Da's inmiddels het 'handelsmerk' van GF... geen OP.quote:
en gelijk het topic doodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook weer!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook weer!
Djeez.. een trio met 2 gozers betekent niet meteen dat ik je in je reet ga neukenquote:
mee eens. niets dan ellende.quote:
Check.quote:
Jeej!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook weer!
En het nut van die discussie is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef GF het volgende:
Vanmiddag weer een discussie over de rok van m'n vriendin.
Doe je 'm donderdag dan aan?
Misschien, iig niet naar school..
Daarna wel dus?
Ik zeg toch misschien..
Dus je zegt nee
Nee.. misschien!
Ja dat zeg ik, misschien is nee
Neeheee!
Jawel, je bent een vrouw..
Ik doe 'm misschien aan..
Ok..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het nut van die discussie is?
Sukkelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef GF het volgende:
Daarna wel dus?
Ik zeg toch misschien..
Dus je zegt nee
Nee.. misschien!
Neeheee!
Ok..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef GF het volgende:
Daarna wel dus?
Ik zeg toch misschien..
Dus je zegt nee
Nee.. misschien!
Neeheee!
Ok..
Pardonquote:
Misschienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nu heb je de kans dat ze dan een rokje aantrekt helemaal verneukt.
Oeh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me ineens niet zo welkom...
Kweenie hoor mop. Je wil wel érg graag met GF...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oeh.
![]()
![]()
Help ff mee, we moeten GF overhalen![]()
Tuurlijk ben je wel welkom, GF snapt dat alleen nog niet altlijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me ineens niet zo welkom...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie hoor mop. Je wil wel érg graag met GF...
Goed idee. Laten we het hier ook stom makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:15 schreef dutchmage het volgende:
hier verder.?
doe je bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed idee. Laten we het hier ook stom maken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed idee. Laten we het hier ook stom maken.
die heeft ons hierheen gestuurd.. zei dat jullie wel gezelschap konden gebruikenquote:
Net nu ik ga slapen... Sorry mop!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
die heeft ons hierheen gestuurd.. zei dat jullie wel gezelschap konden gebruiken![]()
quote:
heb jij paiq.. want via fok mag het niet meer...quote:sorry mop
Dammit. volgende keer wat eerder komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
die heeft ons hierheen gestuurd.. zei dat jullie wel gezelschap konden gebruiken![]()
Leuke reacties allemaal in je foboquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef dutchmage het volgende:
ik ben geliefd onder de fokkersquote:
quote:
zo... even een late reactie tussendoor...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.![]()
Das niet lekker voor haar.quote:
Nee, maar wel hetzelfde gegetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker voor haar.
Jij hebt toch niet gekookt he![]()
Dat hoeft niet perse uit te maken hequote:
Weet ik. Anders had ik het nu ook wel gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse uit te maken he
Als hij zo blijft zeuren maakt het niet meer uit he, dan heeft ie geen vriendin meer om tegenaan te zeurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef nixxx het volgende:
Hey GF.. ik zag net die rokjes discussie..
Moet je zeggen dat je blij bent dat je gf geen rokjes draagt, want dan windt ze geen andere mannen op. Bied haar aan een burqah te kopen
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:51 schreef nixxx het volgende:
Hey GF.. ik zag net die rokjes discussie..
Moet je zeggen dat je blij bent dat je gf geen rokjes draagt, want dan windt ze geen andere mannen op. Bied haar aan een burqah te kopen
Waarom was jij niet op dat gala?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef GF het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaam
Hatelijke is dat ik dan daarna een foto te zien krijg met 'Kijk! dat was vorige week op het gala! Leuk he met m'n rokje!'
![]()
Omdat ik niet binnenkwamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom was jij niet op dat gala?
En die foto krijg je niet voor niets he![]()
oi... sarcasme is aan jou ook niet besteed he..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:54 schreef GF het volgende:
Ja maar dan zie ik ook niks meer van d'r lichaam
Dat is wat haar echte vriend wel te zien krijgtquote:
Jawel, maar ik denk dat zij die hint niet gaat snappenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
oi... sarcasme is aan jou ook niet besteed he..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wat haar echte vriend wel te zien krijgt![]()
neem een biertje, zie de wereld in perspectiefquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, net terug.
Trek het vrij slecht. Ga maar slapen nu zo ongeveer... Op zich een leuke avond, ben nu wel lichtelijk geïrriteerd
Niet doen joh. Neem haar eens mee uit naar een goede tent, waar ze op net moetquote:
neem een slimmere vriendin... moksy bv.. die loopt hier wel het domme blondje uit te hangen, maar ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:02 schreef GF het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk dat zij die hint niet gaat snappen
VrouwenIk snap dat gedrag echt niet
Savondsquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo, net terug.
Trek het vrij slecht. Ga maar slapen nu zo ongeveer... Op zich een leuke avond, ben nu wel lichtelijk geïrriteerd
Dan moet ik ook netquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen joh. Neem haar eens mee uit naar een goede tent, waar ze op net moet
Goedenavondquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
neem een slimmere vriendin... moksy bv.. die loopt hier wel het domme blondje uit te hangen, maar ik geloof er niets van
Hehequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
neem een biertje, zie de wereld in perspectief
Kom opquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
GoedenavondAan de ene kant voel ik me wel redelijk goed
Was wel een gezellige avond.
Maar ergens toch ook weer niet. Voel me vrij verrot. Ik ga zo maar eens slapen denk ik![]()
Eerst relaxen dan slapenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
GoedenavondAan de ene kant voel ik me wel redelijk goed
Was wel een gezellige avond.
Maar ergens toch ook weer niet. Voel me vrij verrot. Ik ga zo maar eens slapen denk ik![]()
Niet blowen als je je al niet zo geweldig voeltquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
HeheNet al aardig wat biertjes op. En de halve snaak die ik nog had liggen.
Voel me niet zo super toch...![]()
Op zich wel jaquote:
Was niet zoveel, en de wiet was toch al redelijk verlopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:08 schreef GF het volgende:
[..]
Niet blowen als je je al niet zo geweldig voelt![]()
1x gedaan en ik werd helemaal knetter van mezelf
Ja, kan je doen, doe er dan ook een burka bij, kan ze kiezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef GF het volgende:
[..]
Op zich wel ja![]()
Over 2/3 weken is ze jarig. Leuke hint als ik dan een minirok geef?
Thanksquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:07 schreef GF het volgende:
[..]
Kom opCheer up
Zo erg kan het allemaal niet zijn
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, kan je doen, doe er dan ook een burka bij, kan ze kiezen![]()
Houden zo danquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was niet zoveel, en de wiet was toch al redelijk verlopen
Toch niet zo'n zin om al teveel na te denkenAl een aardige discussie gehad zonet in de kroeg. Niet slecht ofzo, maar er kwamen toch weer wat dingen boven waar ik niet zo blij van werd.
Gelukkig ben ik redelijk kalm
Komt vast wel goed. Morgen ben ik hopelijk weer de oude. Zie het allemaal niet meer zo zitten met studie en al het gedoe voor de rest...quote:
Gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Blij dat ik niet in spijkenisse woon hehehe
[update] Man steekt blower neer op straat
Veel criminaliteit waarschijnlijk in Rotjeknorquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:15 schreef GF het volgende:
[..]
Gezellig
Niet dat het hier zo top is met uitgaan
Hebben er veel hoor, last van een winterdipje. Uitslapen is ook een goede optie, ga ik ook doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. Morgen ben ik hopelijk weer de oude. Zie het allemaal niet meer zo zitten met studie en al het gedoe voor de rest...
Is vast weer van tijdelijke aard. Zoals gezegd: Ik kan het nu goed hebben. Morgen eerst maar eens uitslapen, hoewel ik dat de afgelopen twee weken al deed. Beetje winterdip ofzo...![]()
die neigingen heb ik ook wel eens als mijn huisgenoot in huis zit te blowen.. dus pas maar opquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Blij dat ik niet in spijkenisse woon hehehe
[update] Man steekt blower neer op straat
Valt meequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Veel criminaliteit waarschijnlijk in Rotjeknor![]()
![]()
Ik maar één keer, maar dat was onderweg van huis naar school (toch zo'n 12,5 km fietsenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef GF het volgende:
[..]
Valt meeIk ben 'pas' 2x in elkaar geslagen
![]()
Same here. Alleen ik was dronkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik maar één keer, maar dat was onderweg van huis naar school (toch zo'n 12,5 km fietsen). Mijn kop zal die lui wel niet aangestaan hebben. Ik had ze niks misdaan. Toch klappen gehad
![]()
![]()
Ik weet het. Ik maak geen overhaaste beslissingen. Ik ga waarschijnlijk gewoon de studie afmaken, maar voel me er op het moment niet al te goed bijquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben er veel hoor, last van een winterdipje. Uitslapen is ook een goede optie, ga ik ook doen
En je studie moet je goed over nadenken. Geen beslissingen nemen als je je niet goed voelt
Die steekpartij las ik vanmiddag. Heb een paar collega's die in Spijkernisse wonen, maar die wisten ook niet echt waar het precies was. En zolang ze maar van 1 van die collega's afblijven vind ik het allemaal wel best eigenlijk.
M'n broertje zat bij 2 meiden in de klas. Die 2 konden hun flat zien vanuit de klas. Stond er een keer een ambulance voor. Dat zagen ze toen vanuit de klas. Komt later hun tante het lokaal in. Heeft hun moeder zojuist zelfmoord gepleegdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef nixxx het volgende:
Dat was trouwens bij de ouders van een mod voor de deur.. five_horizons geloof ik... die heeft zijn vrouw nog langsgestuurd om te kijken of het niet zijn ouders waren ofzo..dat zou je maar gebeuren zeg.. zit je in NWS te lezen dat je ouders overhoop gestoken/schoten zijn...
Zat het te lezen ja. Lijkt me echt te erg voor woorden als je via fok! kan lezen dat je ouders naar het ziekenhuis worden afgevoerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:19 schreef nixxx het volgende:
Dat was trouwens bij de ouders van een mod voor de deur.. five_horizons geloof ik... die heeft zijn vrouw nog langsgestuurd om te kijken of het niet zijn ouders waren ofzo..dat zou je maar gebeuren zeg.. zit je in NWS te lezen dat je ouders overhoop gestoken/schoten zijn...
Bij mij viel het wel mee, bloedende kaak en pijnlijke bek. Maar geen blijvend letsel gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:21 schreef GF het volgende:
[..]
Same here. Alleen ik was dronkenGebroken neus, zware hersenschudding. Viel nog mee. Andere keer had ik weinig. Alleen gingen ze toen lopen dreigen met een mes
Dat zijn altijd nare dingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:22 schreef GF het volgende:
[..]
M'n broertje zat bij 2 meiden in de klas. Die 2 konden hun flat zien vanuit de klas. Stond er een keer een ambulance voor. Dat zagen ze toen vanuit de klas. Komt later hun tante het lokaal in. Heeft hun moeder zojuist zelfmoord gepleegd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:22 schreef GF het volgende:
[..]
M'n broertje zat bij 2 meiden in de klas. Die 2 konden hun flat zien vanuit de klas. Stond er een keer een ambulance voor. Dat zagen ze toen vanuit de klas. Komt later hun tante het lokaal in. Heeft hun moeder zojuist zelfmoord gepleegd
Dat is mij dan wel een keer geluktquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bij mij viel het wel mee, bloedende kaak en pijnlijke bek. Maar geen blijvend letsel gelukkigBen gelukkig nog nooit bedreigd met een mes
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is mij dan wel een keer gelukt![]()
Wat heb ik me toen de tering gelachen zeg
Ja, ook zo sneuquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:27 schreef GF het volgende:
Er was ook een hele zooi meerkoeten vermoord ofzo
Was na een hockeytrainig. Een van die jongentjes die ik getraind had was het er niet echt mee eens. Dus die stond me even te bedreigen met een mes, en dat terwijl ik gewoon mijn stick in mijn handen had.quote:
Als je weet dat je de situatie onder controle hebt is er niet zoveel aan de handquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was na een hockeytrainig. Een van die jongentjes die ik getraind had was het er niet echt mee eens. Dus die stond me even te bedreigen met een mes, en dat terwijl ik gewoon mijn stick in mijn handen had.
Meer dan grote woorden is het niet gegaan van hem gelukkig, maar ik had wel lol
Ik gok van niet, maar ja, wie ben ik dan weer hequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef nixxx het volgende:
zou vikingsmeisje zo nog op komen dagen?
Love is in the air?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:36 schreef nixxx het volgende:
zou vikingsmeisje zo nog op komen dagen?
dat durf ik niet te zeggen.. maar het viel me op dat de afgelopen tijd er vaak 's nachts nog geslowchat werd.. en dat vikingsmeisje dan 1 van die twee personen wasquote:
Ah okquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat durf ik niet te zeggen.. maar het viel me op dat de afgelopen tijd er vaak 's nachts nog geslowchat werd.. en dat vikingsmeisje dan 1 van die twee personen was
Joh, echt, en wie was de anderquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat durf ik niet te zeggen.. maar het viel me op dat de afgelopen tijd er vaak 's nachts nog geslowchat werd.. en dat vikingsmeisje dan 1 van die twee personen was
Als je hier lang blijft zitten niet neequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:47 schreef GF het volgende:
[..]
Ah ok
Ik betwijfel of ik veel zal slapen vannacht
joh.. jijquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je hier lang blijft zitten niet nee
quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef GF het volgende:
[..]
M'n ma zit steeds weer te kotsen. Kan ik moeilijk aan d'r lot overlaten he.
Pilletje erin en in bed leggen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:57 schreef GF het volgende:
[..]
M'n ma zit steeds weer te kotsen. Kan ik moeilijk aan d'r lot overlaten he.
kijk ons eens indruk maken op GF's moeder met Doe Maar tekstenquote:
Omgquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk ons eens indruk maken op GF's moeder met Doe Maar teksten
Eigenlijk gaat dat wel heel ver jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk ons eens indruk maken op GF's moeder met Doe Maar teksten
Zeg... hoe oud is je moeder?quote:
en.. single?quote:
Och 45, daar zou ik het nog best op kunnen hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
en.. single?
ja.. een stapje over de grens.. zo ben ik soms
Helaasquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
en.. single?
ja.. een stapje over de grens.. zo ben ik soms
voor jou ook hoor marcquote:
je hebt alleen wel concurrentie lees ik net, nozem dingt ook meequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor jou ook hoor marc
hmmm zou ie dr nu mee laten lezen?![]()
![]()
en haar man ook schijnbaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je hebt alleen wel concurrentie lees ik net, nozem dingt ook mee![]()
Rijpe vrouwen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je hebt alleen wel concurrentie lees ik net, nozem dingt ook mee![]()
ow... dus ze is bijna singlequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef GF het volgende:
[..]
Niet man, en niet m'n vader. Maar das een ander verhaal
Wen er alvast maar aan dat je nixxx straks vader moet noemenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wen er alvast maar aan dat je nixxx straks vader moet noemen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wen er alvast maar aan dat je nixxx straks vader moet noemen![]()
ja nixxx, nou hoor je het ook eens van een anderquote:
1979-1974=5quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja nixxx, nou hoor je het ook eens van een ander![]()
nee.... dan hadden we het wel over je vriendin...quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:28 schreef GF het volgende:
Ik chat met bejaarden man
Stelletje pedo's [afbeelding]
Mét rokjequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.... dan hadden we het wel over je vriendin...
je officiele vriendin dan he...
ok ok... ga jij maar met de moeder van GF daten...quote:
Solly, mij te oud, die niet aan milf enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok ok... ga jij maar met de moeder van GF daten...ik geef me gewonnen
Je laat je moeder niet nu meelezen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:36 schreef GF het volgende:
Ik hoop echt dat nooit iemand m'n Fok-account ontdekt
Die slaapt een soort vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je laat je moeder niet nu meelezen?
hoe heette je vriendin ook alweer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:36 schreef GF het volgende:
Ik hoop echt dat nooit iemand m'n Fok-account ontdekt
dat is erg slim van haar.. ik ga haar voorbeeld volgen.... maar dan zonderquote:
Heerlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ben er weer weg van...
Weer 18-19 km fietsen vandaag, heerlijk
stel je niet aan 20 km is ook heerlijk te fietsen, en makkelijk te halen in een 3/4 uurquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heerlijk?
Voor dat soort afstanden zijn nou auto´s uitgevonden
Fietsen is leuk tussen de 0 en 2 km![]()
Dat kan actiever. Met deze smiley bijvoorbeeld.quote:
Ja dahag, ik ben echt helemaal doodquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan actiever. Met deze smiley bijvoorbeeld.![]()
Ik bedoelde eigenlijk deze smiley.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dahag, ik ben echt helemaal dood
Ik ben niet gekquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
stel je niet aan 20 km is ook heerlijk te fietsen, en makkelijk te halen in een 3/4 uur
tuurlijk, en je hebt zeker ook een leven is t niet?quote:
Nieuwsgierig typ!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doei
Vertel dan tenminste wat je gaat doen!
Ik gok er op dat hij aan de slag gaat om zijn quotum voor vandaag te halen,quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
Vertel dan tenminste wat je gaat doen!
grbl werk zal ik maar weer naar huis gaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:45 schreef PhaE het volgende:
Zoo, op ut werk
Gaat een stuk sneller nu
Je hebt er geen zin an?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
grbl werk zal ik maar weer naar huis gaan?
quote:
Gokje: werken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]ik vraag me eerder af wat ik hier doe
heb genoeg te doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gokje: werken?
Je hebt niks te doen ofzo?
pffff nog steeds aan het opknappen. sterkte dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb genoeg te doen
alleen voel ik me nog niet 100%
Nee, ik ging naar de universiteit, waar ik inmiddels gearriveerd ben, om de hele dag te gaan lezen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:47 schreef Frezer het volgende:
, mogge meisjes en jongens.
![]()
[..]
Ik gok er op dat hij aan de slag gaat om zijn quotum voor vandaag te halen,.
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ik en Plato zijn gewoon close![]()
Nog meer files!quote:
Kopje koffie? Lekkere senseo of liever een zelfgemaakt kopje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb genoeg te doen
alleen voel ik me nog niet 100%
Wat heerlijk voor jullie! Binnenkortquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.![]()
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we posten zelfs op hetzelfde moment. We voelen gewoon wanneer de ander post.![]()
Ja en we wilden jou vragen of je dan ceremoniemeester zou willen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat heerlijk voor jullie! Binnenkort?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ging naar de universiteit, waar ik inmiddels gearriveerd ben, om de hele dag te gaan lezen.![]()
is er één of andere parasiet onze mooie speciale band aan het verknoeienquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef Plato1980 het volgende:
Ik begin pasd om 9.30 uur met werken. Mijn boeken liggen al gereed in de bibliotheek.quote:
Goh, wat heb jij gisteravond gedaan dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog meer files!
Gisteravond!
Goeiemorgen!
Koffie!![]()
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en we wilden jou vragen of je dan ceremoniemeester zou willen zijn.
Jij bent meer het zusje dat ik nooit gehad heb en met wie ik zo goed kan praten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is er één of andere parasiet onze mooie speciale band aan het verknoeien. Het was toch 'ons' voor de rest van ons fok-bestaan.
snik![]()
'T is altijd lente in de ogen van de doktersassistentequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een date met de doktersassistente
Ja. Dan komt ze met die grote spuit aangelopen en dan kijkt ze me zo lief aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'T is altijd lente in de ogen van de doktersassistente
En wat ga je lezen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik begin pasd om 9.30 uur met werken. Mijn boeken liggen al gereed in de bibliotheek.![]()
Uitermate geschikt. Tenzij jij S liever het feest zou willen laten organiseren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?![]()
![]()
Romantisch!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja. Dan komt ze met die grote spuit aangelopen en dan kijkt ze me zo lief aan.
het 'zusje'quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:16 schreef Plato1980 het volgende:
Jij bent meer het zusje dat ik nooit gehad heb en met wie ik zo goed kan praten.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen en aanverwanten.quote:
Ik had een date met een geweldige manquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, wat heb jij gisteravond gedaan dan?![]()
Het ergste?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het 'zusje'
dit voelt als een dolk in mijn hart. Dat is echt het ergste wat je aan een vrouw kan zeggen. ' Ik zie je als een 'zusje'. Je bent wel lief en zo, en ik kan goed met je praten. Maar daar blijft het bij '
![]()
Ik kan het ook niet helpen, maar waardeer je het dan niet dat ik zo eerlijk tegen je ben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het 'zusje'
dit voelt als een dolk in mijn hart. Dat is echt het ergste wat je aan een vrouw kan zeggen. ' Ik zie je als een 'zusje'. Je bent wel lief en zo, en ik kan goed met je praten. Maar daar blijft het bij '
![]()
"Het voelt misschien een beetje raar, maar het doet geen pijn hoor."quote:
Dank je!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had een date met een geweldige man
Met welke onderwerpen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen en aanverwanten.![]()
Theequote:Op woensdag 18 januari 2006 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopje koffie? Lekkere senseo of liever een zelfgemaakt kopje?![]()
Bijna als een nachtzusterquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
@Plato: Tip 1: zorg dat je van tevoren bespreekt wie je als ceremoniemeester wilt vragen anders is de bruiloft al voorbij voordat ie ooit daadwerkelijjk plaats heeft kunnen vinden...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is moks wel gecshikt om een goed en knallend feest neer te zetten?![]()
![]()
Allerlei theorieën waar ik mijn scripties op ga baseren. Niet boeiend voor jullie verder.quote:
Zijn we nu uit de kast?quote:
Het is toch algemeen bekend dat de aanloop naar een bruiloft doorgaans uiterst stormachtig en stressy verloopt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
@Plato: Tip 1: zorg dat je van tevoren bespreekt wie je als ceremoniemeester wilt vragen anders is de bruiloft al voorbij voordat ie ooit daadwerkelijjk plaats heeft kunnen vinden...
* MissMSX kopje thee zet.quote:
Ik ben toch wel geinteresseerd hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Allerlei theorieën waar ik mijn scripties op ga baseren. Niet boeiend voor jullie verder.![]()
doe maar iets van sterremix ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kopje thee zet.
Graaf Grijs of een vruchtentheetje?
Weddingplanner!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de aanloop naar een bruiloft doorgaans uiterst stormachtig en stressy verloopt?![]()
Het wordt langzaam voorjaar, dan worden er lammetjes geboren én zijn er veel bruiloften.quote:
Klopt. Jammer genoeg is het een EO-programma, dus dan moeten we wel doen alsof we christelijk zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weddingplanner!
Dat gezeik zelf geen zin in!
Uitbesteden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |