Weet ik niet. Ik weet ook niet wie je bedoelt, maar dat kan ook het vroege uur zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Waar blijft m'n strijkhunk eigenlijk?
Nee, gewoon TRSquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Of lrs?
Alsquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:59 schreef tech het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet ook niet wie je bedoelt, maar dat kan ook het vroege uur zijn
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
OW NEE???
en ons arbeidscontract dan?
3 maanden opzeg termijn
Mondelinge contracten zijn ook contractenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezien![]()
contractueel zijn wij trouwes ook niet gebonden lieve mama, we hebben alles mondeling gedaan
Gezien de schriftelijke bevestiging die Andyvie heeft aangehaald, is het nu zelfs niet meer zuiver mondeling te noemenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mondelinge contracten zijn ook contracten
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:19 schreef Andyvie het volgende:
nog een keertje naar Zwolle en dan hoef ik er hopelijk niet meer heen.
Ang3l toch waarom krijg ik hier weer direct vage visioenen bij zo op de vroege ochtendquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde liefdesrelationeel gezien![]()
contractueel zijn wij trouwes ook niet gebonden lieve mama, we hebben alles mondeling gedaan
Ja en ik kom dus net te laat om CDP te redden zie ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef creno het volgende:
volgens mij is er bijna niemand hoor stroekie. En ik moet ook zo weg.
Ja dat was te zien in het andere topic, de organisator d'r uitgooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:14 schreef Cairon het volgende:
ik ben er
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef creno het volgende:
stijve tepels opwekken
Kan je d'r dan ook van alles aan ophangen zoals in die reclamespotquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:16 schreef creno het volgende:
Caironik ga zo weer stijve tepels opwekken
Daar zit ik alquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:18 schreef creno het volgende:
Er zijn weer wat mensen aanwezig, dus ik kan weer vertrekken, op naar het werk !
Hei-ho-hei-ho....
Ik 'studeer' Dave. Zo vroeg hoef ik m'n bed niet uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Waar blijft m'n strijkhunk eigenlijk?
Hoi NJquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik 'studeer' Dave. Zo vroeg hoef ik m'n bed niet uit..
Mogguh..
Als een punt ernaast ofzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi NJ
alweer present hier?
Zometeen kan Vlarp ook wel een plekje in de H voor je reserveren![]()
Je hebt die foto vast nog wel ergens op je harde schijf staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:25 schreef Dave het volgende:
Daar is ie! *visualiseer*
(A).quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt die foto vast nog wel ergens op je harde schijf staan..
.
Ik lees nergens dat je niet meer op iemand mag stemmen die <= 0 punten heeft. De stemdag is toch nog niet ten einde?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en ik kom dus net te laat om CDP te redden zie ik![]()
Wijze woorden want het lijkt er soms op dat van mensen hun ego gelijk oploopt met het aantal ontvangen puntenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:39 schreef Dave het volgende:
Ah, ok, dat zal dan wel historisch zo gegroeid zijn, zag het niet zo 1, 2, 3 in de openingspost terug. Verder wil ik me niet in dat wespennest steken.
Nee, ik zit thuis. Maar ik hoef morgen pas weer te werken en ik heb al mijn tentamens gehaald dus herkansingen heb ik ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef Dave het volgende:
Zit je op je werk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |