Je bent leerplichtig tot je zestiende. Veertig procent gaat dus over 16+ Marokkers. Maar even goed blijft het een ..... cultuurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef popolon het volgende:
't Ging dus juist wel om figuren uit deze leeftijdscategorie.
Die jongeren beheersen de Nederlandse taal niet goed genoeg. En er werd in het journaal ook gezegd dat een heleboel jongeren geen werk hebben, omdat ze vroegtijdig stoppen met hun opleiding. Tja, zonder diploma maak je sowieso al minder kans op een baan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
We praten over jongeren die hier stuk voor stuk geboren zijn of van jongs af aan hier wonen. Dat nederlands beheersen ze allemaal. Feit blijft ook dat ze nu geen kansen meer krijgen. Vaak genoeg gezien, of je nou niet eens vmbo hebt afgemaakt of over een hbo-papiertje bezit..
Misschien zijn er niet zoveel metalen rossen in vlammen opgegaan, maar dertig autoruiten noem ik een aardige oogst voor een avondje rellen in de Pijp!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
5 per hand. Meer zijn het er niet geweest.
Aan excuusjes nooit een gebrek bij die mocro's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Rasje het volgende:
[..]
Die jongeren beheersen de Nederlandse taal niet goed genoeg. En er werd in het journaal ook gezegd dat een heleboel jongeren geen werk hebben, omdat ze vroegtijdig stoppen met hun opleiding. Tja, zonder diploma maak je sowieso al minder kans op een baan.
Excuus, het waren tientallen ruiten die werden ingegooid, niet auto's. Maar al met al lijkt me de term onrust niet erg overdreven. Natuurlijk worden er wel eens ruiten ingegooid, maar je maakt mij niet wijs het het normaal is dat er zoveel ruiten worden ingegooid hoor... Het is al helemaal niet normaal dat er auto's in de fik gaan. Om maar te zwijgen over het wegpesten van buurtbewoners... en die worden niet weggepest om hetgeen dat ze doen, nee omdat ze Joods en/of homo zijn...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het gaat om een paar personen die gepest worden, de auto's die in de fik zijn gegaan zijn op 1 hand te tellen, en er worden altijd al ruiten ingegooit. Wat kan jij overdrijven zeg
Dat meneer Rooibos Cohen over "Onrust" praat is misschien een teken dat hij zich indekt tegen gezeik over doofpotpraktijken (Hij zou niet de eerste zijn die zich ermee in z'n vingers snijdt).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Excuus, het waren tientallen ruiten die werden ingegooid, niet auto's. Maar al met al lijkt me de term onrust niet erg overdreven. Natuurlijk worden er wel eens ruiten ingegooid, maar je maakt mij niet wijs het het normaal is dat er zoveel ruiten worden ingegooid hoor... Het is al helemaal niet normaal dat er auto's in de fik gaan. Om maar te zwijgen over het wegpesten van buurtbewoners... en die worden niet weggepest om hetgeen dat ze doen, nee omdat ze Joods en/of homo zijn...
Nee hoor, het valt echt allemaal wel mee. Vandaar ook dat meneer de boel bij mekaar houden over onrust begint...
wat is daarmee mis mee ??? nou ?? ik zie er niks verkeerd aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
werd toch duidelijk op het nieuws gezegd dat de 2e generatie geboren in nederland de nederlandse taal niet goed beheerste!
(anders kijk ff naar de posts van meki ....)
"Daarmee mis mee" klopt bijvoorbeeld nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is daarmee mis mee ??? nou ?? ik zie er niks verkeerd aan![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef RuL0R het volgende:
[..]
"Daarmee mis mee" klopt bijvoorbeeld niet
Provoceren met een hoofddoekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:15 schreef lionsguy18 het volgende:
Wie wil er nou een werkloze aannemen met een strafblad van hier tot Tokyo.
Als je echt wil werken maak je je school af, ga je niet provoceren met hoofddoekjes, je gedraagt je niet als een crimineel, jij hebt geen grote bek en je spreekt nederlands.
Dan heb je zo een baan.
Ik ook, maar als je naar de verhoudingen gaat kijken...quote:
Al die criminele moslima's hier, is je dat niet eerder opgevallen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Provoceren met een hoofddoekJij spoort echt niet
Bij Nederlanders in het elke week raak in Amsterdam Arenaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je naar de verhoudingen gaat kijken...![]()
en jouw Nederlands is ook niet vlekkenloosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef RuL0R het volgende:
[..]
"Daarmee mis mee" klopt bijvoorbeeld niet
Daar zitten erg veel brabanders tussen Meki, die verzieken het steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij Nederlanders in het elke week raak in Amsterdam Arena![]()
Maar ik zeg ook niet dat er niks mis is met mijn Nederlands.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jouw Nederlands is ook niet vlekkenloos
Bij Marokkanen zitten er ook rotte appels die verzieken het steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zitten erg veel brabanders tussen Meki, die verzieken het steeds
Van mij wel, maar ik ben dan ook nooit werkloos geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jouw Nederlands is ook niet vlekkenloos
Dat zijn de mensen waar deze discussie over gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij Marokkanen zitten er ook rotte appels die verzieken het steeds![]()
Het overgrote deel van dit geld gaat ongetwijfeld weer op aan de overhead van de ambtenarij, waar vooral veel coördinatoren worden aangesteld. Als die eenmaal allemaal in functie zijn, blijkt er weer te weinig geld over te zijn om daadwerkelijk aan de problematiek te werken. De coördinator produceert daarna een lijvig rapport waaruit blijkt dat er te weinig geld is met een opsomming van een groot aantal projecten dat wegens geldgebrek niet van de grond is gekomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef salutem het volgende:
idd en mocht er onduidelijkheid zijn over welke groep jongeren we het hebben, bij deze :
Het extra geld wordt verdeeld op basis van het aantal Marokkaanse inwoners van 12 tot 24 jaar per stad. Amsterdam krijgt met 2 miljoen euro verreweg het grootste deel van het geld (44 procent). Rotterdam krijgt ruim 1 miljoen, Den Haag 750.000 en Utrecht 690.000 euro
het is een hype dat jongeren over het gehele wereld dat doen. waar je naar toe gaat heb je onrust USA of China waar je naartoe gaat. de jongens willen graag stoer doen en het enige middel daarvan is hardere aanpakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waar deze discussie over gaat
Het probleem is dat die groep redelijk groot is en dus ook voor behoorlijk wat problemen zorgt, en dat al op jonge leeftijd.
Wat moet er nou terechtkomen van kinderen die van hun ouders auto's mogen gaan slopen?![]()
Of van jongens tussen de 9 (als ik me niet vergis) en 14 die zich schuldig maken aan groepsverkrachting?
Als die gasten zo rond de 18 zijn kunnen ze voor echt heel veel ellende gaan zorgen, en wat gaan we er aan doen om dat te voorkomen?
Was daar niet een of andere uitspraak over ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:31 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het overgrote deel van dit geld gaat ongetwijfeld weer op aan de overhead van de ambtenarij, waar vooral veel coördinatoren worden aangesteld. Als die eenmaal allemaal in functie zijn, blijkt er weer te weinig geld over te zijn om daadwerkelijk aan de problematiek te werken. De coördinator produceert daarna een lijvig rapport waaruit blijkt dat er te weinig geld is met een opsomming van een groot aantal projecten dat wegens geldgebrek niet van de grond is gekomen.
In de openingspost van het oorspronkelijke topic stond het al. De Diamantbuurt heeft al veel extra geld gehad, maar veel heeft het niet geholpen. De interesse van de meeste organisaties hield op na de verdeling van de subsidies.
De verloedering van Nederland gaat veel verder dan alleen groepen jonge, allochtone raddraaiers. Hoewel dat wel een belangrijke groep is natuurlijk. Hufterigheid, wangedrag, gebrek aan een goed werkend vermogen om goed en kwaad van elkaar te kunnen onderscheiden, overdreven materialisme en de seksuele verloedering zijn helaas breed aanwezig in de Nederlandse maatschappij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef Meki het volgende:
Politie
Volgens Cohen waren er veel meer incidenten "die de pers niet hebben gehaald" waarbij ook groepen autochtone raddraaiers waren betrokken.Zo waren er in stadsdeel Westerpark jongeren die voor overlast zorgden. De politie speelt een rol bij de aanjaging van de problematiek, aldus de burgemeester. "De politie is zich daarvan bewust, maar we wijken niet en de politie gaat gewoon door met het bestrijden van de overlast." Momenteel worden elke dag ergens in Amsterdam zonder enige aanleiding ruiten ingegooid.
ik wist het wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |