boh gek! de pieterlatensteijnstraat... vlakbij de aldi enzo... die weer vlakbij het gemeentehuis zit...quote:
Hollandia en een snackie goed genoeg?quote:
Ik ben van gedachte veranderdquote:
Ruige band.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wie gaat er mee naar het concert van Me First And The Gimme Gimmes![]()
Assendelft?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
boh gek! de burgemeesters buurt
ja me2 zou zostraks ook als gaan slapen maarjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hollandia en een snackie goed genoeg?
[..]
Ik ben van gedachte veranderd
Fok! he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja me2 zou zostraks ook als gaan slapen maarja
Pff, das een opluchtingquote:
Met kwaliteit natuurlijk !quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, zal wel weer nachtbagger'n tot 3 uur worden
kut dat moest een edit zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is niet mijn plan eigenlijk maar ik kijk er niet echt van op als het me weer lukt om rond die tijd af te taaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kwaliteit en mensen die smeken om een Fok!award...quote:
jongequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
Tjonge.
Vroegâh was je een mietje als je voor die tijd uit BeF verdween.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is niet mijn plan eigenlijk maar ik kijk er niet echt van op als het me weer lukt om rond die tijd af te taaien
Ik kom met mijn eigen awardsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwaliteit en mensen die smeken om een Fok!award...
nachtbagger kwaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met kwaliteit natuurlijk !
Hey, ik ben wel een mên hé!quote:
Ook bij jou wint Maikulll of Paultjuhh ongetwijfeld de "Grootste blokkendoosjosti"-award.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom met mijn eigen awards
Veel unieker
Toen BeF nog geen OP met avatars hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroegâh was je een mietje als je voor die tijd uit BeF verdween.
Achja kwaliteit is kwaliteitquote:
TLK blokkendoosjosti awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook bij jou wint Maikulll of Paultjuhh ongetwijfeld de "Grootste blokkendoosjosti"-award.
Toen er nog geen hints aangaande PI-gebruik in de OP hoefden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
Toen BeF nog geen OP met avatars had
Toen bier nog met een grote B werd geschreven en newbies ons niet begrepen
Soms begrijp ik je ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Had je misschien in een donker verleden mijn buurmeisje geweestquote:
Toen je nog zonder PI gebruik kon posten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen er nog geen hints aangaande PI-gebruik in de OP hoefden.
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Troost je, ik jou ook nietquote:
Kan nog steeds welquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toen je nog zonder PI gebruik kon posten.
Hey Don.quote:
Daar deed ik net goed en wel 10 topics ofzo in mee en toen kwamen ze met BeF.quote:
De tijd dat er op de nachtbagger geen slotje kwam en topics kapen gedoogd werdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.
Dat was vorig jaar nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.
Verhip, een ex-ONZ-mod.quote:
De ONZ SC van vroeger was wel altijd gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar deed ik net goed en wel 10 topics ofzo in mee en toen kwamen ze met BeF.
Topics kapen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat er op de nachtbagger geen slotje kwam en topics kapen gedoogd werd
Niet zo wakker doenquote:
Daar heb je vast ook een paar duizend van je posts aan te dankenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De ONZ SC van vroeger was wel altijd gezellig
Altijd met dezelfde mensen.
Hij ging toen best wel optijd naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar heb je vast ook een paar duizend van je posts aan te danken
Uhuh, en met DPquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De ONZ SC van vroeger was wel altijd gezellig
Altijd met dezelfde mensen.
Het is ooit een dag opgeheven geweest, maar dat bleek een flauwe opwelling van yvonne.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef hallo_mensen het volgende:
Ik dacht dat het hier niet meer bestond
pluto_nium????quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef Pluto_Nium het volgende:
mother-mother ?
Net als ik... post plaatsen via de snelreply en dan je PI erbij editen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik vergeet de helft van de tijd een PI te doen!! Wat nu ?
Nee, want klonen mag nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
pluto_nium????.............................kloon?
Bij mij staan de Pi's bij de snelreplyquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Net als ik... post plaatsen via de snelreply en dan je PI erbij editen.
Damn, das een overeenkomst tussen onsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vergeet de helft van de tijd een PI te doen!! Wat nu ?
er is naast het quickreplytypevakje genoeg plek voor PI kiesvakjequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Net als ik... post plaatsen via de snelreply en dan je PI erbij editen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Bij mij staan de Pi's bij de snelreply![]()
De mods waren er op tegenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is ooit een dag opgeheven geweest, maar dat bleek een flauwe opwelling van yvonne.
Janetje heeft daar nog een ban aan overgehouden.
De Olsentwin loversquote:
Nah 3 stappen en ik lig in bed, maarja moet ik eerst nog in het hele huis het licht uit doen en de verwarming lager zetten enzo! blegh nu geen zin inquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, das een overeenkomst tussen ons
Verstandig zijn en bed opzoeken?
Het ging over BeF, flapdrol. Toen hebben de mods de reeks juist mede gered.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
De mods waren er op tegen
Mochten de SC ook alleen na 00:00 openen
Openden we hem op 23:59 maakte Dirkh hem dicht
En djdev met zijn obsessie voor mijn zusje.quote:
Dirkhquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uren onderhandelen met yvon om de zogenaamde 00:00 reeks van de grond te krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is dat een optie die je aan kan zetten ofzo ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Bij mij staan de Pi's bij de snelreply![]()
En Stuartquote:
Ik heb hem in mijn msnquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Damook was nog op fok vannacht
Heb je al nieuwe foto`s ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
En djdev met zijn obsessie voor mijn zusje.
Oja, was echt tot het vervelende aan toequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
En djdev met zijn obsessie voor mijn zusje.
Ow mijn fou :pquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Het ging over BeF, flapdrol. Toen hebben de mods de reeks juist mede gered.
Ik weet het nog allemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uren onderhandelen met yvon om de zogenaamde 00:00 reeks van de grond te krijgen
Minimaal C.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef WokMaster het volgende:
tietjes.......
Ik ookquote:
KS is naar de atak, zuipen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oja, was echt tot het vervelende aan toe
ff vraagje tussendoor... waar zijn ks en Janetje?
Mocht jij dat al weten.
Schip ahoy!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oja, was echt tot het vervelende aan toe
ff vraagje tussendoor... waar zijn ks en Janetje?
Mocht jij dat al weten.
Maar we zijn niet uit te roeien, we blijven terugkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik weet het nog allemaal.
Alle mods waren er op tegen
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
is dat een optie die je aan kan zetten ofzo ??
Piet Piraatquote:
Ik sta altijd per ongeluk op bezetquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook
Ben alleen nooi meer op msn
Idd nu in BeFquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar we zijn niet uit te roeien, we blijven terugkomen
Neuh, zet net mn pc pas aan...quote:
ik start het niet eens opquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik sta altijd per ongeluk op bezet
Dus niemand iets tegen mij zeggen
Behalve h_m
[..]
Idd nu in BeF
Mocht BeF verdwijnen zien we elkaar gewoon weer ergens anders terug
De dag dat BeF wordt overgenomen door triangeljosti's als Mook en Dev ben ik weg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Mocht BeF verdwijnen zien we elkaar gewoon weer ergens anders terug
had je maar bier moeten zuipenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef WokMaster het volgende:
woow dit gaat te snel voor me na 5 whisky's
Geef die Dev een eigen olsentwin reeks en hij komt nergens anders meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
De dag dat BeF wordt overgenomen door triangeljosti's als Mook en Dev ben ik weg.
Of als dat moemoe-volk hier heen komt (nofi plutofiguur).quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
De dag dat BeF wordt overgenomen door triangeljosti's als Mook en Dev ben ik weg.
maak gewoon een subforum voor hem aan, mag die ook gelijk mod zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Geef die Dev een eigen olsentwin reeks en hij komt nergens anders meer![]()
Doei PSquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ik start het niet eens op
Nu zien we elkaar ff niet
Ik taai af
Iedereen een fijne nacht en slaap lekker voor straks
Ohja, die had een crush op die uitgemergelde cokesletten he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
Geef die Dev een eigen olsentwin reeks en hij komt nergens anders meer![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Of als dat moemoe-volk hier heen komt (nofi plutofiguur).
Ik kan wel met ze lachen en vind ze okequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef JDude het volgende:
[..]
nee je bent geen vogel want ja kan niet vliegen, hebt geen veren en nee ook tatoos tellen niet meequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan wel met ze lachen en vind ze oke
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Of als dat moemoe-volk hier heen komt (nofi plutofiguur).
is dat jostitaal ??quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:16 schreef Guidow het volgende:
[..]
nee je bent geen vogel want ja kan niet vliegen, hebt geen veren en nee ook tatoos tellen niet mee
ja heb ik er ook nog 2 van op...quote:
Goed... nu is de reeksch echt dood.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:18 schreef WokMaster het volgende:
cker
qua percentage maakt t geen flikker uit eigenlijk maar toch bier is beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:18 schreef WokMaster het volgende:
[..]
ja heb ik er ook nog 2 van op...
ik kan er maar niet tussen kiezen..alle 2 cker lekker![]()
opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed... nu is de reeksch echt dood.
Ik heb wel vleugelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:16 schreef Guidow het volgende:
[..]
nee je bent geen vogel want ja kan niet vliegen, hebt geen veren en nee ook tatoos tellen niet mee
* Guidow pakt een jachtgeweer en richt op TLKquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb wel vleugelsmeerdere zelf
Maar vliegen zal lastig gaan.
Richt hem daarna op jezelf.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:23 schreef Guidow het volgende:
[..]
[me=Guidow] pakt een jachtgeweer en richt op TLK
Vlieg opquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb wel vleugelsmeerdere zelf
Maar vliegen zal lastig gaan.
De jarige jopquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:24 schreef _mimic het volgende:
hmm
quote:
Ik zit eerder achter mijn oren te krabben bij jou.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef Guidow het volgende:
als de ONZ-Awards nog open waren dan was hallo mensen bij deze al genomineerd voor onbekendste user
Nah ik heb hallo_mensen vaker gezien dan jou!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef Guidow het volgende:
als de ONZ-Awards nog open waren dan was hallo mensen bij deze al genomineerd voor onbekendste user
ik ken mezelfquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zit eerder achter mijn oren te krabben bij jou.
Komt omdat het donker is :y)quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* uit raam kijkt
Nee hoor
hangt er vanaf hoe vol je je whisky glas vultquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef Guidow het volgende:
[..]
qua percentage maakt t geen flikker uit eigenlijk maar toch bier is beter
Dat jij mij niet kent zegt meer over jou dan over mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef Guidow het volgende:
percentage blijft hetzelfdequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef WokMaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe vol je je whisky glas vult
Mijn broer is lang afwezig geweestquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:26 schreef Guidow het volgende:
Weet die newbie veelquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn broer is lang afwezig geweest
Hij werkt nu op de kermis.
bij standaard whisky glas en een standaard bierglas is het percentage hetzelfdequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef WokMaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe vol je je whisky glas vult
Hey.. een [SC]-erquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat jij mij niet kent zegt meer over jou dan over mij
Guidow == wannabeequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
kneuzenkermis ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn broer is lang afwezig geweest
Hij werkt nu op de kermis.
ja knalfuifie van me maar een vaasje bier of een vaasje whisky...test het zelf maar...van het vaasje whisky...lig je eerder platquote:
Jij was daarnaast de 500ste user die de 10k haalde !quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hoeveel heb je al op?quote:
owjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij was daarnaast de 500ste user die de 10k haalde !
De 10k-groep zit zo vol met bosmongolen dat ik bij 9999 overstap op mijn kloon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij was daarnaast de 500ste user die de 10k haalde !
Hey!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
De 10k-groep zit zo vol met bosmongolen dat ik bij 9999 overstap op mijn kloon.
Ey, een Biz...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:29 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj =d eeeenjanet d:D JAAAAAAAANEETEEUUHHHH*:(
kweuniequote:
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef WokMaster het volgende:
wtf is 10k halen hiero...10k wat.......posts..??
Doe dan ook even de groeten aan Wim Kokquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt sjiek werken daar.
Ik ga dat volgend jaar ook doen
Hij komt echt overal
Nee, 10 kratten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef WokMaster het volgende:
wtf is 10k halen hiero...10k wat.......posts..??
Ben ik tegen die tijd toch allang vergeten.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef JDude het volgende:
[..]
De 10k-groep zit zo vol met bosmongolen dat ik bij 9999 overstap op mijn kloon.
Sop sop sop.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
kweuniemn jackiedanlels si leeeg
het is hier wel een beetje nat
![]()
hoe duur is een litertje jack gayels?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
kweuniemn jackiedanlels si leeeg
het is hier wel een beetje nat
![]()
En je zit nu Litso te immiteren!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ben ik tegen die tijd toch allang vergeten.
Goed voor jequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:33 schreef Guidow het volgende:
[..]
kijk verder ik had al wat gepost hoor
Nah ook niet echt nuttig, ik denk dat je beter kan gaan slapen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:33 schreef Guidow het volgende:
[..]
kijk verder ik had al wat gepost hoor
Van ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:32 schreef Guidow het volgende:
[..]
Doe dan ook even de groeten aan Wim Kok
Note voor The_Terminator, te laat bier postenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hebben wij al de hele tijd![]()
Nee hoor bier is geen bagger!quote:
kijk dat interesseert me nah meer dan 10k posts...moet je nah echt trots zijn als je 10k posts haalt?quote:
Oh, dát zijn die lullige statusbalkjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:33 schreef cerror het volgende:
En je zit nu Litso te immiteren!
Lig je op schema ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik nu wellet op zo even wat nieuwe koffie maken, want ik heb nog tot 00:00 te gaan
Neem nog een slok Tali.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
niezo hge!1 ik vergeet hgohftedomme mn PI'S
![]()
ik moet nog een tentamen leren en om half 8 opstaan, dus maak voor mij ook maar een kop koffiequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik nu wellet op zo even wat nieuwe koffie maken, want ik heb nog tot 00:00 te gaan
Dat is nog 22: 25 uur te gaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar acountswitchen bij de 10000 posts lijkt er veel op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, dát zijn die lullige statusbalkjes.
dus mijn moeder gaat marokkanen vermoorden met ene mes, wespen met een zwaard en junk's met een pijl?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:37 schreef _mimic het volgende:
Guidow, je moeder!
en nog wat steekwoorden: Mes, zwaard, pijl, Marokkaan, wesp en een junk
de mijne blauwquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef WokMaster het volgende:
ahahahahahah mn pis was.......geel...
Dat maak je er zelf van. Waar woon je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:38 schreef Guidow het volgende:
[..]
dus mijn moeder gaat marokkanen vermoorden met ene mes, wespen met een zwaard en junk's met een pijl?![]()
trustequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef JDude het volgende:
C, J, BN, rest... welterusten!
Trusten!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef JDude het volgende:
Welterusten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef JDude het volgende:
kwam ik maar ergen sgewoon....vanneuh...euh..euh..quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef JDude het volgende:
Zeveraarquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Guidow het volgende:
[..]
Uit Zevenaar. kut-stad. Diem is veel beter
Ik wens jullie ook welterusten !quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:39 schreef JDude het volgende:
1989 -> jezus moet je nog niet op je bed liggen van je moederquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Guidow het volgende:
[..]
succesquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
kijken als ik niet in slaap val
Je snapt er weer helemaal niks van he.. Blauw + Waar komen jullie toch vandaan, kom op, jeugdsentiment. Of je had natuurlijk geen tv... dan spijt het me.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:41 schreef Guidow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
1989 -> jezus moet je nog niet op je bed liggen van je moeder
kut-tv. we hebben alleen maar duitse zenders en NL1,2,3quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:43 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je snapt er weer helemaal niks van he.. Blauw + Waar komen jullie toch vandaan, kom op, jeugdsentiment. Of je had natuurlijk geen tv... dan spijt het me.
Welterusten TLK, droom maar van biertjes...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wens jullie ook welterusten !
Niet eens een kabelaansluiting, nou het spijt me iig niet, ik neem het je zelfs kwalijk. En bovendien snap je Blauw ook niet, Zwart witquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:44 schreef Guidow het volgende:
[..]
kut-tv. we hebben alleen maar duitse zenders en NL1,2,3
ja net gister een schoolexamen over gehad. heeft iets met mutaties of cargogenen nog wat stoffen te makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:44 schreef WokMaster het volgende:
hehe 1989 16 jaartjes....hey het woord kenker heb jij cker goed onder de knie ofniet?!!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:44 schreef Guidow het volgende:
[..]
kut-tv. we hebben alleen maar duitse zenders en NL1,2,3
Geen grote mond tegen mijn broertjequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
1989 -> jezus moet je nog niet op je bed liggen van je moeder
Geen grote mond tegen mijn slet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen grote mond tegen mijn broertje
hij had het tegen mij je broer is van 1988quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef Guidow het volgende:
[..]
ja net gister een schoolexamen over gehad. heeft iets met mutaties of cargogenen nog wat stoffen te maken
hahahah en zn "grote" broer is al wel 2jr ouderquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik ga niet slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten TLK, droom maar van biertjes...
je wil niet weten wat ik allemaal al gemist hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
Kunnen jullie ook iets langzamer gaan, ik ben ff weg en mis gelijk een hele hoop![]()
nog 22:13 uurquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ik ga niet slapen
Ik wenste de andere een goede nacht.
Ik heb nog heel lang te gaan
okee dan zal ik het nie vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef Guidow het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik allemaal al gemist heb
Een hoop onzin van jou!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef Guidow het volgende:
[..]
je wil niet weten wat ik allemaal al gemist heb
Shit ik zat niet op te lettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:46 schreef Guidow het volgende:
[..]
hij had het tegen mij je broer is van 1988
Ik zat verkeerd dacht dat ze het tegen mijn brortje hadden maar die is van 1988quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:47 schreef WokMaster het volgende:
[..]
hahahah en zn "grote" broer is al wel 2jr ouder![]()
hahaha
ik heb de dinosauriers nog meegemaakt vergeleken met jou man
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:51 schreef Guidow het volgende:
nou laat ik jullie een plezier doen. ik ga doei
Slaap lekker enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:51 schreef Guidow het volgende:
En kom ook niet weer aubquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:51 schreef Guidow het volgende:
Om nooit meer op te staanquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:51 schreef Guidow het volgende:
Nu je CU2 nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:51 schreef Guidow het volgende:
Welke edit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:52 schreef _mimic het volgende:
[..]
Maar jij hebt mijn edit ook nog niet gezien
Ik had eerst AOLquote:
Je krijgt een nieuwe kans met WIndows Live Messenger!quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik had eerst AOL
Niemand die dat had natuurlijk
Had alleen Engelsen , Amerikanen en Canadezen in mijn lijst
Toen maar msn genomen.
Windowsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:55 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe kans met WIndows Live Messenger!
Hoezo nieuwe kans ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:55 schreef _mimic het volgende:
[..]
Je krijgt een nieuwe kans met WIndows Live Messenger!
Dat is een combi van AOL en MSN, ze gaan samenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoezo nieuwe kans ?
Nu heb ik msn toch al een tijdje
Dan ga ik slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
Nou ik blijf tot deze vol is en dan leren![]()
Owquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:57 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat is een combi van AOL en MSN, ze gaan samen
Nja dat komt weer omdat alleen amerikanen het hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ow
Aangezien niemand AOL heeft heb ik er niks aan.
Maar AOL is wel super snel.
Dat niemand dan overstapt naar AOL
Jong ik blijf ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
Nou ik blijf tot deze vol is en dan leren![]()
Dat klopt helemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef _mimic het volgende:
[..]
Nja dat komt weer omdat alleen amerikanen het hebben
je bent niet de eerstequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:56 schreef _mimic het volgende:
[..]
Sorry, had je niveau niet hoger ingeschat
Wakker blijven met veel koffie,quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:00 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij heb niet over 6,5 uur een tentamen![]()
Daarom heet hij ook schaapquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
h_m is wel slimme jongen.
Vroeger op middelbare school zeiden ze : Hij bezeikt je waar je zelf bij staat.
Dat zei schaap toenmaar die is niet al te pienter.
Ik kan je wakker makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wakker blijven met veel koffie,
Als ik nu nog ga slapen dan verslaap ik me helemaal !
Daarom dat ik mooi thuisblijf
Ik hoop dat ik eerder mijn bed induikquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl gaat de 3 uur niet halen vannacht
wrom post je die naam hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk maar in het Marokkaans betekend het schaap![]()
Ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl gaat de 3 uur niet halen vannacht
Ik maak jou wel wakkerquote:
kwart voor 8quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Ik maak jou wel wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |