Misschien kan ze wel belspelletjes mevrouw wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Marescha: leuk smoeltje, leuke stem, kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.. Zou het gewldig doen bij de Jetix top 20 denk ik, maar niet voor het grote publiek.. (net als Maud een beetje)
Dat wisten we allemaal alquote:Op maandag 23 januari 2006 15:49 schreef big-rrrick het volgende:
Kijk eens aan wat ik tegenkwam
Marescha zingt toch bij een gospelkoor?
zie hier: http://www.chosen-gospelchoir.nl
onder "media" staan ook fragmenten waar zij solo's zingt
Die onderste.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook foto's van die site dus.
Ik ken niemand anders die dat ook vind dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:11 schreef lucienne2 het volgende:
ben ik trouwens de enige die Marescha op een jongere versie van Rachel Hazes vind lijken?
hoop wel dat ze heel ver komt, vind haar wel leuk en ze zingt mooi
Maar wel mooi klein opgebouwd en niet al te schreeuwerig. Op het eind mag ze wel even knallen, maar niet té.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hopen jullie ook zo dat. Marescha.
.
. Because Of You.
. gaat zingen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hopen jullie ook zo dat. Marescha.
.
. Because Of You.
. gaat zingen?
Ik denk niet dat ze die gaat zingen. Ze moeten namelijk een paar weken van te voren een nummer kiezen en toen was Because of You nog niet zo bekend...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:09 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Het is wel hét nummer waar ze het steeds over heeft, net als Christon over Chariot dat hij de volgende keer zou zingen. Dus ik heb goede hoop voor zaterdag!
Ik weet niet hoe lang ze het van te voren kiezen, maar het nummer kwam 3 weken geleden binnen in de top 40, 1 week eerder dan dat van Christon. Het zou dus best kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die gaat zingen. Ze moeten namelijk een paar weken van te voren een nummer kiezen en toen was Because of You nog niet zo bekend...
Als ze dat gaat zingen dan heeft ze afgedaan bij mijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
9 million bicycles lijkt me wel wat voor haar, kan ze mooi ingetogen zingen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze dat gaat zingen dan heeft ze afgedaan bij mijIk vind dat zo verschrikkelijk nummer!
Bovendien gaat dat over American Idol.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/nieuws/
Of juist niet?
Maud is zoveel minder zangeres dan Mareschaquote:Op maandag 23 januari 2006 14:37 schreef buzzer het volgende:
Marescha: leuk smoeltje, leuke stem, kan leuk zingen, maar niet meer dan dat.. Zou het gewldig doen bij de Jetix top 20 denk ik, maar niet voor het grote publiek.. (net als Maud een beetje)
Oh, blijkbaar is ze dan toch gezwicht.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:14 schreef Ayaxola het volgende:
http://www.rtl.nl/shows/idols3/nieuws/
Of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |