abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34225348
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Voor vragen of opmerkingen ga naar: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
Vervolg op de [HBB] Streamverslagen van woensdag 18 januari 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

- Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

- Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem.. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over off topic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je Gert een loser en Kelly een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_34230934
Verslag uit de SC genoteerd ongeveer vanaf 23.40 uur, kon niet meer in het vorige streamverslag maar wilde toch een soort verslag maken :

Kelly is lekker bezig met de piano waar dus ook CD's in kunnen en is lekker aan het meezingen en dansen. Ook probeert ze mee te pingelen

(Foreverblue)

Bart en Micky zitten in de tuin wat te praten en Bart merkt op: "nog maar 2 dagen" (dan gaat Micky weg)

Bart: zullen we het nu over jouw functioneren hebben?
Micky: Ik functioneer niet meer.

(Foreverblue)

Viola is wakker en neemt haar visolie capsules in.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 09:14:36 ]
pi_34231065
ongeveer vanaf 23.40 uur

Kelly huilt

(Stereotomy)

Niet bekend waar ze om huilt, Kelly is gewoon emotioneel.

Bart heeft over Micky gedroomd, iets met zweepjes?
Micky en Bart hebben het over allerlei ideeën om geld binnen te halen, gesponsorde spotjes op tv enz. Bart houd het zo wel vol die 8 weken met zijn ideeën.
Gert en Bonnie zijn inmiddels bij Kelly die alweer lacht en verder op de piano bezig is.

Micky wil naar binnen.
Bart: moet ik jou nog ff masseren? 5 minuten?
Micky: nee, ik ga slapen.

Kelly is een beetje geirriteerd omdat Bart vind dat iedereen moet gaan slapen.

Micky gaat vrijdagavond direct door naar Limburg rijden en daar in een hotel slapen. (waarom weet ik niet?)

Bart zei dat hij wat aan Micky wilde vragen, maar zei ook dat hij het niet durfde terwijl Micky naast hem stond. (laat maar,slaap lekker in je eentje..(?)
Bart gaat weer verder met zijn nachtritueel in het kantoortje.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 11:49:49 ]
pi_34231124
Ongeveer vanaf 00.00 uur:

Kelly: "Viola" (Kelly wilde waarschijnlijk even met Viola spreken)

Viola: "Sorry ben even bezig"

Even later huilt Kelly weer.

Gert praat met zichzelf. Hij heeft 2 persoonlijkheden, vertelde die gisteren aan Bart.
Monique wil Bonnie en Gert graag een keer "voelen". Ze heeft telepathische gaven.

Monique is iets aan het eten en Viola is weer wakker.

(Scanman01)

00.30 uur:
Viola is aan het studeren, ze maakt aantekenen in haar boek.
Het is een engels boek , ze leest het hardop:
"when you leave your body, it won't hurt"

[ Bericht 22% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 11:50:33 ]
pi_34231416
Rond 01.00 uur tot 01.30 uur:

Iedereen is nog wakker, alleen Frank ligt in bed.
Viola en Gert raken in een discussie: Viola over wat religie in de wereld heeft gedaan en Gert die het daar niet mee eens is. Viola meld eerst dat religies de bron zijn van al het kwaad, en daarna hoef je ze niet te verwerpen..
Opeens kwam er muziek op de streams, de bewoners hoorde die niet?
Gert en Viola zijn flink aan het discusseren over religie. Viola: "universele energie" , voorspelt een enorme clash etc

[ Bericht 74% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 09:37:40 ]
pi_34231876
02.13 uur:

Iedereen slaapt behalve Bart (die nog bezig is in het kantoortje) en Kelly (die de krant leest en waarschijnlijk niet kan slapen)

(Foreverblue)

Viola wil geen gastvrouw meer zijn omdat ze dan bazig overkomt (zegt dit waarschijnlijk in de slaapkamer tegen iemand)

Ik geloof dat Bart inmiddels ook slaapt alleen Kelly is nog wakker.
pi_34231936
Om 08.19 uur capte Muerte deze mooie cap van Viola:

pi_34234303
10.05 - 11.00 uur:

Kelly huilt, geen idee waarom? Nu is Viola ook aan het huilen bij Kelly in de pianokamer.

(nachtzuster)

De moeder van Viola speelde vroeger piano en ze wordt emo als ze de toetsen op en neer ziet gaan.

Viola aan het zingen ... en dan Kelly "Jeetje Viola, jij hebt ook een mooie stem... Prachtig"

Viola ziet het feit dat dat ene nummer niet wil spelen als een teken van slechte geesten.

11.13 uur:
Er komen mensen binnen. Dat zijn de mensen die de kettingen gaan maken met allerlei tirelantijntjes en kralen.

Viola gaat de badkamer en wc schoonmaken.
Ze moet wel alles aan Bonnie vragen.
Maar daarna doet ze een petje op, ze vindt dat zeker wel passen bij het schoonmaken.
pi_34235592
Viola kan de pedaalemmerzakken niet vinden en vraagt het aan Bonnie. Dan doet ze een schort voor en gaat aan de slag.

Mickey wil een botox dagje houden.

Viola moet koffie hebben, elke werkster heeft recht op koffie.

Iedereen is druk bezig om kettingen te maken:

(Fritzi)

Edwin Smulders komt morgen, maakt een pagina voor de Story.

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 12:14:46 ]
pi_34236689
Viola is "druk" aan het werk, vandaag de grote schoonmaak.

(bron: Talpa)

En ze neemt weer even een break.

(Foreverblue)

Verder gebeurt er niet veel, de rest zit kettingen te maken en Viola en Bonnie maken schoon waarbij opvalt dat Bonnie echt hard aan het werk is.

[ Bericht 19% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 12:46:33 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:45:13 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34236885
Kelly zit kettingen te rijgen en Viola komt naar haar toe.
Voordat ze wat kan zeggen.valt Kelly naar haar uit.
"Niet commanderen, he, je weet wat ik gisteren heb gezegd".
"Ik wil niet dat je zegt dat ik aan de was moet".
Viola pruttelt wat tegen en zegt verzoenend "Nee, schatje".
Zij druipt af maar gaat haar beklag doen bij Bonnie. Zij klaagt dat de wasmachine niet draait.
Bonnie begreep haar in eerste instantie verkeerd en dacht dat Viola zeurde over het niet draaien van de afwasmachine.
eurobilltracker.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:47:14 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34236946
De stofzuiger die Viola 'n paar uur geleden met veel poeha klaar heeft gezet in de gang om de badkamer te zuigen wordt net door Kelly weer op zijn plaats gezet in de voorraadkamer.
Viola heeft hem nog niet gebruikt.
eurobilltracker.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 13:04:04 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34237485
Frank is nu aangeschoven bij de kettingjuffrouwen.
Iedereen moet een ketting maken die verkocht gaat worden.
Frank vertelt Viola dat hij een ketting maakt voor de "Gooische Vrouwen".
Meteen komt zij kijken, slaat haar arm om Krank heen en perst haar borsten tegen hem aan.
Op de vraag van Frank of zij ook al een ketting heeft gemaakt, antwoordt zij verongelijkt dat zij eerst haar taken af moet hebben voordat ze aan iets leuks kan beginnen.
eurobilltracker.com
pi_34238116
_edit: commentaren ind e SC ed houden svp. Hier sec de streamverslagen! -

[ Bericht 89% gewijzigd door Ripley op 19-01-2006 14:35:31 ]
pi_34241169
Er zijn door een weldoener 10 plaatsen gekocht in het restaurant!!

Nu mogen ze tien vrijwilligers van het Rode Kruis of van Mappa Mondo huizen uitnodigen om te komen eten in het restaurant vanavond.
Micky is aan het bellen geslagen, de mevrouw aan de lijn reageert wel enthousiast maar vind de uitnodiging erg kort dag.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:12:11 #16
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34246276
De werkindeling voor vanavond is gemaakt.
Volgens Micky komen de gasten om half acht. Zij stelt voor om ook het welkomsdrankje te serveren in de eetzaal, die vanmiddag is omgetoverd in een grote lounge met ligbedden ( heb ik nog niet gezien)

De bewoners worden naar de DBK geroepen om te stemmen.
Micky verontschuldigt hen bij de cateraars want zij doen wat vreemd maar dat komt omdat ze zenuwachtig zijn vanwege het stemmen.

Ik heb iig Gert al wel naar de DBK zien gaan.
eurobilltracker.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:20:40 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34246581
Er worden nu hele grote glazen klaargezet, hierin komt een voorgerecht met gerookte zalm, garnalen en andere vis.

Micky zit ondertussen weer aan de telefoon. Zij heeft al ideen voor het grote eindfeest en probeert al wat te regelen.

Bonnie en Monique genieten van een bakje ijs. Frank lust geen ijs.

Frank vindt deze cateraars ook weer leuke jongens. Ze zijn lekker relaxt, vindt Monique.
Bonnie vraagt of er een speciale tijd dat je naar huis mag bellen, zij komt erachter dat de anderen dat allang gedaan hebben en zegt dat zij het dan ook gaat doen.

Gert is terug uit de DBK, wie er nu naar toe is, weet ik niet.
eurobilltracker.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:27:30 #18
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34246825
Viola roept dat Frank naar de DBK moet komen.

Bonnie legt de cateraars uit dat zij alleen op een speciaal plekje mogen roken.

Volgens Gert is er geen heet water in de keuken. Bonnie zegt dat er in de badkamer wel warm water is.
Viola komt er even tussendoor om te vragen waar haar ijs is en te melden dat zij de DBK heeft gehad.
Ze vindt de indeling van de koelkast, gedaan door Monique, helemaal top.

Frank komt de DBK uit en nu moet Monique.
"Voel je nu prettig" vraagt Viola hem.
"Ja, helemaal" antwoordt hij , maar helaas voor Viola laat hij niets los.
eurobilltracker.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:36:53 #19
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34247131
Viola zit aan haar ijsje en ineens valt haar microfoontje erin.
Zij likt het weer schoon en doet het weer op.
Verder zeurt ze over de druiven. Dat blijkt de versiering te zijn en iedereen eet ze gewoon op.
Maar zij gaat vandaag niet over de styling dus maakt zij zich er niet druk over.
Viool hoopt dat zij zelf ook een bonuspuntje maar ze denkt van niet, want iedereen verwacht al vam haar dat zij het goed doet. En dan nog haar diva-gedrag, mompelt ze nogmaals.
Maar zegt ze : "Het is juist erg goed als je ondanks strubbelingen met iemand die toch punten geeft omdat die persoon goed is voor het doel"

Frank zoekt tape en op aanwijzingen van Viola zoekt hij buiten in het berghok.
"Ligt daar de tape die je 's nachts op je mond plakt? vraagt hij haar.
eurobilltracker.com
pi_34249804
14.00 uur - 15.00 uur:

Bart tegen Micky: Ik ga de komende 5 jaar aan je vragen of je ergens mee naar toe gaat... dus wen er maar alvast aan.

Ze hebben gevraagd om Jelle Klaasen... wat precies weet ik niet. (demonstratie?)

De vader van Kelly aan de telefoon... hij wil morgen om 9 uur komen ontbijten.

Monique verricht zondag de aftrap bij Twente - Ajax, en Gert gaat ook mee.

Bart: Ik denk dat de eerste die hier uit moet gaan met jaloerse ogen aangekeken zal worden ipv dat ze hem of haar als loser zien. Het is echt hier echt lood en loodzwaar.

15.00 uur- 16.00 uur:

Tanja wil het rompertje van Josceline laten veilen.
Viola moet op Kelly wachten, die is al een half uur in de badkamer.
Monique wil eruit? Mensen hebben gezegd dat zij er onverzorgd uitzien? (weet niet wie?)

17.00 uur:

Frank, Bonnie en Monique gaan vanavond de keuken in.
Kelly doet de bediening.
Viola wilde niet de keuken in.....haar hoofd liep al helemaal over en de recepten zijn te moeilijk, zegt ze.

Mickey aan de telefoon.............Bonnie is razend populair.

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperMOM op 19-01-2006 19:04:13 ]
pi_34250086
18.00 uur - 19.00 uur:

Micky vond dus het korte rokje van Monique maar niets.
Ze zegt het niet ronduit maar bleef maar doorgaan over iets moois langs aantrekken.
Een lange witte broek vond ze wel goed.

Bonnie legt uit dat ze deze week heel veel geleerd heeft over serveren en wat er bij komt kijken om een hotel te starten. Heel veel kinderziektes moesten er uit worden gehaald.

pi_34250534

18:50 in de voorraadkamer is kelly de weg weer kwijt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:09:44 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34257633
Even een update:
De supperclup lounge avond looptgoed maar met Kelly gaat het wat minder.
De hele dag liep zij al te miepen maar vanavond verslikte zij zich en ze werd door Bart naar de slaapkamer begeleid.
Op dat moment zat Mickey op kantoor en zij kreeg een telefoontje van de redactie dat zij met Kelly naar de DBK moest komen. En idd we zagen haar Kelly ophalen en naar de DBK gaan.
Zij is lang in de DBK gebleven.
Om 22.00uur zagen we haar even buiten, zij nam wat kratjes bier en cola mee naar binnen en zei heel opgewekt tegen de anderen dat zij heerlijke koude cola voor ze had.
Meteen dook Bart op haar en vertelde nogal snibbig dat hij speciaal die kratjes buiten had gezet om koud te worden.
Kelly stelde voor die kratjes dan maar weer buiten te zetten, maar nogmaals moest Bart haar op een vervelende manier vertellen wat zijn bedoeling was.
Daarna zagen we Kelly naar het washok lopen, zij keek wanhopig omhoog en riep uit:
"God, help me please!".
eurobilltracker.com
pi_34257906
Viola haalt de borden op in het loungeroom daarna staat ze te klagen in de keuken dat ze ook honger heeft en het zo jammer vind dat er niets over is.

Maar Viola heeft geluk dat het bord wat ze zojuist ophaalde nog niet leeg was, en jahoor ze eet het restant van de maaltijd op van een gast.
Smakelijk eten Viola.

Zelfs de pannen krijgen van Viola een inspectie beurt.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:16:08 #25
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34257917
Een ander bijzonder voorval van de avond was dat Mickey een telefoongesprek voerde met de manager van volgende week.
Zij vertelde wat ze deze week allemaal had gedaan. Ook gaf zij haar mening over de huidige hoteliers.
Frank, Monique en Bart vond zij zeer goed met het kantoorwerk.
Vooral over Bart was zij zeer te spreken.
Over Viola zei ze dat ze dat een dramqueen vond en wel lekker bitchy.
Bonnie deed het ook lekker maar moest wel duidelijk opdrachten krijgen.
"Maar" zei ze "met Kelly kon ze niets"
De komende manager is van plan gewoon 's avonds naar huis te gaan, dit was Mickey eigenlijk ook van plan maar vanwege het groepsproces was zij blijven slapen.
Voordat we konden horen met welke naam zij afscheid nam, had de regie door dat het gesprek "open" stond en kregen we de zo welbekende beelden van de tuin.
eurobilltracker.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')