wax!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Nou. Dus....
Ik weet wat een madonna-fans jullie homo's kunnen zijn.quote:
Dit staat slechter dan dat het bedoeld is.quote:
We weten wel beter poepeleploepje!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit staat slechter dan dat het bedoeld is..
ik weet dat 'jullie homo's' het niet al te nauw nemen met monogamie, maar ik word toch een beetje jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We weten wel beter poepeleploepje!
(wat een grafwoord)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit staat slechter dan dat het bedoeld is..
U2 en stoppen... dat roepen ze wel vaker...quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
wax!!!
FP!!!
U2 !!!
en waarom heb je me nie ge sms't ? nu moet ik donderdag eens gaan speuren of er nog iets mis gaat bij jou
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik weet wat een madonna-fans jullie homo's kunnen zijn.
quote:
Zegquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik weet dat 'jullie homo's' het niet al te nauw nemen met monogamie, maar ik word toch een beetje jaloers![]()
OW NEE???quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZegIk ben aan niemand gebonden hoor
En dat zal voorlopig ook nog NIET gebeuren!
Doegquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen!
Eerst Arie & Silvester kijken en dan in slaap vallen.
Sweet Dreams Ang3lquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen!
Eerst Arie & Silvester kijken en dan in slaap vallen.
Seeet Dreams MaMaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
iedereen weltrusten
voor iedereen die me vandaag + punten geeft ligt er een leuk verrassingspakket klaar, wat daar in zit kan ik helaas nog niet verklappen
en waxxer, als pleister op de wonde krijg jij op de meeting een leuke button van me
weltrusten
Welterustenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
iedereen weltrusten
voor iedereen die me vandaag + punten geeft ligt er een leuk verrassingspakket klaar, wat daar in zit kan ik helaas nog niet verklappen
en waxxer, als pleister op de wonde krijg jij op de meeting een leuke button van me
weltrusten
*over bol aai*quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Waxxer het volgende:
[...] Je kunt me echt bijna afvoeren op dit moment
Als je in de randstad woonde, dan was die fiets makkelijk te regelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Een meeting-button?!
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja maar...
Een fokking HALF JAAR na dato heeft de KPN dus nog stééds het meest belangrijke niet opgelost. Ik heb een fokking fiets nodig. Ik moet schilderen, en school erbij en mijn werk en de "zakelijke" kant allemaal regelen. Je kunt me echt bijna afvoeren op dit moment
Behavioral genetics....quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:34 schreef whistler0305 het volgende:
wat ben je aan het leren dan?
Doegquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:27 schreef davidov het volgende:
*schopt zichzelf richting bed*
Weet ik niet. Ik weet ook niet wie je bedoelt, maar dat kan ook het vroege uur zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Waar blijft m'n strijkhunk eigenlijk?
Nee, gewoon TRSquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Of lrs?
Alsquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:59 schreef tech het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet ook niet wie je bedoelt, maar dat kan ook het vroege uur zijn
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
OW NEE???
en ons arbeidscontract dan?
3 maanden opzeg termijn
Mondelinge contracten zijn ook contractenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezien![]()
contractueel zijn wij trouwes ook niet gebonden lieve mama, we hebben alles mondeling gedaan
Gezien de schriftelijke bevestiging die Andyvie heeft aangehaald, is het nu zelfs niet meer zuiver mondeling te noemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mondelinge contracten zijn ook contracten
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:19 schreef Andyvie het volgende:
nog een keertje naar Zwolle en dan hoef ik er hopelijk niet meer heen.
Ang3l toch waarom krijg ik hier weer direct vage visioenen bij zo op de vroege ochtendquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezien![]()
contractueel zijn wij trouwes ook niet gebonden lieve mama, we hebben alles mondeling gedaan
Ja en ik kom dus net te laat om CDP te redden zie ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef creno het volgende:
volgens mij is er bijna niemand hoor stroekie. En ik moet ook zo weg.
Ja dat was te zien in het andere topic, de organisator d'r uitgooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben er
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef creno het volgende:
stijve tepels opwekken
Kan je d'r dan ook van alles aan ophangen zoals in die reclamespotquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef creno het volgende:
Caironik ga zo weer stijve tepels opwekken
Daar zit ik alquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef creno het volgende:
Er zijn weer wat mensen aanwezig, dus ik kan weer vertrekken, op naar het werk !
Hei-ho-hei-ho....
Ik 'studeer' Dave. Zo vroeg hoef ik m'n bed niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Waar blijft m'n strijkhunk eigenlijk?
Hoi NJquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik 'studeer' Dave. Zo vroeg hoef ik m'n bed niet uit..
Mogguh..
Als een punt ernaast ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi NJ
alweer present hier?
Zometeen kan Vlarp ook wel een plekje in de H voor je reserveren![]()
Je hebt die foto vast nog wel ergens op je harde schijf staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef Dave het volgende:
Daar is ie! *visualiseer*
(A).quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt die foto vast nog wel ergens op je harde schijf staan..
.
Ik lees nergens dat je niet meer op iemand mag stemmen die <= 0 punten heeft. De stemdag is toch nog niet ten einde?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en ik kom dus net te laat om CDP te redden zie ik![]()
Wijze woorden want het lijkt er soms op dat van mensen hun ego gelijk oploopt met het aantal ontvangen puntenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Dave het volgende:
Ah, ok, dat zal dan wel historisch zo gegroeid zijn, zag het niet zo 1, 2, 3 in de openingspost terug. Verder wil ik me niet in dat wespennest steken.
Nee, ik zit thuis. Maar ik hoef morgen pas weer te werken en ik heb al mijn tentamens gehaald dus herkansingen heb ik ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef Dave het volgende:
Zit je op je werk dan?
Zegt me niksquote:
En dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef LuQas het volgende:![]()
Als jullie zo door gaan roep ik Ang3l erbij
Ik had het ook niet over Death. Ik had het over Tori Amos die er een beetje dead uitziet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef Cairon het volgende:
DEATH
dat is wat anders dan Dead
Death is een frisse jonge meid
kopje thee voor waxxerquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Een meeting-button?!
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja maar...
Een fokking HALF JAAR na dato heeft de KPN dus nog stééds het meest belangrijke niet opgelost. Ik heb een fokking fiets nodig. Ik moet schilderen, en school erbij en mijn werk en de "zakelijke" kant allemaal regelen. Je kunt me echt bijna afvoeren op dit moment
Birthday boy!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:24 schreef Cazman het volgende:
Tori Amos ziet er zelf een beetje dead uit
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kopje thee voor waxxer
weet je wat jij nodig hebt knul
een personal assistant
ik ken wel iemand die dat voor bijna niets voor je wil die
sterker nog voor een aantal pluspunten in het tournament regel ik dat voor je
Dat was toch gisteren?quote:
Maar dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow fijn dat je niet heel chagerijnig bent dat je er uit ligt
VOOR EEN GEZELLIGER
BETER GESTRUCTUREERD?GEORGANISSEERD
TOURNAMENT ZONDER GEDOE
4+ PLUSPUNTEN VOOR THEATERMAMA
Nee maar het toont wel je doorzettingsvermogen dat je ondanks het gezeik van gisteren gewoon stug bent blijven volhouden en er het bijltje niet bij hebt neergegooid.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chago?
Ach ik ben allang blij dat ik het zo lang heb volgehouden.
En het argument dat ik er in had moeten blijven omdat ik het spelletje heb opgezet vind ik kul
Zeker, maar toen zag ik 'm niet 'persoonlijk'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren?Nog gefeli iig.
Vind je hem mooi? Fijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
LuQas
Wat een hyperactieve maar gave avatar heb je
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
vanavond sushi in amsterdam!
en ik mis mijn piano!
heb gister een pianoboek gekregen van tori amos, van me ex... en tori blijft leuk om mee te jammen!
O zo. Het kwartje is gevallen hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeker, maar toen zag ik 'm niet 'persoonlijk'.
Ik kan er wel tegen, maar kan me voorstellen dat mensen dr een beetje gek van worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Vind je hem mooi? Fijn!![]()
Ik twijfel nog een beetje of ie niet te hysterisch druk is.
nou ja, indirectquote:
Ik was vroeger heel erg verliefd op een vriendinnetje van me elke keer wanneer ze Winter speelde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, indirect
hij heeft m een jaar geleden bij mij laten liggen en gister heb ik m thuis opgehaald.
winter is cool om te spelen!.
ik zal maar geen toetsen beroerenw aar je bij bentquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel erg verliefd op een vriendinnetje van me elke keer wanneer ze Winter speelde.
Luqas, ik vond de vorige mooier, deze suggereert erotiekquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel erg verliefd op een vriendinnetje van me elke keer wanneer ze Winter speelde.
O ja, erotiekquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Luqas, ik vond de vorige mooier, deze suggereert erotiek
Lievquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
ik had ooit voor mijn ex een schilderij gemaakt met mijn idee over Winter... zag er zo uit:
[afbeelding]
dit is dus beetje gebaseerd op het liedje.
wat kun jij ontzettend mooi schilderenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef Jerruh het volgende:
ik had ooit voor mijn ex een schilderij gemaakt met mijn idee over Winter... zag er zo uit:
[afbeelding]
dit is dus beetje gebaseerd op het liedje.
ik ben een klootzak, een kutjong, ben lelijk en mijn haar heeft al jaren geen goeie dag gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerruh, en nou moet je ophouden met steeds meer de perfecte man te worden!
Dat was dus mijn omschrijvingquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben een klootzak, een kutjong, ben lelijk en mijn haar heeft al jaren geen goeie dag gehad.
zo goed?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |