ik ben geliefd onder de fokkersquote:
quote:
zo... even een late reactie tussendoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.![]()
Das niet lekker voor haar.quote:
Nee, maar wel hetzelfde gegetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker voor haar.
Jij hebt toch niet gekookt he![]()
Dat hoeft niet perse uit te maken hequote:
Weet ik. Anders had ik het nu ook wel gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse uit te maken he
Als hij zo blijft zeuren maakt het niet meer uit he, dan heeft ie geen vriendin meer om tegenaan te zeurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef nixxx het volgende:
Hey GF.. ik zag net die rokjes discussie..
Moet je zeggen dat je blij bent dat je gf geen rokjes draagt, want dan windt ze geen andere mannen op. Bied haar aan een burqah te kopen
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef nixxx het volgende:
Hey GF.. ik zag net die rokjes discussie..
Moet je zeggen dat je blij bent dat je gf geen rokjes draagt, want dan windt ze geen andere mannen op. Bied haar aan een burqah te kopen
Waarom was jij niet op dat gala?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef GF het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaam
Hatelijke is dat ik dan daarna een foto te zien krijg met 'Kijk! dat was vorige week op het gala! Leuk he met m'n rokje!'
![]()
Omdat ik niet binnenkwamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op dat gala?
En die foto krijg je niet voor niets he![]()
oi... sarcasme is aan jou ook niet besteed he..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef GF het volgende:
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaam
Dat is wat haar echte vriend wel te zien krijgtquote:
Jawel, maar ik denk dat zij die hint niet gaat snappenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
oi... sarcasme is aan jou ook niet besteed he..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wat haar echte vriend wel te zien krijgt![]()
neem een biertje, zie de wereld in perspectiefquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, net terug.
Trek het vrij slecht. Ga maar slapen nu zo ongeveer... Op zich een leuke avond, ben nu wel lichtelijk geïrriteerd
Niet doen joh. Neem haar eens mee uit naar een goede tent, waar ze op net moetquote:
neem een slimmere vriendin... moksy bv.. die loopt hier wel het domme blondje uit te hangen, maar ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef GF het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat zij die hint niet gaat snappen
VrouwenIk snap dat gedrag echt niet
Savondsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, net terug.
Trek het vrij slecht. Ga maar slapen nu zo ongeveer... Op zich een leuke avond, ben nu wel lichtelijk geïrriteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |