Ja, dat idee had ik al.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij? 31 jaar, vrijgezel, nog nooit één dag in mn leven samengewoond, en al helemaal nog nooit trouwplannen gehad. In de verste verte niet zelfs.
Maar een feestje organiseren... Dat kan ik best!![]()
ben je dan voor de lat-relatie, als je nog nooit hebt samengewoond ? of nog nooit zolang met iemand samengeweest dat je de stap tot samenwonen hebt gezet ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef Mokster het volgende:
En dat zeg je tegen mij? 31 jaar, vrijgezel, nog nooit één dag in mn leven samengewoond, en al helemaal nog nooit trouwplannen gehad. In de verste verte niet zelfs.
Maar een feestje organiseren... Dat kan ik best!![]()
Waar zijn de homo's die uit de kast komen dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup! Iedereen mag weten dat wij gister samen een colaatje hebben gedronken in een niet nader te noemen publieke gelegenheid om nader kennis te maken. We hebben de verplichte beleefdheden uitgewisseld en wat over koetjes en kalfjes gepraat en bij het afscheid hebben we elkaar drie zoenen gegeven.
Dit alles ter voorkoming van roddels!
En dan hebben we niet alleen twee bruiloften, maar wellicht ook nog een buitenechtelijke relatie. Twee zelfs!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet. Dit is tijdelijk.
Ik ben nog niet echt veel bijgekomen, als dat mormel eruit is, is al het vocht ook weg, dan vreet ik me de eerste dagen echt werkelijk vol,
mén, ja, werkelijk volledig vol,
en dan zal ik door de stress wel direct terug op mijn gewicht zitten.
Maar misschien ziet plato me ook maar tijdelijk als 'zusje'. En word ik toch ooit zijn fok-number one![]()
* MissMSX sterremixje maakt.quote:
Verkapt: "Er is nageslacht op komst na heftige seks!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef AirwiN het volgende:
wat over koetjes en kalfjes gepraat en bij het afscheid hebben we elkaar drie zoenen gegeven.
Ik heb een aantal lange relaties gehad (de langste duurde 3 en een half jaar), maar ik heb nooit het idee gehad dat ik met die persoon zou kunnen samenwonen. Vraag je je natuurlijk af waarom je dan zo lang bij iemand blijft... Tsja... kwestie van van elkaar houden en niet willen toegeven dat je eigenlijk totaal niet bij elkaar pastquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ben je dan voor de lat-relatie, als je nog nooit hebt samengewoond ? of nog nooit zolang met iemand samengeweest dat je de stap tot samenwonen hebt gezet ?
Na kerst 2006 iig hoorquote:
Misschien helpt het als ik hier toegeef dat ik anaal geobsedeerd ben...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waar zijn de homo's die uit de kast komen dan?
Ik wilde net beginnen over de nacht lang briljante seks die we achter de rug hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup! Iedereen mag weten dat wij gister samen een colaatje hebben gedronken in een niet nader te noemen publieke gelegenheid om nader kennis te maken. We hebben de verplichte beleefdheden uitgewisseld en wat over koetjes en kalfjes gepraat en bij het afscheid hebben we elkaar drie zoenen gegeven.
Dit alles ter voorkoming van roddels!
Owh, dat voelde ik dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik hier toegeef dat ik anaal geobsedeerd ben...![]()
Mag ik je op mijn CV zetten als referentie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde net beginnen over de nacht lang briljante seks die we achter de rug hebben![]()
Maar dat hou ik dan nog wel even voor me
Dat bewaar ik altijd voor de tweede keer...quote:
Pheno!!!! Je leeft nog!!! Ik begon me zorgen te maken!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
Hi
'Kan goed colaatjes drinken' staat niet echt indrukwekkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je op mijn CV zetten als referentie?![]()
Ik doelde ook meer over die nacht lang briljante sex na die colaatjes... Maar dat houden we nog even voons onszelf...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'Kan goed colaatjes drinken' staat niet echt indrukwekkend
Goede instellingquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet lekker, maar thuis hangen is niets voor mij
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n workaholic bent als jij...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet lekker, maar thuis hangen is niets voor mij
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n Fokworkaholic bent als jij...
Dat mag je wel op je cv zetten ja. Doe ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer over die nacht lang briljante sex na die colaatjes... Maar dat houden we nog even voons onszelf...![]()
En terecht!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag je wel op je cv zetten ja. Doe ik ook
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n workaholic bent als jij...
Kinderenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, een fokstelletje erbij die meteen aan kinderen begint. Hoe gaat het kind heten Airwin en MissMSX?
Ik doe graag mee aan roddelsquote:
Sowieso eerst een stationwagon en een labradorquote:
Die hond verkoop ik meteen door aan de Chinees om de hoek!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso eerst een stationwagon en een labrador
Jij hebt wat te lang in Azie doorgebrachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hond verkoop ik meteen door aan de Chinees om de hoek!![]()
Staat al lang in boe´s lijstquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde net beginnen over de nacht lang briljante seks die we achter de rug hebben![]()
Maar dat hou ik dan nog wel even voor me
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topicquote:
had ik ff geen tijd voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topic
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topic
thnxquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
De Fok! Bijbel
Daar staat alle inteelt op
Dat heb je buiten fok ook geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nagaan sommige combi's als die kids op zouden leveren
En iedereen weet hoeveel onzin er in Bijbels staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
De Fok! Bijbel
Daar staat alle inteelt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |