Uitbereiding..quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:50 schreef nogal het volgende:
Ruilen tegen orginele battlefield 2 + uitbereiding?
Welk type is het?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:00 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb eventueel een IPAQ in de aanbieding. (PDA)
Eind december gekocht, hij is in nieuwstaat.. zit nog in de doos (lees OP eerst evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef LENUS het volgende:
Hoe oud is deze ipod?
edit: m.a.w. in welke staat verkeerd hij?
Genoteerd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef LENUS het volgende:
45 geboden
Welke staat verkeert ie?quote:
Goed, ziet er nog prima uit. Zitten ook accesoires bij, (evt. even kijken hoe of wat daar mee te doen.). ik ga nu slapen, zie dit morgen wel verder.quote:
Ah ok, heb er even over nagedacht, geen PDA nodig..Mijn gsm is niet aan vervanging toe.. ook niet in mijn naaste familie (even rondgevraagd)quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goed, ziet er nog prima uit. Zitten ook accesoires bij, (evt. even kijken hoe of wat daar mee te doen.). ik ga nu slapen, zie dit morgen wel verder.
Zie hierbovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:25 schreef LENUS het volgende:
Ik zou graag willen weten of je op het aanbod ingaat of liever voor het pdatje gaat. Anders ga ik ergens anders kijken voor een ipod
Wil nog even wachten, niet elke Fok!ker zit op dit tijdstip achter de pc.. dus nog even geduld LENUS, maar heb 't wel genoteerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef LENUS het volgende:
Dus ga je in op mijn aanbod van 45 euro of wil je nog even wachten?
Okidokiequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wil nog even wachten, niet elke Fok!ker zit op dit tijdstip achter de pc.. dus nog even geduld LENUS, maar heb 't wel genoteerd![]()
Alweer genoteerd..quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:40 schreef JohanV. het volgende:
50 euro geboden.
bod is opgenomen in de lijst..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:04 schreef face-man het volgende:
51 euro geboden
Kan ik nog niet zeggen.. (en hij hoeft niet per se weg, dus als dat zo is..(kijk dan ever verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:20 schreef LENUS het volgende:
wanneer is de deadline?
Zeg maar waarvoor je 't wil ruilen, wat je in de aanbieding hebt.. dan geef ik er wel m'n mening over..quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:26 schreef mrPanerai het volgende:
waarvoor had je'm graag geruild???
Is ie simlockvrij (en wel als gsm geschikt), en kun je misschien foto's sturen hoe die eruit ziet (gebruikerssporen)... Bvd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:56 schreef Apekoek het volgende:
mn ipaq met accesoires is wel wat meer dan 100 euro waard trouwens
Is niet al telefoon geschikt wel voor TomTom (zonder spraak).quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is ie simlockvrij (en wel als gsm geschikt), en kun je misschien foto's sturen hoe die eruit ziet (gebruikerssporen)... Bvd!(HEROVERWEGING)
![]()
mm..als jij het zegt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef dnzl het volgende:
[..]
Is niet al telefoon geschikt wel voor TomTom (zonder spraak).
Ben al voorzien van Xdoos, welke spellen heb je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:12 schreef face-man het volgende:
Ruilen voor een Xbox met kapotte controllers en 3 spellen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef face-man het volgende:
Halo, Midtown Madness 3, Fifa 2003
Ik wil weten wat ik ervoor kan krijgen (zie OP).. als er iets leuks tussenzit verpats ik 'm.. anders niet.. De deadline is 20 januari 22:00 uur des avonds...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef face-man het volgende:
Wat is nou je deadline, je kan wel zeggen dat je hem niet per sekwijt wil, maar waarom zet je hem dan op Fok? En ik denk dat als je een deadline plaatst er meer mensen zullen bieden...
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ruilen tegen Unreal Tournament 2004 incluis bijbetaling mijnerzijds.
Ok, genoteerd.. maar vind het nog niet genoeg... kijken wat er nog geboden kan worden..quote:
Helaas geen interesse..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef phoolie2k het volgende:
Ruilen tegen een NES met zapper en mario 1,2,3 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |