Dat is het inderdaad, je wilt zo graag dat ze gevarieerder eten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
je opent goede topics Lois!
Maar ff serieus, schrijf nou eens ieder hapje op dat ze op een dag doen, en bekijk die lijst nu eens goed, dan zie je dat ze zat eten.
JIJ maakt je zorgen want je wilt dat ze gevarieerder eten, wel, dat zit er nu nog niet in, maar ze krijgen wel alles binnen.
Tegen de tijd dat ze 20 zij en 1.92 spreek ik je weer
Oh nee, je hebt gene knullen, hup, ik doe er iets vanaf, 1.78.
Jaja, ik weet het ook wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat je schrijft?
Goed lezen!
Juist.
"wij hebben in ons hoofd"
En leg nu de hele lijst er eens naast WAT ze allemaal op een dag eet??
Mooi
Opgelucht?
Bij mij krijgen ze doorgaans niet iets anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef moussy het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met niet eten, als ze honger hebben en om iets anders vragen, op het moment dat ze naar bed moeteneen broodje geven of zo? Pap en andere dingen moeten ze beide niet
Dat moet je niet willen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ook wel.
Maar kreeg ze maar eens vlees op haar lijffie..
Ik heb Cas vanavond maar een mandarijn en een rijstecrackerdingwafelgeval gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef Lois het volgende:
Bij mij krijgen ze dan banaan met yoghurt, of yoghurt met muesli mous. Iets van fruit en/of zuivel.
Sven is gevoelig voor het spierballenverhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef jessie het volgende:
Ze is ook gevoelig voor waar het eten goed voor is (mooie haren, mooie tanden, goede ogen enz enz)
Krijgt ze ook,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het ook wel.
Maar kreeg ze maar eens vlees op haar lijffie..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven is gevoelig voor het spierballenverhaal![]()
Dat helpt bij het brood eten. Komop Sven, nog een stukje, daar krijg je spierballen van! Vervolgens stopt hij een stukje in zijn mond en worden de mouwen opgerold om te kijken of ze al gegroeid zijnhet werkt dus helaas niet bij de groenten
Het is haar bouw inderdaad, hoor. Ze is heel lang en heel slank (dun) en zo is ze altijd geweest. Ik had een baby zonder babyvet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen...
ik vrat vroeger alles dat los en vast zat en had ook geen vlees.
Dat vlees is bij mij pas gekomen tijdens mijn 1ste zwangerschap.. daarvoor zou ik bijna serieus als anorexia patient (niet zonder respect bedoeld) door kunnen gaan.
ik lust geen kaas (ongesmolten) en zelfs de muis helpt daar niet bijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Mirage het volgende:
[..]jaaaaa...
of een plaatje van een banaan etende aap... "jij ook een aap ? " "ja hè... neem maar een hap"
en een plaatje van een kaasetende muis... idem
en zo kan je door gaan....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Elke keer weer: "Mama, mijn broek zakt af"
Ik: "Dat is omdat je geen groenten eet, want daar zit Vitamine Bil in.".
Nou dan!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef MUUS het volgende:
Lois, je zou eens met ouders van school/de speelzaal moeten praten en vragen wat hun kinderen eten.
Geloof me, dan ben je ópgelucht!.
Vergeleken bij de andere kinderen eet die kleine van mij als een bouwvakker. Tijdens het kerstdiner vorig jaar zat haar juf maar: "Jeetje, wat eet ze goed!"
En dan vooral omdat ze vanalles lust en de rest van de kinderen alleen verveeld aan een pannekoekje zat te plukken.
Maar die kleine krijgt wel vanalles een beetje binnen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef coolbabe het volgende:
Wat jongste eet op een dag
-ochtend: kwart boterham met dik boter en een plak worst/kaas/appelstroop
-tussendoor; hele appel, 2 manderijnen, een peer of frui van het seizoen
-middag; soms een boterham, soms een paar happen brinta
-tussendoor; 3 hapjes koek en 2 slokken limonade
-avondeten; 1 aardappel en een eetlepel groente, vlees gaat er vaak wel aardig in, als het maar zacht is. Yoghurt toe.
Er is niets meer om een strijd van te maken, kan er wel om janken ondertussen.
Nee, ga weg. Brechtje heeft borsten, eng, ga weg, eng, *vingers in oren stopt*..... LALALALALA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou dan!!
Zal ik vast beginnen met waar jullie je echt zorgen om moeten maken?
OMG ik zou willen dat Cas zo at!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef coolbabe het volgende:
Wat jongste eet op een dag
-ochtend: kwart boterham met dik boter en een plak worst/kaas/appelstroop
-tussendoor; hele appel, 2 manderijnen, een peer of frui van het seizoen
-middag; soms een boterham, soms een paar happen brinta
-tussendoor; 3 hapjes koek en 2 slokken limonade
-avondeten; 1 aardappel en een eetlepel groente, vlees gaat er vaak wel aardig in, als het maar zacht is. Yoghurt toe.
Er is niets meer om een strijd van te maken, kan er wel om janken ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |