Dan kuj Twente der ook nog wa bienemen doar hebt ze ook carnavalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef BrauN het volgende:
Het wordt een katholiek bolwerk!
Carnaval! Hoezee! Nationale feestdag!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef BennyNL het volgende:
ja woeu du gek da nie mak
En ajax ook!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Dan wordt PSV helemaal elk jaar kampioen!
Onderschat Beveren niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Dat is nu ook al, dus met andere woorden .. er verandert vrij weinigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef Zwansen het volgende:
Noord-Holland is alleen al rijker dan dat bijeengeschraapte zootje boerenland dat je daar hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef BrauN het volgende:
Wallonië kan nu trouwens prima aansluiten bij Frankrijk. Iedereen tevreden.
Maar wat doen we nu met dat vieze stuk land boven de rivieren, genaamd "Holland"?
Ik zeg: we zetten het op Marktplaats en kijken wat een gek er voor geeft.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland is alleen al rijker dan dat bijeengeschraapte zootje boerenland dat je daar hebt![]()
Het kaartje laadt zelfs helemaal nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef Intxaurraga het volgende:
Whehe. Ik ken een persoon dat met dezelfde plannen rondloopt. Het kaartje laadt wel wat traag.
Dat probleem lost zichzelf op. Lekker laten wegkwijnen tot het overstroomt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef BrauN het volgende:
Maar wat doen we nu met dat vieze stuk land boven de rivieren, genaamd "Holland"?
Dat betwijfel ik ten zeerste. De Vlaamse Ruit (Antwerpen, Gent, Brussel) behoort tot de rijkste gebieden van West-Europa. Ook Brabantstad (Eindhoven, Den Bosch, Tilburg, Breda) maakt economisch gezien een enorme groeispurt door.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland is alleen al rijker dan dat bijeengeschraapte zootje boerenland dat je daar hebt![]()
Typisch Hollandse mentaliteit. 'Rijker' is beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland is bewezen de rijkste provincie, met een kapitaal dat ruim vier keer hoger is dan de provincie op de tweede plaats.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. De Vlaamse Ruit (Antwerpen, Gent, Brussel) behoort tot de rijkste gebieden van West-Europa. Ook Brabantstad (Eindhoven, Den Bosch, Tilburg, Breda) maakt economisch gezien een enorme groeispurt door.
Neen, ik denk dat de staat van Braun een erg sterk handelsblok kan vormen.
Zeeuwen zijn Ketters hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:07 schreef BrauN het volgende:
Het wordt een katholiek bolwerk!
Carnaval! Hoezee! Nationale feestdag!
Bron?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland is bewezen de rijkste provincie, met een kapitaal dat ruim vier keer hoger is dan de provincie op de tweede plaats.
Ik stem voor oorlog
Minster van logistiek lijkt me wel wat voor hem. Als je pallets op naam kunt sorteren, dan heb je heel wat in je mars, logistiek gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef Beach het volgende:
En dan wordt Kees zeker minister van Palletzaken![]()
meer geld = meer bierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Typisch Hollandse mentaliteit. 'Rijker' is beter.
Geniet van het leven! Verzuurde zak stront!
Bourgondiërs aan de macht!
Ik zou hier graag een bronvermelding bij hebben. Je hebt het trouwens over provincies, Nederlandse provincies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland is bewezen de rijkste provincie, met een kapitaal dat ruim vier keer hoger is dan de provincie op de tweede plaats.
Ik stem voor oorlog
Goed dan. Wellicht kun je ook nog een economische vergelijking maken tussen Vlaanderen en Noord-Holland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef boyv het volgende:
[..]
Noord-Holland ruim de rijkste provincie
Succes dan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef boyv het volgende:
[..]
In Noord-Holland zitten heel degelijke bierbrouwerijtjes. En daarmee bedoel ik natuurlijk geen Amstel. Maargoed, wij hebben Vlaanderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Succes dan!
Maar kom niet bij onze staat aankloppen als Nederland geen sportprestaties meer levert... Of als er geen fatsoenlijk bier meer te koop is. Of als je geen lampen en tv's kunt kopen. Of... of..., als de mentale verzuring de vorm van een epidemie aanneemt.
Wat hebben jullie aan tv's als de studio's in Haarlem staan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Succes dan!
Maar kom niet bij onze staat aankloppen als Nederland geen sportprestaties meer levert... Of als er geen fatsoenlijk bier meer te koop is. Of als je geen lampen en tv's kunt kopen. Of... of..., als de mentale verzuring de vorm van een epidemie aanneemt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geniet van het leven! Verzuurde zak stront!
Bourgondiërs aan de macht!
Er hangt iets aan je lul.quote:
Over kansloos gesproken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:52 schreef HeyFreak het volgende:
Dan neem ik Groningen en Drenthe wel en noem ik mezelf Sjeik HeyFreak![]()
Pass 's een lege kaart van Nederland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Eventueel... zomaar effe... zo tussendoor hè... met het oog op de ontwikkeling van dit topic zou het aardig zijn als andere users ook eens een poging deden hun ideale staatje in kaart te brengen. Lijkt me geil.
wat nou kansloos. Ik heb dan voor miljarden aan gas in de bodem voor decennia lang. Ik red me dan wel hoor!quote:
Pfff... negers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pass 's een lege kaart van Nederland.
Zeg maar alles in het 'rood' hoort bij mijn staat. Friesland valt af, daar heeft toch niemand wat aan. En nep-België kan zich ook eindelijk aansluiten bij België.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Eventueel... zomaar effe... zo tussendoor hè... met het oog op de ontwikkeling van dit topic zou het aardig zijn als andere users ook eens een poging deden hun ideale staatje in kaart te brengen. Lijkt me geil.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef BrauN het volgende:
Flevoland en Brabant zouden eigenlijk ook afvallen, maar Flevoland is van belang voor de bollen (quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Zeg maar alles in het 'rood' hoort bij mijn staat. Friesland valt af, daar heeft toch niemand wat aan. En nep-België kan zich ook eindelijk aansluiten bij België.
[afbeelding]
Waarom ook een stuk goeree overvlakkee?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef boyv het volgende:
[..]
Zeg maar alles in het 'rood' hoort bij mijn staat. Friesland valt af, daar heeft toch niemand wat aan. En nep-België kan zich ook eindelijk aansluiten bij België.
[afbeelding]
Wat moet je nou weer met een stuk Goeree Overvlakkee, danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef renz0r het volgende:
[..]
Waarom ook een stuk goeree overvlakkee?
Dat zijn stukjes autonoom land, speciaal gemaakt voor allochtonengevangenissen. Daar gelden geen regels. Alleen het recht van de sterkste.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef renz0r het volgende:
Net als zuid zeeland, zuid limburg, Den helder, stuk grens en west friesland....erg selectief, geef me je rede!!!
West-Friesland drinkt het meeste bier van heel Nederland, reden genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat zijn stukjes autonoom land, speciaal gemaakt voor allochtonengevangenissen. Daar gelden geen regels. Alleen het recht van de sterkste.
Echter ging het hier over het Westelijk gedeelte van de provincie. Zie Zwansens kaartje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef boyv het volgende:
[..]
West-Friesland drinkt het meeste bier van heel Nederland, reden genoeg![]()
Hier kan ik me erg goed in vinden, eigenlijk. Typisch zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
In het rood: Nieuw-Nederland.
In het groen: Onderhorige gewesten.
Hoofdstad: Oss.
Ah toe, Limburg is ook best leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
In het rood: Nieuw-Nederland.
In het groen: Onderhorige gewesten.
Hoofdstad: Oss.
Er zijn gradaties in onderhorigheid. Limburg wordt relatief goed behandeld, Flevoland gaat gebukt onder strenge maatregelen en moet het meeste afdragen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ah toe, Limburg is ook best leuk.
Maar verder:
johan flemmix-topic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef Gurby het volgende:
Ik stem voor het Utopia van BrauN, maar dan met de Efteling als hoofdstad![]()
Dat voegen we dus bij Nederland of ga je verhuizen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Dit zou wel ideaal zijn. Oezbekistan zonder dat vuige Qoraqalpoghistan en Komsomol'sk-na Ustyurte. Enkel de gemoedelijke en vriendelijke Oost-Oezbeken en het Aral-meer.
Ik hoef er niet heen. Maar het zou wel een mooi staatje zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:02 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat voegen we dus bij Nederland of ga je verhuizen?
Alsof je iets hebt aan het Aral-meer op lange termijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Dit zou wel ideaal zijn. Oezbekistan zonder dat vuige Qoraqalpoghistan en Komsomol'sk-na Ustyurte. Enkel de gemoedelijke en vriendelijke Oost-Oezbeken en het Aral-meer.
Och, de komende veertig jaar is er in ieder geval plaats voor vliegdekschepen, en ander geschut. Om de Qoraqalpoghistanen in toom te houden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:08 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Alsof je iets hebt aan het Aral-meer op lange termijn.
Je kunt land annexeren van Kazachstan tot aan de Kaspische Zee, ze hebben er toch genoeg van.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, de komende veertig jaar is er in ieder geval plaats voor vliegdekschepen, en ander geschut. Om de Qoraqalpoghistanen in toom te houden.
Maar ze zouden het natuurlijk ook niet kunnen doen, die scheiding.
Wat een kuteconomie zal de Randstad hebben als het directe achterland zich ervan afkeertquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef ladurance het volgende:
Wat een kuteconomie zullen jullie allemaal hebben zonder de randstad.
blijf dromenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En ajax ook!![]()
Ideale oplossing dus.
ja het gaat hard met de groei in hoeveelheid kippenstrontquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Onderschat de groei van Noord-Brabant niet trouwens. Het gaat erg hard met die provincie.
Dat gaat alleen over het "huishoudboekje" van de provincie, zegt verder niks over de economische slagvaardigheid. Denk zelf dat Zuid-Holland economisch belangrijker is dan Noord-holland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef boyv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |