Iemand op een bepaalde manier behandelen op basis van de X en Y chromosomen vind ik beperkt.quote:
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand op een bepaalde manier behandelen op basis van de X en Y chromosomen vind ik beperkt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:26 schreef Vlarp het volgende:
Beaverhausen, we wachten nog op een foto
Een beetje verder kijken dan je neus lang is is ook kei moeilijk he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Beaverhausen: De meest mysterieuze user.... wat heb je te verbergen?
Ik hoor er niet bij. En dat is niet omdat ik alleen maar tvps plaatst of amper mijn gezicht laat zien, maar omdat ik met twee XX chromosomen geboren ben. Ik weet zeker dat ikzelf daar de nadruk niet op leg in de topics, noch ben ik een "stereotype" vrouw. Ik weet niet precies wat jullie denken, maar het enige dat ik wil is een beetje ouwehoeren met een stel leuke gozers en gerespecteerd worden om wie ben. Ik dacht dat jullie als minderheidsgroep dat wel konden opbrengen, maar als ik dan lees "je hoort hier niet, want je bent vrouw/geen homo", dan zie ik dat als een beperkte blik. Sue me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat doe ik niet..
Maar zo ja: licht eens toe?Ben wel benieuwd.
Dan sue ik je inderdaad, want dan heb je mijn motivatie niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor er niet bij. En dat is niet omdat ik alleen maar tvps plaatst of amper mijn gezicht laat zien, maar omdat ik met twee XX chromosomen geboren ben. Ik weet zeker dat ikzelf daar de nadruk niet op leg in de topics, noch ben ik een "stereotype" vrouw. Ik weet niet precies wat jullie denken, maar het enige dat ik wil is een beetje ouwehoeren met een stel leuke gozers en gerespecteerd worden om wie ben. Ik dacht dat jullie als minderheidsgroep dat wel konden opbrengen, maar als ik dan lees "je hoort hier niet, want je bent vrouw/geen homo", dan zie ik dat als een beperkte blik. Sue me.
Jawel. "Maar hij blijft fictief".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan sue ik je inderdaad, want dan heb je mijn motivatie niet goed gelezen.
Ja, Arthur is toch fictief?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel. "Maar hij blijft fictief".
Ja, dat is toch het hele punt? Ik kan het niet op eigen ervaringen baseren, ik heb dat hele coming out verhaal en alles wat ermee samenhangt nooit zelf meegemaakt. Ik kan alleen maar naar jullie luisteren en vragen stellen, niet uit mijn eigen leven putten. Ik kan alleen maar doen alsof.quote:
Ahh, datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:20 schreef Waxxer het volgende:
Nogmaals, ik zeg steeds: ghet gaat mij helemaal niet om de nominatie op zích, ik ben meer geinteresseerd in de mótivatie. Ik moest ook nomineren, en Arthur wordt besproken als zijnde het een echt, bestaand figuur, terwijl hij fictief is. Dát bedoel ik ermee.
Of ik nou eerste sta, of vijftiende of laatste, dat maakt me echt niks uit.Als íemand een enorme val naar beneden kan maken (en daar ga ik ook gewoon van uit, als ik al niet word weggestemd nu
), dan ben ik dat wel.
Ik *hips* heb *hips* heb een druk sociaal leven hiernaast, zou je niet zeggen van een die-hard informaticus, maar toch is 't zo *hips*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
De derde genomineerde van mijn kant is Vanitasvanitatumetomniava, waar ben je, en wat doe je naast een universitaire studie en wijn proeven?
Arthur moet gewoon meer gepijpt worden, vinden wij *hips*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, datSorry dan. Verkeerd begrepen.
en daar laat jij je wat aan gelegen liggen, sta d'r gewoon boven en deel de punten uit aan degene die ze volgens jouw verdiend hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik ga ook geen punten uitdelen ofzo, want de laatste keer dat ik dat deed, werd dat mij niet in dank afgenomen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga douchen!
(Vlarp, over 5 minuten op de kruisstraat!)
ik zal maar alvast afscheid nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:42 schreef XMN8R het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar een tussenstandje van de nominaties.
Jah, XMN8R, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
Wat is er gebeurd met de motivaties van de nominaties?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, XMN8R en luqas en weemz en jerruh en wizarddragon, net als bij + en - punten moet je ook wel ff je nominaties moiveren he
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef XMN8R het volgende:Als de volgende twee mensen tactisch nomineren, dan gaan er straks in één keer 6 users weg!
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Op Zondag 22 Januari 00.00 zal de TOP 2 nominaties alsnog het spel verlaten.
2 en dus niet 6, want theoretisch gezien is dat getal dan oneindig als iedereen met 4 nominatie's er uit zou gaan, toch?
Ik vermoed dat dan de persoon met de minste punten het veld moet ruimenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er is een gedeelde tweede plaats dus zoals het er nu voor staat zouden er nogal wat mensen uitvliegen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |