geen "Gek" meer kan zeggen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Yvonne, Cerror, Dirkh en laffer
Eeuwig dankbaar kutuser.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
ok Yvonne, Cerror, Dirkh en laffer
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:18 schreef mcDavid het volgende:
*napalm aangeeft
Tiemie...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef Tiemie het volgende:
Paultjuhh mag ookwel dood, mits het heel langzaam en pijnlijk gebeur d t.
Ja maar, ja maar...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:09 schreef paultjuhhh het volgende:
ok Yvonne, Cerror, Dirkh en laffer
Nee jij moet gewoon wegblijven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:34 schreef Maikuuul het volgende:
Tot mijn grote schok ben ik pas 1x genoemd in dit topic![]()
De haat is niet groot dus wtf gek
Dat risico neem ik dan maar.quote:
Iedereen die uberhaupt in dit topic reageert!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die, voor mij, in dit topic heeft gepost
Moment, dan delete ik mijn post eventjes!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iedereen die uberhaupt in dit topic reageert!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Erm iedereen doodsverwensing +1
(Maar als je toch iemand moet aanwijzen, boh maikuul gek)
Rekel.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moment, dan delete ik mijn post eventjes!
stel je aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Now you've done it..... you mess with Maikuul.... you mess with his bitch
lik m'n leuning!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:55 schreef Sight_key het volgende:
Ik gun niemand dood. Maar ik zou een paar mensen hier toch wel een gebroken teen gunnen. Zal geen namen noemen. Dan hoef ik alleen maar naar bepaalde onderschriften te kijken en dan zegt dat genoeg over het intelligentie-niveau van die mensen.
Maar dan hou ik het bij gebroken tenen. Maar goed, je hebt ook rare gevallen nodig om de balans te houden.
Heb het dus om onderschriften met doodverswensing erin, grafkanker en dat soort dingen. Zie daar niet de humor van in eerlijk gezegd. En als je dan naar het fotoboek gaat dan is er geen foto te zien. Niet eens aanvullende informatie of wat dan ook.
Maar dat kan wederom een foute inschatting zijn van mij.
Nopequote:
Sterf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Nope
Ik luister niet naar bevelen
Ik ga nu weer wat anders doen.
Als het mij uitkomt zal ik sterven, anders nietquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef Rekkie het volgende:
Nog even doorgaan en dit topic komt in TRUTH terecht
He verdomme waarom verdien ik het nu weer. Zeker omdat ik vandaag echt een pestdag heb en alleen maar aan het zeiken ben op andere users. Wat trouwens behoorlijk vermakelijk kan zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef frankium het volgende:
[..]
stel je aan.
maar ik nomineer deze user
![]()
Internet = you can be who you wanna bequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:11 schreef Sight_key het volgende:
Uiteindelijk is heel fok bovennatuurlijk
Je kunt alles in the thruth plaatsen hier
The Fok is out there
Of what the fok is happening here?
Merendeel van de gebruikers zijn niet echt van deze aarde als je het mij vraagt. Of het komt gewoon door het online gedrag.
Wanneer post jij een keer iets leuks dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:55 schreef Sight_key het volgende:
Forum vervuiling is het.
quote:
jah mis het wel maarjah nog maar 6 dagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is je KLB ban een beetje uit te houden?
Heb je al ontwenningsverschijnselen?
Als ik het jou zou wensen, zou ik liegen..... vandaar dat ik het je niet wens....quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef sr_firewire het volgende:
Alle users die me nog geen gelukkig nieuwjaar gewenst hebben verdienen het !
nog een gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef sr_firewire het volgende:
Alle users die me nog geen gelukkig nieuwjaar gewenst hebben verdienen het !
quote:Op woensdag 18 januari 2006 04:29 schreef KlPPIE het volgende:
Paultjuhhh dribbel_, Sunchaser.
Jeweetquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Now you've done it..... you mess with Maikuul.... you mess with his bitch
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Beschermengel PussyDeluxe![]()
Jij wel, dus ehh.. sterf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij verdient het niet om te sterven.
Jeweetquote:
Jeweetquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Beschermengel PussyDeluxe![]()
Sterf zelf een end uweg, ik heb niks gedaan man oetlul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
sr_firewire ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |