Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou tvpen dan maar he?
en als je al aangemeld bent?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijk.
Dan stel je gewoon even een vraag waar we het antwoord al van wetenquote:
Als ik een redelijk constante stroom van inkomsten, een zekere toekomst en een beter humeur had was die er allang geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Liefst door middel van aanmeldingen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als ik een redelijk constante stroom van inkomsten, een zekere toekomst en een beter humeur had was die er allang geweest
1: ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef XMN8R het volgende:
[..]inkomsten zijn te beïnvloeden; actie = reactie
de meet is een zekere activiteit in de toekomst
morgen schijnt de zon weer
.
Zou erg cool zijn.. je gaat bij de twijfelkontjes daar stond je alquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Cazman het volgende:
hmmm 4 maart. maar goed dat ik nog niks geregeld heb met me werk. 1 ding. Me andere collega is overspannen dus ik ben eigenlijk nog de enige gezonde afwasser bij de bistro helaas. Ik hoop dat ik nog een dagje vrij kan hebben
Anders rijden we eventjes met z'n allen naar Kaatsheuvel om weer lekker te eten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Cazman het volgende:
hmmm 4 maart. maar goed dat ik nog niks geregeld heb met me werk. 1 ding. Me andere collega is overspannen dus ik ben eigenlijk nog de enige gezonde afwasser bij de bistro helaas. Ik hoop dat ik nog een dagje vrij kan hebben
Amsterdam Dungeons, een soort horror museum naar model van the London Dungeon.quote:
Je vindt het vast leuk; ga dus maar gewoon meequote:
Amsterdam is wel een betere locatie dan Eindhoven, maar ik ben nog steeds niet over mn vrees voor homo's heenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je vindt het vast leuk; ga dus maar gewoon mee.
Ik bescherm je welquote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Amsterdam is wel een betere locatie dan Eindhoven, maar ik ben nog steeds niet over mn vrees voor homo's heen![]()
Je bent er zelf één, de rest is net als jij... voila: gewoon mee gaan dusquote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:
Amsterdam is wel een betere locatie dan Eindhoven, maar ik ben nog steeds niet over mn vrees voor homo's heen![]()
was jij niet die het zei dat als we in a'dam zaten, je langskwam?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zei dat ik dan 'misschien wel een uurtje vrij' zou kunnen makenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
was jij niet die het zei dat als we in a'dam zaten, je langskwam?
Dat is voldoende voor een plekkie tussen de Twijfelkontjesquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
Ik zei dat ik dan 'misschien wel een uurtje vrij' zou kunnen maken
Dus ja, uhm, misschien.....![]()
Ik ben een twijfelkontje, zo schattig klinkt dat, zo schattig ben ikquote:Op zondag 22 januari 2006 10:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is voldoende voor een plekkie tussen de Twijfelkontjes![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
dat zijn inmiddels heel wat mensen die het zeker weten
... kom jij ook? ...quote:
Wat schattig dat je meetings triest vind, maar dan wel mensen gaat aanspreken met "Zeg ben jij niet die en die van fok?"quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef DennisMoore het volgende:
Net zo triest als meetings?
Zie p.i.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Wat schattig dat je meetings triest vind, maar dan wel mensen gaat aanspreken met "Zeg ben jij niet die en die van fok?"
Mij.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Welke mensen heb ik trouwens zo aangesproken? Ik ben het blijkbaar vergeten?)
Pottenmuziek, Pann, Pupquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zie p.i..
En dan nog: een georganiseerde meeting is totáál wat anders dan iemand toevallig tegenkomen, en vragen of je 'm kent van internet.
(Welke mensen heb ik trouwens zo aangesproken? Ik ben het blijkbaar vergeten?)
Oja, Tim!quote:
Ik ben een twijfelkontjequote:
Erover hebben? Praatjes vullen geen gaatjes (quote:Op maandag 23 januari 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het gewoon graag over mijn kontje, da's het hele punt
Jij daardoor een lijstje omhoog kan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:09 schreef Cazman het volgende:
Hmm, ik nieuwe collega hebben en ik voortaan op zondags werken ipv zaterdags
Ik wil wel. Kijken of dat allemaal lukt. Amsterdam ligt niet echt voor de deurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij daardoor een lijstje omhoog kan?![]()
Luuuuq. Je moet wél komen hoorquote:
Komt Joost dan ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wil wel. Kijken of dat allemaal lukt. Amsterdam ligt niet echt voor de deur
Ik ben heel misschien in Berlijn dan, maar waarschijnlijk niet. Dus ehm... ja ik denk dat ik op een gegeven moment wel ergens verschijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luuuuq. Je moet wél komen hoor
Ben wel een beetje benieuwd.
Ik hoor je vanzelf wel iets zingen in de trant van "Angeltje Angeltje, where are you going? I have a hidingplace when spring marches in!"quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben heel misschien in Berlijn dan, maar waarschijnlijk niet. Dus ehm... ja ik denk dat ik op een gegeven moment wel ergens verschijn.
Je gaat weer ergens vanuit de verte zitten bespieden?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kom zoals gewoonlijk 'langs'.
Laten we't hopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:16 schreef FuifDuif het volgende:
En, wordt er ook nog geneukt?
TOOEET TOEEET all onboard!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg maar, het standje: treintje?
Kadocquote:
waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
Misschien is een kring rechtvaardiger. Want anders: wie gaat er vooraan in de rij en wie achteraan?
Ja, cool clubdeuntje. Ik heb nog amper een dag lang de sleutels van m'n stekkie in A'dam of ik ben al op zoek naar jaren '90 feestjes daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kadocik moest er zelf ook al aan denken
Sleutels heb ik alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Ben je ook al verhuisd?
Dat heb ik helemaal gemist
Sorry. Wat leuk!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sleutels heb ik al. Naar Ikea geweest om te orienteren en wat prullaria gekocht, morgen ga ik knopen doorhakken. Er moet natuurlijk wel een bed komen he
Nou jah.. kheb ook een eigen douche hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijkjouw kamer draait om het bed, da's the main thang
de rest is bijzaak
Ik hoop dat ik ook hetzelfde kan zeggen binnenkort
De Marnixstraat is te lopen, je kan overigens beter de nachtbus naar Alkmaar pakken op het Leidseplein, is nog dichterbij. Nam ik ook altijd toen ik nog naar Alkmaar moest na het uitgaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:38 schreef Andyvie het volgende:
Gaan we uit in de Reguliersdwarsstraat \'s avonds? En is de Marnixstraat daar een beetje in de buurt? Want dan zou ik eventueel de nachtbus naar Alkmaar kunnen nemen, hoef ik eens niet vroeg weg
Ja, dat zag ik al. Ik wist dat hij vanaf de Marnixstraat vertrok, maar niet dat hij ook bij het Leidseplein stopte.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:50 schreef LuQas het volgende:
[..]
De Marnixstraat is te lopen, je kan overigens beter de nachtbus naar Alkmaar pakken op het Leidseplein, is nog dichterbij. Nam ik ook altijd toen ik nog naar Alkmaar moest na het uitgaan.![]()
de dungeon mag je wel in met uh toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik nou zeggen: "Leuk! Dan kunnen we meteen nergens meer naartoe want je mag vast nergens naar binnen!" of zal ik ik het gewoon houden op "Leuk!"
Schat, je hebt een verkeerde definitie van langshobbelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:19 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik nou zeggen: "Leuk! Dan kunnen we meteen nergens meer naartoe want je mag vast nergens naar binnen!" of zal ik ik het gewoon houden op "Leuk!"
O gelukkig, je hobbelt langs maar spreekt ons niet aan en gaat niet met ons mee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Schat, je hebt een verkeerde definitie van langshobbelen.
tering zeg,quote:
Die hadden we als geintje tussen de 100% zeker mensen gezet, maar ik weet zeker dat ie NIET meegaatquote:
Hahaha, ik kon me er al zo weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die hadden we als geintje tussen de 100% zeker mensen gezet, maar ik weet zeker dat ie NIET meegaat
Heb je al geoefend op je liedje?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hahaha, ik kon me er al zo weinig bij voorstellen.![]()
"give me mooooooooooore, give me moooooooooooooore, give meeee...mooooore"quote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Welke wil je horen?
Icicle?
Of zal ik Hotel zingen, kan ik me lekker uitleven
Morgen Andy, morgenavond... nog heel even geduldquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en kom nu maar op met het programma
Ik vind dat ik nu wel genoeg geduld heb gehad...kom op met dat programma!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Morgen Andy, morgenavond... nog heel even geduld.
Het is één lange rechte weg en dan effe rechts en links, muts... je kan toch wel IEHIETS!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
O god, kaartlezen, Nou dat wordt dus bellen "waar is die kloteschutter nou?!"
Zullen we samen lopen? Want volgens mij ga ik ook verdwalen. Amsterdam is elke keer weer: "O ja, hier is het Spui!" 10 minuten later: "Waar is die stomme Spui nou weer gebleven"quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
O god, kaartlezen, Nou dat wordt dus bellen "waar is die kloteschutter nou?!"
pfffquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef XMN8R het volgende:
... en er zijn nog vele users waar we nog helemaal niks van gehoord hebben!!
Zullen we jullie dan maar een noodenveloppe meegeven?!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:53 schreef Andyvie het volgende:
Zullen we samen lopen? Want volgens mij ga ik ook verdwalen. Amsterdam is elke keer weer: "O ja, hier is het Spui!" 10 minuten later: "Waar is die stomme Spui nou weer gebleven"
Ik zou het zo doen. een homomeet is altijd leuk, maar ik heb zo'n teringhekel aan vliegenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kom je niet eens even over uit Curacao?
Geeft niks, ik kom wel naar jou toequote:
nuecken met een gebakje?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geeft niks, ik kom wel naar jou toe.
een gebakje? een taart!quote:
nee, je zult bij XMN8R in de handbagage moetenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Triest
Je komt toch wel even over voor "Dé meet"
oeh!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zullen we jullie dan maar een noodenveloppe meegeven?!
Met een telefoonnummer, een strippenkaart en wat geld...
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef Vlarp het volgende:
Let er trouwens wel even op dat het Rokin helemaal open ligt ivm de aanleg van de Noord-Zuidlijn. Als je met de auto komt moet je dus misschien omrijden en wellicht zijn niet alle parkeergarages open.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................
Ohw.. ja, dinges.. Mark natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom met de trein en dan blijf ik slapen bij ...........................
Wie?quote:
Nee niet dat ik weetquote:
yup, maar dan moet je wel komen natuurlijk, jij twijfelkontje jij!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef LuQas het volgende:
Ah, mijn tip bleek een nuttige te zijn?
Als ik kom, voeg ik me bij het gezelschap in de Reguliers.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:18 schreef XMN8R het volgende:
[..]
yup, maar dan moet je wel komen natuurlijk, jij twijfelkontje jij!
Krijg ik dan niet haske straf en zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef LuQas het volgende:
En als je thee drinkt moet je even je theezakje tegen het plafond aan gooien. Enzo.
Dat zagen we al ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef LuQas het volgende:
[..]
Als ik kom, voeg ik me bij het gezelschap in de Reguliers.
En tip voor degenen die de avondmaaltijd in de Schutter gebruiken: de Gamba's zijn heerlijk. En kijk ook even op de spiegels, daar hebben ze lekkere dagschotels. En als je thee drinkt moet je even je theezakje tegen het plafond aan gooien. Enzo.
Overal hingen theezakjes aan het plafondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet haske straf en zo?
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overal hingen theezakjes aan het plafond
Neuh.. niks op m'n kop gehad..quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?
Heb wel eens gezien dat iemand een theezakje op haar bord kreeg ja. Dat risico neem je.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikkeren die dan niet te pas en te onpas naar benee?
Als ik er 1 op me kop krijg neem ik 'm mee en dan krijg je'm in je nek 's avondsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heb wel eens gezien dat iemand een theezakje op haar bord kreeg ja. Dat risico neem je.
Ja, heb je al gespaard?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:01 schreef Waxxer het volgende:
Ow, hai, nog 1,5 week toch?
Ik denk dat dat ook in zo'n pauper garage moet.. weet eigenlijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:22 schreef Cazman het volgende:
Hoe zit het met het parkeren van motoren in die baggerstad?
kewl..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
wwet je wat, ik denk dat ik toch kom.
In tilburg hoef ik dan maar 1 euro te betalen voor de hele dag. Als ze in Amsterdam nou ook zoiets hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook in zo'n pauper garage moet.. weet eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
wwet je wat, ik denk dat ik toch kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |