ik ga heel snelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga maar joh, maar geen uren.![]()
Moet zo aan mijn schoonheidslaapje beginnen, voor morgen.
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
2 secondes kan een leven redden.
Ik ben nooit ver wegquote:
welke site?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het leven is sexueel overdraagbaar en eindigt in 100% van de gevallen met de dood.![]()
Es
Hoe ist?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
In mijn geval is het leven gelukkig niet meer sexueel overdraagbaar.
Je stond op lurk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg. Hoi Bengeltje (en de anderen)
.
Met die quote erbijquote:
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook
Stel je voor hij voelt zich eenzaam.
Zo'n beetje...quote:
Was een normale vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Met die quote erbij. Steriel
en verder alles redelijk okay
.
Dat weet ik welquote:
Moet ook eens op z'n tijd hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik ben een beetje vervelend vanavond
.
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'quote:
Je komt helemaal niet vervelend over.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Hmmz, hoe komt het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een beetje last van een overdosis 'vervelend'.
Nieuwe HD dan maar hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Das bagger!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef classpc het volgende:
* classpc komt de topic weer ff checken.
Ik had ook visite, dus ik ben een beetje minder actief geweest. Daarnaast kreeg de laptop ook weer een bluescreen. Waarschijnlijk is de hardeschijf een beetje naar de klote.
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das bagger!Laptop schijven zijn niet goedkoop.
Dat scheelt enorm. Oma kan dat ook maar wil dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Gelukkig is het een lease laptop. Paps heeft een leasecontract met de gemeente, dus de gemeente doet het onderhoud en de reparaties.
Mijn vader is gemeenteraadslid, dus vandaar dat hij via de gemeente een computer kon leasen.
Kinderen zijn geloof ik niet vervelender dan anders, man begint inmiddels wel een beetje moe van me te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Vervelende kinderen? Een man die niet wil? Buren met te harde muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |