Krijg de tering, SMSmongool!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Magics het volgende:
Opzouten uit dit topic met jullie gezeik! Nitespeed en Veldmuis.
Marescha fans, wees welkom en verenigt u !!
dat zou wel anderhalf uur van je tijd schelen als alle kandidaten niks hoeven te zingen voor smsjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Magics het volgende:
Ik stel voor dat we volgende week massaal aan de stem gaan voor Marescha met al haar FOK-fans, no matter of ze goed zingt of niet.
Tut tutquote:
Sorry, meneerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut. Daarvoor zijn andere topics.
.
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sorry, meneer.
Ik probeer alleen alle infantiele Fokkers te waarschuwen voor zulke acties!
Neuh, ik vind het een domme doos, eigelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
Leuk zo`n belediging voor Kelly Clarkson.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Zitten jullie allemaal elk weekend op een hardcorefeest, of werken jullie in de bouwvak met luidruchtige apparatuur?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Marble het volgende:
Marescha is de Nederlandse Kelly Clarkson.
En heerlijk die uithalen ook al heeft niemand er om gevraagd, zo moet het.
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Magics het volgende:
[..]
Dat gelame over oplichterij kennen we nu onderhand wel. Ik zou het erg vinden dat Marescha er straks uitgaat, omdat wij niet zouden stemmen omdat we zouden denken dat het nep zou gaan.
Is toch lullig voor die schat?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
Nou nou, de fans stemmen toch wel, oproepen voor een SMS-offensief vind ik een beetje zielig.
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als ze zingt als een vergiet dan moet ze gewoon wegwezen. Kan mij het schelen dat ze er uit ziet als een modepopje, als je niet kan zingen dan moet je wegwezen. En dan gaan we niet smssen ( doe ik uberhaubt al niet)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja dat je dat nodig hebt zegt al genoeg.
HEt gaat er bij Idols om dat je elke keer goed kan presteren. Je kan het je niet veroorloven om een slechte dag te hebben bij een liveshow, dan lig je eraf. Want stel dat je een live concert straks ook maar verkloot omdat je een slechte dag had. Snappie. Vandaar dat ze op de kruk komt, ook als waarschuwing dat ze het de volgende keer toch echt wel even beter moet laten zien wat ze kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja maar dat is het nou juist, ze zingt niet als een vergiet.
Een I-Jay, een Serge verdienen veel minder stemmen. Die hebben me nog nooit geraakt.
Anders moet je MArescha's optreden van Lost nog eens kijken/luisteren..... Dan weet je wat ze kan en dat ze dus moet blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |