Ik klaag er alleen over dat ik het heel irritant vindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef buzzer het volgende:
dat is geheel jouw probleem...
wat is er irritant aan dan ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik klaag er alleen over dat ik het heel irritant vind
Nee mijn vriendin is niet opeens lesbisch, maar ik ken wel mesnen die opeens BI zijn en opeens spannend zijn allemaal van die dertigers die opeens "lekker gek" zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat is er irritant aan dan ?
heb je er persoonlijk last van, is je vriendin plotseling lesbisch geworden (kan gebeuren en is vervelend)... Gewoon leven en laten leven, lijkt me niets irritants aan...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Wat haat ik die toch.
Homo's geen probleem mee
Lesbo's geen probleem mee
Mensen die geen keuze kunnen maken. ja daar heb ik wel een probleem mee.
![]()
![]()
Anders ga je er nog serieus op in ook, jij bent echt met afstand de meeste domme moderator van het hele forum!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef buzzer het volgende:
dat is geheel jouw probleem...
hoezoe bekrompen ? Als iemand dat zo voelt en zich daar gelukkig mee voelt, dan moet diegene het lekker zelf weten.... en het is heus niet zo dat een bi overal opduikt wat hij/zij tegenkomt hoor....
Mij haat je niet he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Ik haat ze erger dan gothics, moet je nagaan.
ik snap best dat het een vreemde gedachte is, maar het is iets wat iedereen kan overkomen, dat je opeens verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht, en het kan homo's zomaar gebeuren dat ze verliefd worden op het andere geslacht. Doe je niks aan, gebeurt je gewoon....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is niet opeens lesbisch, maar ik ken wel mesnen die opeens BI zijn en opeens spannend zijn allemaal van die dertigers die opeens "lekker gek" zijn.
gothics zijn ook bi heheehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
o ja, je moet ze godverdomme eens de kost egeven die zo denken, dan heb je aan een jaarsalaris per maand niet genoeg hoor. En ik word een beetje schijtziek van die homofobe topics. En als je me irl zou kennen, zou je dit zeker niet zeggen... Ik heb genoeg ervaring met deze materie om er wat over te mogen zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Anders ga je er nog serieus op in ook, jij bent echt met afstand de meeste domme moderator van het hele forum!
mijn ereste vriendin was Gothic, en je mag god op je blote knieën danken als je ooit zo'n meisje tegen mag komen die een relatie met jou wil proberen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef tonks het volgende:
Ja dat merk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:13 schreef tonks het volgende:
Wat denk je dat ik niet serieus ben? ik ben bloedserieus
Mijn eerste vriendin ook, de eerste maand sneed ze der polsen door de 2e maand probeerde ze zich op te hangenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn ereste vriendin was Gothic, en je mag god op je blote knieën danken als je ooit zo'n meisje tegen mag komen die een relatie met jou wil proberen...
Sometimes it's for the best.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin ook, de eerste maand sneed ze der polsen door de 2e maand probeerde ze zich op te hangen.
heeft mijn broer ook gedaan, en die was geen Gothic, dus wat lul je nou ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin ook, de eerste maand sneed ze der polsen door de 2e maand probeerde ze zich op te hangen.
Neuken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Wat haat ik die toch.
Homo's geen probleem mee
Lesbo's geen probleem mee
Mensen die geen keuze kunnen maken. ja daar heb ik wel een probleem mee.
![]()
![]()
Ja en dan probeer je zeker me opeens te zuigen. nee ik heb het wel doorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Jerruh het volgende:
oh kijk nou! het bloedt vnzelf wel dood
en tonks, lieve schat, ik vind het heel erg voor je dat je homoseksualiteit niet wordt geaccepteerd door je ouders, je school en je toekomstige begrafenisondernemer, maar om dat nou meteen af te reageren op de biseksuelen vind ik toch wel erg niet netjes weet je.. maar ik wil er ten alle tijden met je over praten hoor
.
Gadverdamme man, nichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef tonks het volgende:
Wat haat ik die toch.
Homo's geen probleem mee
quote:Lesbo's geen probleem mee
Hey!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Rhinestone het volgende:
Hé maar even serieus heh. Als je gattik bent is dat wel erg hoor, daar kan je nog wat aan doen. Vrijwillig in jezelf snijden is dan ook niet echt cool. Bi zijn is niks aan te doen, dat zit in je of niet.
als je bi bent kun je ook gewoon homo of hetero worden, als je bijv. homo bent dan kun je niet zomaar besluiten hetero te worden. dus bi's moeten gewoon allemaal hetero worden 14.gif.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Rhinestone het volgende:
Hé maar even serieus heh. Als je gattik bent is dat wel erg hoor, daar kan je nog wat aan doen. Vrijwillig in jezelf snijden is dan ook niet echt cool. Bi zijn is niks aan te doen, dat zit in je of niet.
het eerste gedeelte van je zin: Gothics snijden niet in zichzelf hoor (natuurlijk zul je ze er gerust weol tussen hebben, maar 99% van de klojo's die dat doen zijn niet gothic, en het tweede deel van je zin ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef Rhinestone het volgende:
Jonge, ik dol maar watquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
het eerste gedeelte van je zin: Gothics snijden niet in zichzelf hoor (natuurlijk zul je ze er gerust weol tussen hebben, maar 99% van de klojo's die dat doen zijn niet gothic, en het tweede deel van je zin ben ik helemaal met je eens
Een soort van: bijkomende modetrend?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:30 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat hoort zo als je gothic bent, dan hoor je in jezelf te snijden.
oud genoeg om de vader van de TS te zijn ja.quote:
ik eet liever brie die uit frankrijk van de koe komt...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en dan probeer je zeker me opeens te zuigen. nee ik heb het wel door
Ja, dat weet die jongen toch niet. Die neemt alles serieus.quote:
toch staat er mee rin je zin dan je zelf denkt.. Vooroordelen over gothics zijn er genoeg, en wat je zget over bi is gewoon waar: dat zit gewoon in je of niet...quote:
Hey, heb jij ook al een award!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, hij is te dom om dat in te zien...
Waah dat is zo'n prachtig figuur ook heh! Ik heb nooit zó erg gelachen om een soap als in de scenes van hem met die Belgquote:
WAKE UP! Ik begeef me al te vaak tussen de gothics (die lui weten het verschil nl niet tussen newwave en metal lijkt wel), dus ik weet echt wel waar ik het over hebquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch staat er mee rin je zin dan je zelf denkt.. Vooroordelen over gothics zijn er genoeg, en wat je zget over bi is gewoon waar: dat zit gewoon in je of niet...
50? Oh das niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat 50 van de mannen bi is, zonder het te weten
Ooh dat valt nog wel mee, 50 mannen op de 3(?) miljard mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen dat 50 van de mannen bi is, zonder het te weten
er zit iets boven je lip...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef sourcy het volgende:
iedereen is bi
Allah.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
wie bepaalt wie bi is
Wat Jerruh zegt.quote:
zoveel zijn bi zonder het te weten, er zijn er miljoenen die het zijn met het te wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ooh dat valt nog wel mee, 50 mannen op de 3(?) miljard mannen
Je lult je er weer goed onder uit heh?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoveel zijn bi zonder het te weten, er zijn er miljoenen die het zijn met het te weten
alé dat zegt mijn miranda ook altijd, pa zegt ze: zoals jij je dr altijd uitlult hé.. ja zo lul ik mij eruitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:40 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je lult je er weer goed onder uit heh?![]()
Vraag het hem maar.quote:
Wat ben jij nou voor paupermoslim?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Bi zijn is zooo 2005. van alle tijden
ik , een Moslim , waar heb je het overquote:
dus je beweert dat ik, aj ik ja, ik, zoooo 2005 ben!?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Bi zijn is zooo 2005.
Altijd als iemand over je geaardheid begint moet jij meteen zo overdreven met hetzelfde x3 komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus je beweert dat ik, aj ik ja, ik, zoooo 2005 ben!?.
jouw avatar is zooooo 2002
jouw lettertype is zooooo 2004
jouw hoofd is zoooo 1900.
niemand begint eroverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Altijd als iemand over je geaardheid begint moet jij meteen zo overdreven met hetzelfde x3 komen.
Relnicht.
Oh, hier gaat het fout. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
ik , een Moslim , waar heb je het over![]()
nee het gaat niet foutquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh, hier gaat het fout. Mijn excuses.
Jij bent gemeeeeeen! Mij zo in de war brengen.quote:
Hoi medewinnaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
en daar is echt niks ergs aan hoor.
ik heb homur en ben homurquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jij bent gemeeeeeen! Mij zo in de war brengen.![]()
Je bent een Homlim.quote:
Maar we zijn wel kei uniek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
elleu, wat onoverzichtelijk zo met al die gelijkende icoontjes
Hoi.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |