Ehm nee, was geen Actionprijs vrees ik. Verjaarscadeautje van opa.quote:
Oh ik heb zoiets kuiken en olifant eens bij Action gekocht. Ze waren voor de kinderen maar liggen nu gewoon op de bank.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm nee, was geen Actionprijs vrees ik. Verjaarscadeautje van opa.
Ja en dat je alleen maar mag afweren mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef snoopy het volgende:
Meestal leren ze bij vechtsporten juist toch dat ze dat absoluut niet op straat mogen toepassen?
ik heb het net aan de juf gevraagd en het is tijdens het spelen op het klimrek gebeurd, dus niks kickboksen. gewoon per ongeluk en volgend de juf heeft moeders het gewoon opgeblazen tot iets groots.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef moussy het volgende:
Ligt er natuurlijk wel een beetje hoe het gegaan is. Als het in een opschepperig voordoenerig iets is gebeurt dan zal hij het misschien voor hebben gedaan en haar per ongeluk geschopt hebben. Kan gebeuren roep ik altijd maar. Kan me haast niet voorstellen als ik de verhalen over Luca lees dat het echt expres is gebeurt.
gewoon expres noem ik geen ongelukjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het net aan de juf gevraagd en het is tijdens het spelen op het klimrek gebeurd, dus niks kickboksen. gewoon expres en volgend de juf heeft moeders het gewoon opgeblazen tot iets groots.
gewoon een ongelukje dus.
sorry ik had haastquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon expres noem ik geen ongelukje![]()
Het is iets van Nationale Voorleesweek of zo deze weekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef Lois het volgende:
Wat een leuke dingen, voorleesontbijt en voorleesdag. Is dat om kinderen te stimuleren om meer te gaan lezen?
ik leg me niet graag vast voor een onbepaalde periode.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef jessie het volgende:
O bij Bo nog niks gehoord over een voorleesontbijtdag.
Hoezo tegen je principes in lady-wrb?
Ik ga morgen met Bo na school met haar bij een vriendinnetje spelen. Nou ja Bo en ik de 1e keer even mee. Dr eerste vriendinnenuitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |