ik kon zelf de streams niet volgen dus heb dit uit de desbetreffende SC's gehaald:Na de vergadering onstaat er "gedoe" rond allerlei klachten/wensen/irritaties ed en Viola besluit een "wensen-lijstje" op te stellen (dit klinkt beter dan "klachten" vind zij)
Ik weet niet wie zei dat Bart zich aanstelde maar dit was de reactie erop:
Bart "Ik stel me niet zo aan"
Frank "Het is net de Viola Holt Show"
Volgens Gert zij wij (internetters) zieke mensen die 's nachts niet kunnen slapen.
Viola blijft iedereen kleinerend behandelen, Monique wil dat iedereen de hele dag hetzelfde glas blijft gebruiken.
Viola ergert zich aan de wc rol die steeds verkeert om hangt.
Gert is een spijkerbroek kwijt, en die wil hij graag terug en graag een grote keukenklok.
Kelly is aan de beurt om haar "wensen/klachten" mee te delen: ik vind jullie allemaal even geweldig!
Kelly tegen Viola: jouw diva gedrag kan wel minder, je commandeert me de hele dag al
Viola vind natuurlijk van niet en word er boos om en haalt er allerlei dingen bij waarop Kelly zegt: en jij maakt nooit fouten.?
Viola tegen Kelly: Jij gaat voor mij denken?
Viola reageert gepikeerd en zag dit waarschijnlijk niet aankomen, Kelly verteld haar nu gewoon de waarheid. "Fijn dat je me dit uitlegt" met zwoele zware stem. Ondertussen blijft Kelly maar eten van de schaal die op tafel staat.
Kelly draait het nu om en vraagt of Viola klachten over haar heeft? Ondertussen doet Viola erg denigrerend met opmerkingen als: Ze heeft in haar leven al veel geschilderd, en Kelly weet vermoedelijk niet eens hoe je met materialen om moet gaan.
Viola: Ik denk niet dat je het begrijpt.
Viola: "In bed hebben we zo'n mooi gesprek gehad!"
Kelly tegen Viola.....je doet zo opgefokt.