Goede instellingquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet lekker, maar thuis hangen is niets voor mij
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n workaholic bent als jij...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet lekker, maar thuis hangen is niets voor mij
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n Fokworkaholic bent als jij...
Dat mag je wel op je cv zetten ja. Doe ik ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer over die nacht lang briljante sex na die colaatjes... Maar dat houden we nog even voons onszelf...![]()
En terecht!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat mag je wel op je cv zetten ja. Doe ik ook
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... dat heb je natuurlijk als je zo'n workaholic bent als jij...
Kinderenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, een fokstelletje erbij die meteen aan kinderen begint. Hoe gaat het kind heten Airwin en MissMSX?
Ik doe graag mee aan roddelsquote:
Sowieso eerst een stationwagon en een labradorquote:
Die hond verkoop ik meteen door aan de Chinees om de hoek!quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso eerst een stationwagon en een labrador
Jij hebt wat te lang in Azie doorgebrachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hond verkoop ik meteen door aan de Chinees om de hoek!![]()
Staat al lang in boe´s lijstquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde net beginnen over de nacht lang briljante seks die we achter de rug hebben![]()
Maar dat hou ik dan nog wel even voor me
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topicquote:
had ik ff geen tijd voorquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topic
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dan ook een fatsoendelijke link naar t topic
thnxquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
De Fok! Bijbel
Daar staat alle inteelt op
Dat heb je buiten fok ook geloof ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je nagaan sommige combi's als die kids op zouden leveren
En iedereen weet hoeveel onzin er in Bijbels staatquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:13 schreef Godlike02 het volgende:
De Fok! Bijbel
Daar staat alle inteelt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |