boh gek! de pieterlatensteijnstraat... vlakbij de aldi enzo... die weer vlakbij het gemeentehuis zit...quote:
Hollandia en een snackie goed genoeg?quote:
Ik ben van gedachte veranderdquote:
Ruige band.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:44 schreef Pluto_Nium het volgende:
Wie gaat er mee naar het concert van Me First And The Gimme Gimmes![]()
Assendelft?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
boh gek! de burgemeesters buurt
ja me2 zou zostraks ook als gaan slapen maarjaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hollandia en een snackie goed genoeg?
[..]
Ik ben van gedachte veranderd
Fok! he?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja me2 zou zostraks ook als gaan slapen maarja
Pff, das een opluchtingquote:
Met kwaliteit natuurlijk !quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, zal wel weer nachtbagger'n tot 3 uur worden
kut dat moest een edit zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is niet mijn plan eigenlijk maar ik kijk er niet echt van op als het me weer lukt om rond die tijd af te taaienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Kwaliteit en mensen die smeken om een Fok!award...quote:
jongequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
Tjonge.
Vroegâh was je een mietje als je voor die tijd uit BeF verdween.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
Dat is niet mijn plan eigenlijk maar ik kijk er niet echt van op als het me weer lukt om rond die tijd af te taaien
Ik kom met mijn eigen awardsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Kwaliteit en mensen die smeken om een Fok!award...
nachtbagger kwaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met kwaliteit natuurlijk !
Hey, ik ben wel een mên hé!quote:
Ook bij jou wint Maikulll of Paultjuhh ongetwijfeld de "Grootste blokkendoosjosti"-award.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom met mijn eigen awards
Veel unieker
Toen BeF nog geen OP met avatars hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroegâh was je een mietje als je voor die tijd uit BeF verdween.
Achja kwaliteit is kwaliteitquote:
TLK blokkendoosjosti awardquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook bij jou wint Maikulll of Paultjuhh ongetwijfeld de "Grootste blokkendoosjosti"-award.
Toen er nog geen hints aangaande PI-gebruik in de OP hoefden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
Toen BeF nog geen OP met avatars had
Toen bier nog met een grote B werd geschreven en newbies ons niet begrepen
Soms begrijp ik je ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Had je misschien in een donker verleden mijn buurmeisje geweestquote:
Toen je nog zonder PI gebruik kon posten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen er nog geen hints aangaande PI-gebruik in de OP hoefden.
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Troost je, ik jou ook nietquote:
Kan nog steeds welquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toen je nog zonder PI gebruik kon posten.
Hey Don.quote:
Daar deed ik net goed en wel 10 topics ofzo in mee en toen kwamen ze met BeF.quote:
De tijd dat er op de nachtbagger geen slotje kwam en topics kapen gedoogd werdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.
Dat was vorig jaar nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog beter: toen bef nog [sc] heette.
Verhip, een ex-ONZ-mod.quote:
De ONZ SC van vroeger was wel altijd gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar deed ik net goed en wel 10 topics ofzo in mee en toen kwamen ze met BeF.
Topics kapen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De tijd dat er op de nachtbagger geen slotje kwam en topics kapen gedoogd werd
Niet zo wakker doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |