Naar welk kankergehucht rot je volgend jaar op dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Spiller het volgende:
Ken alleen de bovenste foto. Ik studeer in dat kankerdorp helaasVolgend jaar gelukkig weg
![]()
Naar waar ik woon; Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Naar welk kankergehucht rot je volgend jaar op dan?
Het zóu kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef El_Rolando het volgende:
'Het kan in Almere'.
Wat een breezah site is dat!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef achterdeur het volgende:
En deze gedachte is alleen maar sterker geworden na het bekijken van de site: http://www.almererulez.nl/
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef ShaoliN het volgende:
Donder op man. Almere is een verloederde teringstad. Alleen de bios en de mediamarkt zijn okay.
Alles wat een beetje commercieel is ende waar veel mensen komen nou jij pauper, pleurt op klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkel
Is het ook. Maar dan nog velen malen beter dan de rest van de stortplaats die men Almere noemt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkel
'Het' kan in Almerequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef MisterICE het volgende:
Puik forum http://www.almererulez.nl/sexndating/questions/1/25/null
Faka Litratuurwijkmooiboy.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef 2609 het volgende:
ik heb de OP aangepast!!
Wat doe je dan ook om die tijd in Oostvaardersbuurt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
Almere!
waar je na 9 uur 's avonds nergens meer iets te eten kunt krijgen in een fatsoenlijke snackbar
in stad is het jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook om die tijd in Oostvaardersbuurt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Markster het volgende:
de stad almere
quote:
Zegt iemand uit Urk...quote:
als ik in Almere woonde zou ik willen dat ik poeder hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Urk...Van alle gaten in Nederland ga je in Urk wonen!
..pssst, zit nog wat poeder onder je neus..![]()
leuk tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef estranged het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik woon ook al in deze wereldstad![]()
Yep! ben erg benieuwd, nieuwe bios is idd wel gaafquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:00 schreef haarb0l het volgende:
Ah joh, allemaal ff wachten op het nieuwe stadscentrum - dat gaat de goede kant op.
de mensen, de wijken, allemaal zo gepland, kut sfeer, geen normale snackbar meer open na 9en, geen normale café's voor jongeren. alleen wat oude lullen cafe's en die hal in Stadquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:21 schreef almeersmeisje het volgende:
ff een vraagje aan alle Almere 'haters'.. waarom haten jullie deze stad?
ik bedoel.. jullie zeggen allemaal bagger stad dit en dat..
maar niemand geeft nou echt een goed argument![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef 2609 het volgende:
Almere, de stad van 2609, maryse, BadKeukenTegel, Radjesh, haarb0l en nog vele anderen
en ik dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef 2609 het volgende:
Almere, de stad van 2609, maryse, BadKeukenTegel, Radjesh, haarb0l en nog vele anderen
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Kom zaterdag dansen in mambo danquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
de mensen, de wijken, allemaal zo gepland, kut sfeer, geen normale snackbar meer open na 9en, geen normale café's voor jongeren. alleen wat oude lullen cafe's en die hal in Stad
en iets te veel Medelanders naar mijn mening
oooooooo sorryquote:
www.almere4you.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef achterdeur het volgende:
Almere is een kut stad, woon er zelf sinds deze zomer en zodra ik hier weer weg kan ben ik ook gelijk weg!
En deze gedachte is alleen maar sterker geworden na het bekijken van de site: http://www.almererulez.nl/
Wat is jouwequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef 2609 het volgende:
ik heb ook een almere4you en een almererulez hoor!
Jij woont ook in Almerequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je bent mannelijk (aldus je profiel), en valt daarmee redelijk buiten de doelgroep...
Dan ben ik ook @ Mambo denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Mini Almere meet![]()
Zondag 22 januari
rond 01:00
Mambo, grotemarkt, Almere
Wie komen er:
- Maryse
http://radjesh.almere4you.nlquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OK
Gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef MisterICE het volgende:
Ik kom ook !!!!!!!!!!!
omg.... BK en de KFC vind ik alleen hip + de biosquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:41 schreef MaRySe het volgende:
Het strand is leuk! (haven/almeerder) Bij 't Oor kan je waterskiën ! De bus is hendig! Uhmm... Er komt een zara! & nog een h&m
! De bios is wel flex! Ik ga bijna leuk fitnesse maar dat kan overal
Uhmm....... M'n vrienden wonen er... De winkelstraat is wel kut, geen leuke winkels :/ Er is nog een BK en KFC bij dat is hip! En Maccie bij oor is hip! &zo.
Rondje weerwater skaten is hip! En skaten door 't bos is hip! En n8telijke fietstochten door 't almeerderzandbos naar haven zijn hip!
Bij de griendenbrug vluchten voor de politie is hip! Dat 't kasteel niet af is is niet leuk :/ En en en Dat daar geen lichtjes hangen ook niet :/ Zwembad in buiten is leuk:) Glijbaaaaan!
Kom je wel naar binnen dan met dat hondjequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef 2609 het volgende:
mag ik ook komen ik represent almere toch
Ik heb alle films al gezien en ga haast nooit :/ Ga zondag wel weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:42 schreef Radjesh het volgende:
[..]
omg.... BK en de KFC vind ik alleen hip + de bios![]()
is niet van mij is van parisquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Kom je wel naar binnen dan met dat hondje
Ik join je... Welke film?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb alle films al gezien en ga haast nooit :/ Ga zondag wel weer
OMG zaal 1 is HIP!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil alleen nog maar naar zaal 1
Ik ga al met iemandquote:
Almere haven sucks..... Stad is wel relaxed, en Buiten ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef MaRySe het volgende:
alleen stedenwijkalmere buiten
etc
![]()
(werven(onee mag niet daar ken ik vet veel aardige mensen))
eigenlijk is alleen muziekwijk goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef MaRySe het volgende:
alleen stedenwijkalmere buiten
etc
![]()
(werven(onee mag niet daar ken ik vet veel aardige mensen))
met mijquote:
Filmwijk woon ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef MaRySe het volgende:
meerveld/grienden is nais! En de groenhof+bos en ja daar grienden met die witte huisjes dus vooral.
En in stad.. filmwijk is wel hipp en uhmm literatuurwijk dacht ik ("litraaa")
en en en natuurlijk alle vila wijken ^^
Dat ene water dat al bevroren was is ook leuk maar daar kom ik nooit :/
In buiten bij die steigers en water en zo is leuk!
*hap*hap*quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef Herald het volgende:
ik wilde vragen of daar nou nog leuke sletjes wonen, maar ik zag dat je in de OP al MaRySe hebt genoemd
jah winkelcentrum muziekwijk is ook cool lekkere kebabquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef MaRySe het volgende:
Oja van die mensen uit muziekwijk die zeggen
MUZIEKWIJKKKKKKK
maar daar ben ik wel vet vaak
Ze hebben zelfs zo een eigen vlag (een handdoek aan een stokje van winkelcentrum muziekwijk)
ohw kan wel boeit me niksquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:50 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Paris Hilton dumpt 'te dik' hondje
doe dat maar in almere mogen alleen echte almeerders wonenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:53 schreef Adjudant_Ademnood het volgende:
Almere... Ik snij liever mijn maag open en maak van mijn darmen een springtouw...
Uhm tja ik was zondag nog fitnessen boven de vomarquote:
Maar ik ben geboren in Amsterdam en woon pas 6 jaar hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:54 schreef 2609 het volgende:
[..]
doe dat maar in almere mogen alleen echte almeerders wonen![]()
Bij de Polygoon?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm tja ik was zondag nog fitnessen boven de vomarEn als je dan helemaal filmwijk in fiets.. Dus nog heeel ver voorbij die rotande en zo.. Daar?
Daar ken ik mensen ^^
dat maakt niet uit ik ben ook niet almere geboren! maar ik bedoel dat alleen mensen die almere cool vinden en van almere houden in almere mogen wonen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maar ik ben geboren in Amsterdam en woon pas 6 jaar hier!
Parkwijk station die fotoquote:
Dat vind ik niet zo tov. Want daar loopt dat hele lange fietspad en ben altijd wel bang als ik daar zo 's avonds alleen fietsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:59 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Parkwijk station die foto
Romy sneider is 1 halte verder dan Greta Garbo ( Gezondheidscentrum )
dat is de goede kantquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben als ik in muziekwijk ben aan de kant van de klimop
Bij vrienden op bezoekquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:03 schreef 2609 het volgende:
[..]
dat is de goede kant
wat doe je daar dan
ik aan de kant van de bartokwegquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:02 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben als ik in muziekwijk ben aan de kant van de klimop
gezelligquote:
true, en 1 na laatste ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef 2609 het volgende:
bij die laatste fotos daar is roc!
Hard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Radjesh het volgende:
[..]
true, en 1 na laatste ook.
Zit ik op school![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Radjesh het volgende:
[..]
true, en 1 na laatste ook.
Zit ik op school![]()
Weet niet welke klasquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hard.Welke klas zit je? Ik in TW4O3A.
Lekker elke pauze naar de Appie voor Red Bull, en de keurslager voor een vers pistoletje.
Daar werkte ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hard.Welke klas zit je? Ik in TW4O3A.
Lekker elke pauze naar de Appie voor Red Bull, en de keurslager voor een vers pistoletje.
Korting met ROC pasje.quote:
mensenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:56 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Uhm tja ik was zondag nog fitnessen boven de vomarEn als je dan helemaal filmwijk in fiets.. Dus nog heeel ver voorbij die rotande en zo.. Daar?
Daar ken ik mensen ^^
Alleen in het weekend zeker? Anders had je wel een lekker broodje voor me klaar mogen maken hoor, gratis ofzo...quote:
Ken je Dean die werkt er ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Radjesh het volgende:
[..]
In Almere Buiten?
Heb je nooit gezien...
Ik werk @ Albert Heijn Parkwijk...![]()
Sander heet ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:22 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
mensen![]()
maar hoe heet je echt, radesj? Misschien ben je mijn buurjongen![]()
ja ken ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ken je Dean die werkt er ook.
duhquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
er komen echt coole fokkers uit almere!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
en de aller-aller-aller-coolste... uit Filmwijk, uit er aardquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef 2609 het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
en de aller-aller-aller-coolste... uit Filmwijk, uit er aard
quote:
quote:
Maxtakstraat....quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmmm ken geen sander Maar hoe ziet je huis eruit dan?![]()
je bevestigd het zelf.quote:
Fout.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
en de aller-aller-aller-coolste... uit Filmwijk, uit er aard
waar staat datquote:
zomaar edit je.quote:
quote:
nee bij centraal bij anderequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Radjesh het volgende:
[..]
In Almere Buiten?
Heb je nooit gezien...
Ik werk @ Albert Heijn Parkwijk...![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Fout.De aller-aller-aller-aller-coolste komen uit Haven.
Moet dat, of herken je me zo wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef MaRySe het volgende:
maar als je zegt hoi ik ben het van fok dan zeg ik oja hoi![]()
*Eenschquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef j0rrit het volgende:
[..]
j0rrit weet wel hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef 2609 het volgende:
maar hoe herkent men maryse dan
ik heb al fotos van je gevondenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
j0rrit weet wel hoe ik er uit zie
<<<< en anders kijk je daar
* Keessie in de grienden woont..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:49 schreef MaRySe het volgende:
meerveld/grienden is nais! En de groenhof+bos en ja daar grienden met die witte huisjes dus vooral.
En in stad.. filmwijk is wel hipp en uhmm literatuurwijk dacht ik ("litraaa")
en en en natuurlijk alle vila wijken ^^
Dat ene water dat al bevroren was is ook leuk maar daar kom ik nooit :/
In buiten bij die steigers en water en zo is leuk!
Truequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:29 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niks tegen jequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:58 schreef MaRySe het volgende:
Nou ja als jullie dan naar mambo gaan
en zo
en je zegt dan: hoi prinsesje dan zeg ik
en als je zegt: hoi dan zeg ik
en als je zegt hoi [insert random letters] dan zeg ik
maar als je zegt hoi ik ben het van fok dan zeg ik oja hoi![]()
straat ken ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:28 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Maxtakstraat....
[afbeelding]
Dat ben ik![]()
muhahahahahahahaha *proest* uitgestorven daarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef releaze het volgende:
mn zussie woont in almere, ik woon in lelystad, en ondanks dat ik een egte raaasegte utregse ben woar, vind ik lelystad veel leuker dan almere. Véél meer sfeer.
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:44 schreef haarb0l het volgende:
Wonend in Almere-Haven:
Ik heb een openbaar zwembad in m'n tuin. Als ik een tuin had... en deze vijftig meter lang was geweestenneh, dat zwembad niet openbaar was geweest
![]()
almere niet dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
muhahahahahahahaha *proest* uitgestorven daar
Lelystad is echt zo nepquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef releaze het volgende:
[..]
almere niet dan?liever iets echt uitgestorven dan wonen in een wannabe stad
Je hebt gelijk, ook al ben je er nooit geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lelystad is echt zo nep!
Nou ja dat denk ik ben er nooit echt geweest
het stadscentrum van lelystad is echt tequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lelystad is echt zo nep!
Nou ja dat denk ik ben er nooit echt geweest
Er is ook geen ruk aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt geen ruk aan.
voor de vele aparte winkeltjes hoef ik er niet te shoppenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef MaRySe het volgende:
Hhahaah Amsterdam is juist wel leuk je spoort niet
(En ja dat mag ik zeggen heb er 11 jaar gewoond)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:07 schreef Skaai het volgende:
Ja, maar wat heb je aan een zwembad als je nooit zwemt![]()
!!1!1 !1
Druk is geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:13 schreef releaze het volgende:
[..]
voor de vele aparte winkeltjes hoef ik er niet te shoppenwat dat betreft is iedere stad in nederland compleet ruk. What you say? Iedere grote stad in europa zo'n beetje.
En als een rasechte (ex)allochtonenwijkinwoonster hoef ik er voor de toeristen ook niet naartoe te gaan
Ik zit tegenwoordig voor school en hobby ook bijna dagelijks in amsterdam. Vroeger toen ik nog de memorabele leeftijd van 12 had wilde ik héél graag in Amsterdam wonen. Maar ja, die periode wordt door velen in mn directe omgeving nogsteeds geillustreerd als de tijd dat ik gek was, dus daar hecht ik ook geen waarde aan
Nah, ik vind amsterdam gewoon te groot, druk, niks extra's toevoegen.. Ik hou meer van kleinschaligVandaar dat ik lelystad waarschijnlijk ook leuker vind dan Almere. Almere is net iets teveel van het vinexgoede.
grachtenpandjes zijn idd een geschenk van god :pquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Druk is geweldigEcht phat ik ging altijd hengen is sarphati/vondelpark en chillen in 't centrum bij keizersgracht en zo. Altijd iets te doen hier moet je 20 min. fietsen voor je ergens bent
De huizen zijn ook zo leuk in Amsterdam grachtenpandjes. En die houten pilaren van die bruggen
Me 2.quote:
Lelystad-Haven is zuur, eens ff je fobo checken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:56 schreef releaze het volgende:
[..]
het stadscentrum van lelystad is echt te![]()
dat ga ik niet ontkennen
maar de rest van lelystad, de woonwijken, vind ik vele malen mooier dan almere dat helemaal vol staat met huizen uit de periode 1995-2005. Het is wat ouder, wat geleefder, en ze zijn nu plekken aan het renoveren ziet er erg mooi uit. Slingerweggetjes, meer ruimte voor groen, etc. En gewoon kleiner, compacter, wat me veel meer aanspreekt. als ik in een echte stad wil wonen, en god dat wil ik graag, dan ook in een échte stad. UtrechtEn niet zon metropool als amsterdam of rotterdam
(Hoewel Utrecht door rotterdammers, hagenezen en amsterdammers ook als een dorp gezien wordt..)
maar goed, ik woon ook in een exceptioneel mooi deeltje van lelystad, de haven
zuur, is dat het tegenovergestelde van koof? Of vers? Of is het gewoon almeerderlings?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Lelystad-Haven is zuur, eens ff je fobo checken.
Zuur = gaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef releaze het volgende:
[..]
zuur, is dat het tegenovergestelde van koof? Of vers? Of is het gewoon almeerderlings?
Wtf is koof.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef releaze het volgende:
wordt koof ook daadwerkelijk weer gebruikt?Of is het gewoon mn puberbroertje die de belachelijke slang van mn ouders niet uit zn kop krijgt?
ja toggquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef MaRySe het volgende:
ja wtf is koof
zuur is amsterdmas
zuur = naar = lelijk etc.
Ja omdat je in Haven woont. Ik zit lekker bij alles in de buurtquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Altijd iets te doen hier moet je 20 min. fietsen voor je ergens bent
we hbben wel de beste bios in nederlandquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:30 schreef releaze het volgende:
[..]
almere niet dan?liever iets echt uitgestorven dan wonen in een wannabe stad
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
we hbben wel de beste bios in nederlandEn straks de op-een-na grootste H&M van Nederland
![]()
Het ging mijn om de uitstraling van Almere.... totaal geen karakterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:51 schreef riley het volgende:
Kil en koud is het sowieso wel in Nederland, dat zit 'm in het klimaat
van alles watquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het ging mijn om de uitstraling van Almere.... totaal geen karakter
Ja ik weet hoe Almere er uit ziet.... ik heb er gewerkt namelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
van alles wat
In Haven heb je de oudere delen, met gezellige kronkelstraatjes (eeeerrrug verdwaalbaar) en in de nieuwere wijken zoals Almere Hout, heb je dikke villa's waar rijke voetballers enzo wonen
Maar om daar nu meteen van te zeggen dat w de beste stad van NL hebben vind ik dan ook weer wat overdrevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef snowqueen911 het volgende:
we hbben wel de beste bios in nederlandEn straks de op-een-na grootste H&M van Nederland
![]()
Hehe..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Ow en we mogen de koningin ook nog begroeten op de 29ste van april... zou onze knuffelallochtoon ook weer uit het vet getrokken worden?
Ow echt dat is ook zooooo representatief voor Almere... echt waarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hehe..Ik hoorde trouwens dat de hele intocht etc bij de Kemphaan wordt gehouden, en niet in het nieuwe stadshart. Hiervan hebben ze afgezien omdat het nog niet klaar is, en er momenteel nogal bouwvallig bij ligt. Wie weet hier meer van?
En de edit-knop ken je nog niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef riley het volgende:
whoops, wrong topic.
Die bestaat ook niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef riley het volgende:
Die wel, maar de 'delete' knop zie ik echter niet.
Almere Buiten heeft ook een zwembad, pal naast het stationquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Mariskaa het volgende:
Wat ik wel mis is een zwembad in de buurt...de dichstbijzijnde is Almere Muziekwijk...
Ook mis ik een leuk park met bv een kinderboerderij of pierebadje. Weet iemand die? Ben wel afhankelijk van openbaar vervoer...
ik ben nog nooit naar de bios daar geweest eik. ik weet alleen dat ze ook zon bioscoop op het jaarbeursplein willen neerzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
![]()
Correctie: We krijgen er een H&M bij! Dat wordt dus een hele complete H&M, met alle soorten collecties en nieuwe hippe dingen. En de oude H&M wordt helemaal verbouwd, maar blijft wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef releaze het volgende:
en de h&m .... JULLIE HEBBEN ER MAAR EENTJE! UTRCHT HEEFT ER DRIE! AMSTERDAM HEEFT ER ONTELBAAR!!
bah, alweer een halfslachtig attempt van almere om een reputatie als échte stad op te bouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Correctie: We krijgen er een H&M bij! Dat wordt dus een hele complete H&M, met alle soorten collecties en nieuwe hippe dingen. En de oude H&M wordt helemaal verbouwd, maar blijft wel.
DUS ALMERE KRIJGT ER LEKKER 2!
Tja, maar dan hoef je niet iedere dag een uur te reizen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:27 schreef riley het volgende:
Ik moet weliswaar elke dag met het OV reizen naar Utrecht, dus in totaal kost een enkele reis met iets van een uur
[...]
In Utrecht zou ik daar minstens 75.000 meer voor neer moeten leggen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:27 schreef riley het volgende:
Ik heb onlangs per ongeluk een huis gekocht
Is nog steeds zo. Maar het centrum van Buiten ligt dan op nog geen 5 minuten fietsen vanaf Oostvaarders, dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
De Oostvaardersbuurt is nog best een mooie wijk, maar zijn er tegenwoordig meer voorzieningen? Ik kan me herrineren dat je nog steeds naar het centrum van Almere Buiten moet 'voor de echte grote boodschappen'. Of heb ik te lang onder een steen gelegen?
quote:
Ik ben 1 keer in club IK geweest maar het viel best tegen. Vrij klein, 1 lange bar, veel van die chillbanken. Opzich best relaxed, maar kleine dansvloer en muziek iets te hard om te praten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:08 schreef MaRySe het volgende:
Oja als jullie iemand vet dronken daar over die banken ziet kruipen bij mambo zaterdag ben ik het
Is er iemand al wel eens in IK geweest? En is het leuk?
alleen is het niveau een beetje laag in Almere, vind ik. Tenminste, ik was laatst in Mambo en er waren alleen maar sletjes die hun kont stonden te schudden voor de neus van 5 jongens en daarna in hun kruis graaiden, enzo. En daarna zeker mee naar de parkeergarage...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in club IK geweest maar het viel best tegen. Vrij klein, 1 lange bar, veel van die chillbanken. Opzich best relaxed, maar kleine dansvloer en muziek iets te hard om te praten.
Anno is een stuk leuker.![]()
Achja, dat is waar, klopt helemaal. Maar dat is kenmerkend voor Almere, ook als je bijvoorbeeld in de bus zit valt me dat heel erg op. Zelfs in vergelijking met A'dam bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
alleen is het niveau een beetje laag in Almere, vind ik. Tenminste, ik was laatst in Mambo en er waren alleen maar sletjes die hun kont stonden te schudden voor de neus van 5 jongens en daarna in hun kruis graaiden, enzo. En daarna zeker mee naar de parkeergarage...![]()
Maar Anno ben ik 1 keer geweest op een gala, dat was wel chill, ja
Dat idee heb ik ook ja, blijf er dan ook buitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
alleen is het niveau een beetje laag in Almere, vind ik. Tenminste, ik was laatst in Mambo en er waren alleen maar sletjes die hun kont stonden te schudden voor de neus van 5 jongens en daarna in hun kruis graaiden, enzo. En daarna zeker mee naar de parkeergarage...![]()
Maar Anno ben ik 1 keer geweest op een gala, dat was wel chill, ja
Ik ben het geheel met je eens moet ik zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef firecow het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat ze almere een stad noemen..... Ja tuurlijk het heeft genoeg inwooners voor een stad maar het lijkt in focking verre weg gewoon NIET op een stad.....
Een stad is voor mij toch echt een mooi stads centrum met mooie gebouwen en winkelstraten en mooie huizen bij elkaar.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fietsen trams huizen drukte
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk zoiets heet een echte STAD !
Dit heeft meer zoiets als een uit 1 getrokken dorp met af en toe een winkelcentrum ertussen en andere winkeltjes.....
[afbeelding]
26.000 van dezelfde huizen
[afbeelding]
nahja een soort van winkelcentrum alla circus idee![]()
[afbeelding]
Nahja Almere zuigt gewoon klaar...
het enigste wat mooi in aan almere/lelystad zijn de oostvaardersplassen !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slotjeeee![]()
Dat is een fucking woonboulevard en geen winkelcentrum (eerst research doen natuurlijk).quote:nahja een soort van winkelcentrum alla circus idee
Alsof het winkelcentrum van Almere de uitstraling heeft van een stadquote:Op zondag 22 januari 2006 15:31 schreef riley het volgende:
Natuurlijk is 't geen traditionele stad en voornamelijk gericht op wonen (veel kleiner stadcentrum, nog in aanbouw ook), maar die foto's daar zijn net zo representatief als Diemen of een andere woonbuffer rond Amsterdam voor diezelfde stad.
[..]
Dat is een fucking woonboulevard en geen winkelcentrum (eerst research doen natuurlijk).
Ofwel: overdrijven is ook een kunst.
Je lult man.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef firecow het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat ze almere een stad noemen..... Ja tuurlijk het heeft genoeg inwooners voor een stad maar het lijkt in focking verre weg gewoon NIET op een stad.....
Een stad is voor mij toch echt een mooi stads centrum met mooie gebouwen en winkelstraten en mooie huizen bij elkaar.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fietsen trams huizen drukte
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk zoiets heet een echte STAD !
Dit heeft meer zoiets als een uit 1 getrokken dorp met af en toe een winkelcentrum ertussen en andere winkeltjes.....
[afbeelding]
26.000 van dezelfde huizen
[afbeelding]
nahja een soort van winkelcentrum alla circus idee![]()
[afbeelding]
Nahja Almere zuigt gewoon klaar...
het enigste wat mooi in aan almere/lelystad zijn de oostvaardersplassen !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slotjeeee![]()
Waarom wordt het altijd als gezeik gezien als mensen een mening niet delen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef Mariskaa het volgende:
Riley je hebt goed gesproken, complimenten! Ik had het zelf niet beter kunnen verworden.Dat gezeik altijd over Almere...Ik ben een geboren en getogen Amsterdamse woon pas 2 jaar in Almere maar zou niet meer terug willen hoor!.Die drukte, die smerigheid gatver.Geef mij maar Almere.Tenminste een plek om je kind normaal te laten opgroeien met veel ruimte ed.
Ah, dat is waar.....quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef riley het volgende:
De algemene tendens is gewoon vrijwel altijd 'zuigt' terwijl het gros geen tel nagedacht heeft, dat is wat men vooral irritant vindt. Dat jij daarop een uitzondering bent lijkt me alleen maar goed. Ik blijf er zeker m'n hele leven niet wonen, maar om nou zoals de gemiddelde puber die in fucking Diemen-Zuid woont te gaan roepen dat het zo zuigt
als je arm bent en je woont in Almere-Stad, dan woon je:quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef releaze het volgende:
hoe staat het eigenlijk met het rijk/arm gedeelte in almere? is het voor de beneden-modaal ook een beetje relaxt wonen daar? of woon je dan ook in een krot? ik heb zo het idee dat de meeste huizen in almere, en de nieuwe huizen hier in lelystad natuurlijk ook, alleen maar voor de mensen met het geld is. En als je een huis wilt huren je of 1000 euro p/m kwijt bent óf je woont in een van de weinige flats.
quote:
jah maar is opgehevenquote:
weet ik niet dat zeiden ze niet maar dat is ook niet relevant natuurlijkquote:
leuk toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik moet vrijdag helaas weer naar Almere......
Gelukkig maar voor 1 dag, de vorige keer was het een project van 2 maanden.
Ik vind er niks aan dat ik naar Almere moet en nee ik kom je niet opzoeken.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
leuk toch?kom je me ook even opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |