toch staat er mee rin je zin dan je zelf denkt.. Vooroordelen over gothics zijn er genoeg, en wat je zget over bi is gewoon waar: dat zit gewoon in je of niet...quote:
Hey, heb jij ook al een award!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, hij is te dom om dat in te zien...
Waah dat is zo'n prachtig figuur ook heh! Ik heb nooit zó erg gelachen om een soap als in de scenes van hem met die Belgquote:
WAKE UP! Ik begeef me al te vaak tussen de gothics (die lui weten het verschil nl niet tussen newwave en metal lijkt wel), dus ik weet echt wel waar ik het over hebquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch staat er mee rin je zin dan je zelf denkt.. Vooroordelen over gothics zijn er genoeg, en wat je zget over bi is gewoon waar: dat zit gewoon in je of niet...
50? Oh das niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat 50 van de mannen bi is, zonder het te weten
Ooh dat valt nog wel mee, 50 mannen op de 3(?) miljard mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat 50 van de mannen bi is, zonder het te weten
er zit iets boven je lip...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef sourcy het volgende:
iedereen is bi
Allah.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
wie bepaalt wie bi is
Wat Jerruh zegt.quote:
zoveel zijn bi zonder het te weten, er zijn er miljoenen die het zijn met het te wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ooh dat valt nog wel mee, 50 mannen op de 3(?) miljard mannen
Je lult je er weer goed onder uit heh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoveel zijn bi zonder het te weten, er zijn er miljoenen die het zijn met het te weten
alé dat zegt mijn miranda ook altijd, pa zegt ze: zoals jij je dr altijd uitlult hé.. ja zo lul ik mij eruitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je lult je er weer goed onder uit heh?![]()
Vraag het hem maar.quote:
Wat ben jij nou voor paupermoslim?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Bi zijn is zooo 2005. van alle tijden
ik , een Moslim , waar heb je het overquote:
dus je beweert dat ik, aj ik ja, ik, zoooo 2005 ben!?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Bi zijn is zooo 2005.
Altijd als iemand over je geaardheid begint moet jij meteen zo overdreven met hetzelfde x3 komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus je beweert dat ik, aj ik ja, ik, zoooo 2005 ben!?.
jouw avatar is zooooo 2002
jouw lettertype is zooooo 2004
jouw hoofd is zoooo 1900.
niemand begint eroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd als iemand over je geaardheid begint moet jij meteen zo overdreven met hetzelfde x3 komen.
Relnicht.
Oh, hier gaat het fout. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ik , een Moslim , waar heb je het over![]()
nee het gaat niet foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, hier gaat het fout. Mijn excuses.
Jij bent gemeeeeeen! Mij zo in de war brengen.quote:
Hoi medewinnaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
en daar is echt niks ergs aan hoor.
ik heb homur en ben homurquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent gemeeeeeen! Mij zo in de war brengen.![]()
Je bent een Homlim.quote:
Maar we zijn wel kei uniek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
elleu, wat onoverzichtelijk zo met al die gelijkende icoontjes
Hoi.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |