Open ik dit topic.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:58 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
laten we een vogelclub oprichten..
Fok!kers met een vogeltje als usericon bundelen de krachten![]()
of niet natuurlijk![]()
zoveel zijn er niet..
nouja finch nog.. dat zijn er dan 3![]()
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Guidow het volgende:
[..]
jij probeert ze zeker aan te rijden![]()
als ik jou zie zou ik ook snel weg gaanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel weg
ik meen me een ander topic van jou te herinneren waarin je een nare situatie met een duif beschrijft.. iets met duif, 70 km/u en je gezicht was het ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
1x had me neefje een vogel aangereden, lag hij op zijn rug... en wij rijden terug om te checken. Vliegtie snel weg
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:20 schreef YellowLedbetter het volgende:ik moest vandaag in de remmen voor een reiger die voor me ging vliegen. Dat beest voegde zomaar van bovenaf in, had ik ook al eerder gehad met een buizerd. Het is toch wat met die beestjes, maar ze zijn wel cool
sjit joh.. wat is er met je gebeurt? je ziet er niet uit! hoe komt het?quote:
Nou..quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:32 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
sjit joh.. wat is er met je gebeurt? je ziet er niet uit! hoe komt het?![]()
hoe wreed... met zo'n verhaal mag je er ook wel een beetje bijhoren hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:02 schreef juiced het volgende:
[..]
Nou..Ik kreeg een keer een sinaasapple in m'n kont! En toen was ik een apple!
Dat ging wel erg makkelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hoe wreed... met zo'n verhaal mag je er ook wel een beetje bijhoren hoor![]()
ik geef het doorquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
ook_gek heeft ook een vogel/kip/iets als avatar
ook_gek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |