Die onderste.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook foto's van die site dus.
Ik ken niemand anders die dat ook vind dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Marescha op een jongere versie van Rachel Hazes vind lijken?
hoop wel dat ze heel ver komt, vind haar wel leuk en ze zingt mooi
Maar wel mooi klein opgebouwd en niet al te schreeuwerig. Op het eind mag ze wel even knallen, maar niet té.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hopen jullie ook zo dat. Marescha.
.
. Because Of You.
. gaat zingen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hopen jullie ook zo dat. Marescha.
.
. Because Of You.
. gaat zingen?
Ik denk niet dat ze die gaat zingen. Ze moeten namelijk een paar weken van te voren een nummer kiezen en toen was Because of You nog niet zo bekend...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Het is wel hét nummer waar ze het steeds over heeft, net als Christon over Chariot dat hij de volgende keer zou zingen. Dus ik heb goede hoop voor zaterdag!
Ik weet niet hoe lang ze het van te voren kiezen, maar het nummer kwam 3 weken geleden binnen in de top 40, 1 week eerder dan dat van Christon. Het zou dus best kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die gaat zingen. Ze moeten namelijk een paar weken van te voren een nummer kiezen en toen was Because of You nog niet zo bekend...
Als ze dat gaat zingen dan heeft ze afgedaan bij mijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
9 million bicycles lijkt me wel wat voor haar, kan ze mooi ingetogen zingen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze dat gaat zingen dan heeft ze afgedaan bij mijIk vind dat zo verschrikkelijk nummer!
Bovendien gaat dat over American Idol.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/nieuws/
Of juist niet?
Maud is zoveel minder zangeres dan Mareschaquote:Op maandag 23 januari 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Marescha: leuk smoeltje, leuke stem, kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.. Zou het gewldig doen bij de Jetix top 20 denk ik, maar niet voor het grote publiek.. (net als Maud een beetje)
Oh, blijkbaar is ze dan toch gezwicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/nieuws/
Of juist niet?
Maar ik kijk nooit bij Marescha's fotoboekquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Die foto's staan vaak gewoon op de Idols-site enz, gewoon ergens van internet denk ik![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
En maar weer even omhoog.
Topic stond bijna onderaan de pagina, dat kan natuurlijk niet.quote:
Gaat ze dat zingen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Marescha is niet interessant meer om over te praten?![]()
Ik hoop wel dat ze nog een weekje blijft, maar dat kan bijna niet missen met Because Of You.
![]()
Wat dan Hilary Duffquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze iets heel anders gaat zingen, alleen al om iedereen hier flink teshockeren
.
![]()
Ik hoop dat ze dat gaat zingen. Ik dnek dat ze dat hel goed gaat doen dan!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Andiyan het volgende:
Marescha is niet interessant meer om over te praten?![]()
Ik hoop wel dat ze nog een weekje blijft, maar dat kan bijna niet missen met Because Of You.
![]()
Het is niet zeker, maar er is een redelijk grote kans.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gaat ze dat zingen danBron?
quote:Marescha, Noem 1 liedje dat het beste overeenkomt met je persoonlijkheid.
"Because of You van Kelly Clarkson."
Ik hoop het ook, maar denk eigenlijk wel dat het nummer iets te nieuw is voor een 'hit van deze eeuw'. Maar we zullen zien...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat gaat zingen. Ik dnek dat ze dat hel goed gaat doen dan!
Zou haar vader haar ook verlaten hebben dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het is niet zeker, maar er is een redelijk grote kans.
Ze zegt zelf:
[..]
Misschien welquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zou haar vader haar ook verlaten hebben dan?
Ja, dat hoeft van mij ook niet zo...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word wel moe van dat ouders verhaal, ze willen daar bij Idols maar wat graag de nadruk op leggen.
Ze is er zelf mee gekomen, alleen Chantal en Martijn blijven er over doorzeuren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
Van haar ook niet hoor geloof ik.
Jah dat vind ik nou ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:37 schreef SpaRood het volgende:
Marescha lacht raar en niet oprecht. Dat maakt haar irritant.
Dat zijn hun vriendjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef WithMe het volgende:
[afbeelding]
Marescha en Floortje + aanhang.
T vriendje van Floortje is tof , hebben met m staan kletsen bij de workshops nogquote:
Jah die was wel aardig....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T vriendje van Floortje is tof , hebben met m staan kletsen bij de workshops nog
niet echt moeders mooisten...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik had wel wat 'andere' vriendjes verwacht.
Ja, zal wel door die pruik komen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T vriendje van Marescha is mooier in t echt hoor
Dat is hij ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
Is dit nou de echte Marescha of een fake iemand![]()
Sorry als je de echte bent![]()
dat hoop ik dan voor haarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |