Whehequote:
Woeee! Nog een leuke smiley voor MSN!quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:49 schreef WithMe het volgende:
En nu on topic:
[afbeelding] Marescha[afbeelding]
Een beetje erg late reactie, maar:quote:Op zondag 15 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.mediaupload.com/showfile.php?fid=394
Het filmpje voor Tom en Sven..
Kwaliteit is minder maar t is wel leuk
en het laatste?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hier moet ik natuurlijk ook gepost hebben
Het derde deel alweer!
Haha, echt leukquote:
Ik vind ze eigenlijk allebei even goed/leuk. In de liveshows tot nu toe denk ik dat Floortje het ietsje beter heeft gedaan. Maar ik ben hier nu wat fanatieker voor Marescha, omdat de meningen over haar blijkbaar nogal verdeeld zijn, ze zwaar ondergewaardeerd is en dus onze maximale steun verdient. (Over Floortje is iedereen het wel eens dat ze erg goed is.)quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha, echt leuk![]()
Maar even een vraagjeWie vind jij nou beter Marescha of Floortje?
![]()
Preciesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en het laatste?![]()
Nee ze hoeft er nog niet uit van mij.... eerst Harm en Aaron, die zijn veel slechter!
Dat kanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allebei even goed/leuk. In de liveshows tot nu toe denk ik dat Floortje het ietsje beter heeft gedaan. Maar ik ben hier nu wat fanatieker voor Marescha, omdat de meningen over haar blijkbaar nogal verdeeld zijn, ze zwaar ondergewaardeerd is en dus onze maximale steun verdient. (Over Floortje is iedereen het wel eens dat ze erg goed is.)
ze moet inderdaad wat losser wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:06 schreef mark_03 het volgende:
Leuk om te zien, minder leuk om the horen.
Maar van wat ze zaterdag heeft laten zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zingt eigenlijk niet eens zo slecht, en doet het best leuk.
Ik vond haar zaterdag helemaal niet zo slecht eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar van wat ze zaterdag heeft laten zien![]()
Ze kan beter!
Als ze maar niet teveel gaat krijsen bij Aerosmith. Tis wel een echte krijs nummer..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ze kan morgen nog altijd los komen
Ik vertrouw erop dat ze ons weer van mooie uithalen gaat voorzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel gaat krijsen bij Aerosmith. Tis wel een echte krijs nummer..![]()
50-50 chance dat ze goede jurycommentaar zal krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat ze ons weer van mooie uithalen gaat voorzien.![]()
Ik denk dat ze dat ook niet meer zoveel gaat doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Als ze maar niet teveel gaat krijsen bij Aerosmith. Tis wel een echte krijs nummer..![]()
De jury lijkt iets tegen haar te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
50-50 chance dat ze goede jurycommentaar zal krijgen
Dat denk ik ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
De jury lijkt iets tegen haar te hebben.Ik weet helaas niet waarom.
Dat zou je haast denken... Wel jammer dat we die vierde kaart nooit hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat denk ik ook al
Want alle finalisten zaten op die kaarten van de jury tijdens de workshops. Behalve Marescha.
Dat was Sergequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat zou je haast denken... Wel jammer dat we die vierde kaart nooit hebben gezien.
Dan heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat was Serge![]()
Dat had Chantal bekend gemaakt tijdens de wildcardronde
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.Oh ja dat was op kerstavond, ik heb dat niet helemaal kunnen zien.
![]()
Ongewenst door de jury.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha![]()
Dus daarom, alle finalisten stonden er op, behalve Marescha!
Belachelijk eigenlijk, dat ze wel iemand als Renske erop hadden staan en geen Mareschaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha![]()
Dus daarom, alle finalisten stonden er op, behalve Marescha!
Ik heb de Renske keuze ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, dat ze wel iemand als Renske erop hadden staan en geen Marescha. Lijkt idd wel of ze iets tegen haar hebben..
In de workshop waar Renske in zat vond ik het nog niet eens zo'n slechte keuze. Misschien dat de zang wat minder was, maar ze is gewoon een leuk mens en ze deed het gewoon echt leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de Renske keuze ook nooit gesnapt.
Ik snapde de keuze Renske ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, dat ze wel iemand als Renske erop hadden staan en geen Marescha. Lijkt idd wel of ze iets tegen haar hebben..
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik snapde de keuze Renske ook niet![]()
Vond toen Clarissa en Esther beter![]()
Had ik ook verwachtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht serieus, nou, die vierde plaats gaat zéker naar Clarissa. Die was echt veel beter dan Renske (en ook beter dan Esther, ja.)
Maar ik heb mijn excuses al aangebodenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:20 schreef Andiyan het volgende:
Wel een belediging voor Mares, een gesprekje over Renske in haar topic.![]()
En ze was spontaan toen ze hoorde dat ze er uit moest. Kon je van Harriët niet zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Renske was leuk!!
Op die wapperende armen en junkie-look na dan.
Genoeg over Renskequote:
hé daar is iemand weggekniptquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef furanku het volgende:
Renske.. was dat niet degene met zo'n enorme paardebek.. ?
Iig..
[afbeelding]
![]()
Nee, eerst is Ellen iig nog aan de beurtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:35 schreef Falco het volgende:
Vanavond gaat Marescha eruit. Ik weet nog steeds niet of ik haar tof moet vinden...
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, eerst is Ellen iig nog aan de beurt
Ik ga stemmenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef WithMe het volgende:
Iedereen weer stemmen vanavond, ze kan onze steun goed gebruiken!
Wij willen nog veel langer van Marescha genieten!
[afbeelding]
Nee Mareschaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, eerst is Ellen iig nog aan de beurt
Haha, ben bang ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hier komen we nooit uit denk ik
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Ik denk wel dat ze enorm gaat krijsen vanavond met zo'n Aerosmith nummer![]()
Ja, maar in dat nummer moet ze aan het eind heel 'hard' gaan zingen en ik denk niet dat ze daarbij zal gaan inhouden ---> Gekrijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Want ze weet dat de jury daar van afknapt!
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.quote:
Jawel, dat denk ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.![]()
![]()
We zullen zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan. Maar ik denk helaas dat het niet goed genoeg is om door te gaan.![]()
![]()
Ben je druk aan het stemmen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft het weer super gedaan! [afbeelding]
Kan nog nietquote:
Tja, zenuwen he. Van wat ik gehoord heb is ze buiten de camera's om wel erg leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Marescha!
Vind vooral d'r stem goed, van d'r persoonlijkheid bn ik niet echt onder de indruk.. er komt niet echt veel zinnigs uit.
Gaan we zeker doen. Ik ben bang dat ze het erg nodig zal hebben....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef WithMe het volgende:
Stemmen!
Bel 0909-0307 of sms marescha naar 5656.![]()
quote:
WithMe.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft dat Marescha-smilietje gemaakt?!
Kun je die niet op avaformaat makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Wie heeft dat Marescha-smilietje gemaakt?!
Ah, eindelijk gevonden!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je die niet op avaformaat maken?
Geloof ik wel hoor, denk ook dat het voornamelijk door de zenuwen komt..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, zenuwen he. Van wat ik gehoord heb is ze buiten de camera's om wel erg leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |