Naar welk kankergehucht rot je volgend jaar op dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Spiller het volgende:
Ken alleen de bovenste foto. Ik studeer in dat kankerdorp helaasVolgend jaar gelukkig weg
![]()
Naar waar ik woon; Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Naar welk kankergehucht rot je volgend jaar op dan?
Het zóu kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef El_Rolando het volgende:
'Het kan in Almere'.
Wat een breezah site is dat!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef achterdeur het volgende:
En deze gedachte is alleen maar sterker geworden na het bekijken van de site: http://www.almererulez.nl/
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef ShaoliN het volgende:
Donder op man. Almere is een verloederde teringstad. Alleen de bios en de mediamarkt zijn okay.
Alles wat een beetje commercieel is ende waar veel mensen komen nou jij pauper, pleurt op klapdeurjosti.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkel
Is het ook. Maar dan nog velen malen beter dan de rest van de stortplaats die men Almere noemt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
MediaMarkt vind ik ook een walgelijke pauperwinkel
'Het' kan in Almerequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef MisterICE het volgende:
Puik forum http://www.almererulez.nl/sexndating/questions/1/25/null
Faka Litratuurwijkmooiboy.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef 2609 het volgende:
ik heb de OP aangepast!!
Wat doe je dan ook om die tijd in Oostvaardersbuurt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
Almere!
waar je na 9 uur 's avonds nergens meer iets te eten kunt krijgen in een fatsoenlijke snackbar
in stad is het jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook om die tijd in Oostvaardersbuurt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Markster het volgende:
de stad almere
quote:
Zegt iemand uit Urk...quote:
als ik in Almere woonde zou ik willen dat ik poeder hadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Urk...Van alle gaten in Nederland ga je in Urk wonen!
..pssst, zit nog wat poeder onder je neus..![]()
leuk tochquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef estranged het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik woon ook al in deze wereldstad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |