abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:00:07 #26
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34174984
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef salutem het volgende:

[..]

Denkl dat als je in een buurt wooont met dat soort lui dat je wel anders piept dan ; "het valt wel mee"

Er zijn verschillende buurtbewoners die gaan verhuizen nav dit "schoffie" gedrag
* TimmyAsd woont in Slotervaart en werkt in Osdorp. Nog nooit last gehad trouwens..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:00:08 #27
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34174987
trouwens die discriminatie kan men ook aan zichzelf wijten.

als blijkt dat marocs, antillianen, surinamers en turken niet goed nederlands kunnen en geen opleiding hebben afgemaakt dan lijkt het me logisch dat je nou niet bepaald enthousiast bent als jeeen sollicitatiebrief van mohamed bouari krijgt...
De wereld is op hol geslagen
pi_34174999
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Drugshond het volgende:
Toch ff voor de volledigheid wat aanvullende artikels erbij gezocht.
[..]

[[url=http://xs64.xs.to/pics/06032/112-01.gif]afbeelding][/url]

Dus met andere woorden... we kennen slechts het topje van de ijsberg. En de problematiek is veel ernstiger dan verwacht. Maar goed de politie is voor orde handhaving en als er geen orde is, is er ook geen vruchtbare samenleving (dat lijkt me wel duidelijk).
Toch lijkt het erop dat Cohen voor een gematigde oplossing gaat. Waar ik ernstige vraagtekens bij zet. Als hij nu al incidenten buiten de media moet houden... in hoeverre is zijn beleid dan niet ontspoord. ?!?

Dit zou wel eens zijn achilleshiel kunnen zijn waarop de bevolking zijn (laatste) steun gaat verliezen in deze burgervader van Amsterdam. Wat dat betreft is van Leers een burgemeester (Maastricht) een stuk daadkrachtiger en die over de barricades heen kan springen (juist als het echt moet).
Die van nu.nl staat al in mijn eerste post

En de doofpot actie lijkt nu toch een beetje te mislukken, ook dat van dat meisje van 13 die verkracht en daarna nog vele malen lastiggevallen en gepest is is uiteindelijk in het nieuws gekomen.

Het meest trieste is nog dat het hier voornamelijk om kleine jochies gaan, om 2 redenen:
1. De politie kan blijkbaar geen halve kleuters aan.
2. Kleine jongetjes worden groter en sterker.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:02:09 #29
45511 TimmyAsd
pi_34175075
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens die discriminatie kan men ook aan zichzelf wijten.

als blijkt dat marocs, antillianen, surinamers en turken niet goed nederlands kunnen en geen opleiding hebben afgemaakt dan lijkt het me logisch dat je nou niet bepaald enthousiast bent als jeeen sollicitatiebrief van mohamed bouari krijgt...
We praten over jongeren die hier stuk voor stuk geboren zijn of van jongs af aan hier wonen. Dat nederlands beheersen ze allemaal. Feit blijft ook dat ze nu geen kansen meer krijgen. Vaak genoeg gezien, of je nou niet eens vmbo hebt afgemaakt of over een hbo-papiertje bezit..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:04:34 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34175185
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

We praten over jongeren die hier stuk voor stuk geboren zijn of van jongs af aan hier wonen. Dat nederlands beheersen ze allemaal. Feit blijft ook dat ze nu geen kansen meer krijgen. Vaak genoeg gezien, of je nou niet eens vmbo hebt afgemaakt of over een hbo-papiertje bezit..
Geen kansen meer krijgen

Hallo, die kleine terroristjes zijn rond de 13.

Die horen in de schoolbanken te zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:05:49 #31
45511 TimmyAsd
pi_34175243
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef popolon het volgende:

[..]

Geen kansen meer krijgen

Hallo, die kleine terroristjes zijn rond de 13.

Die horen in de schoolbanken te zitten.
Dat soort tuig zie ik zelf niet voor de meeste overlast zorgen. Jongens van 16-20 jaar, das pas de meest lastige ploeg.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:08:19 #32
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34175355
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

werd toch duidelijk op het nieuws gezegd dat de 2e generatie geboren in nederland de nederlandse taal niet goed beheerste!

(anders kijk ff naar de posts van meki .... )
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:10:22 #33
45511 TimmyAsd
pi_34175452
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

werd toch duidelijk op het nieuws gezegd dat de 2e generatie geboren in nederland de nederlandse taal niet goed beheerste!

En waar haalt dat nieuws dat vandaan dan Zijn ze het gaan testen? Dat ze een accent hebben betekend nog niet dat ze de taal niet beheersen..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:13:27 #34
45511 TimmyAsd
pi_34175585
maar goed, ook ik zie dat er wel degelijk wat mis is. Maar de term onrust is echt misplaatst..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:14:18 #35
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34175629
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En waar haalt dat nieuws dat vandaan dan Zijn ze het gaan testen? Dat ze een accent hebben betekend nog niet dat ze de taal niet beheersen..
onderzoek CBS, maar ja dat is natuurlijk geen objectieve betrouwbare bron nu blijkt dat de problemen door de allochtonen hoofdzakelijk zelf veroorzaakt worden
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:17:12 #36
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34175758
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef TimmyAsd het volgende:
maar goed, ook ik zie dat er wel degelijk wat mis is. Maar de term onrust is echt misplaatst..
Ik weet niet hoor. Maar Cohen zal wel een goede (wellicht dwingende) reden hebben gehad om heel zijn staf bij elkaar te roepen.
Dat doet hij normaal anders nooit .
pi_34175759
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat soort tuig zie ik zelf niet voor de meeste overlast zorgen. Jongens van 16-20 jaar, das pas de meest lastige ploeg.
Alle nieuwsberichten hebben het toch over voornamelijk rond de 13 jaar, hoewel er waarschijnlijk ook wel genoeg miniterroristjes van 16 rondlopen.

En voor die groep geld dan nog dat ze vaak geen opleiding hebben gevolgd of hooguit VMBO (en dat dan nog niet eens af hebben gemaakt).

Maarja, als je ouders het prima vinden dat je auto's en gebouwen sloopt omdat zij zelf een hekel hebben aan Nederlanders..
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:18:21 #38
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34175814
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Zo'n jong moet of naar school of gewoon 40 uur aan de bak, wa's dat nou weer.
Wat een stierenpoep zeg! Er zjin tig vrouwen in Nederland die parttime werken, maar dan is het als jongere ineens niet goed als je parttime werkt! Je hebt tenminste een baan. Misschien zit er nu wel even niet meer in! Veel jongeren van allochtone afkomst werken in supermarkten. Dat is vaak het enige baantje waar ze voor aangenomen worden en daar kan je echt niet zomaar fulltime aan de bak hoor.

Kortom: er wordt iets gesuggereerd wat helemaal niet zo hoeft te zijn. Een betere wetenschappelijke onderbouwing is gewenst.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34175837
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor. Maar Cohen zal wel een goede (wellicht dwingende) reden hebben gehad om heel zijn staf bij elkaar te roepen.
Misschien weer iets gebeurt wat wij over een half jaar ofzo pas horen.

zou niet de eerste keer zijn
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:19:07 #40
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34175847
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar dan gaan ze gezapig rooibos drinken...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_34175881
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Wat een stierenpoep zeg! Er zjin tig vrouwen in Nederland die parttime werken, maar dan is het als jongere ineens niet goed als je parttime werkt! Je hebt tenminste een baan. Misschien zit er nu wel even niet meer in! Veel jongeren van allochtone afkomst werken in supermarkten. Dat is vaak het enige baantje waar ze voor aangenomen worden en daar kan je echt niet zomaar fulltime aan de bak hoor.

Kortom: er wordt iets gesuggereerd wat helemaal niet zo hoeft te zijn. Een betere wetenschappelijke onderbouwing is gewenst.
Waar haal jij trouwens vandaan dat mensen met een parttime baan door dat onderzoek als "werkloos" worden bestempeld?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:24:11 #42
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34176086
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Als ik naar de gemiddelde post op FOK! kijk geldt dat ook voor 'Nederlanders'

Maar goed, dat er onderhuids iets broeit was al langer duidelijk lijkt mij. Maar als ik zo de berichten lees krijg ik het idee dat ik een een soort oorlogsgebied woon hier., zo erg is het nou ook weer niet.
Zaak is nu wel om eens efficient in te grijpen voordat het echt een keer gillend uit de hand loopt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:27:38 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34176257
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Ludwig het volgende:

Een betere wetenschappelijke onderbouwing is gewenst.

Komt ie:

De meeste zijn rond de dertien jaar oud.

Die horen op school te zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34176417
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef TimmyAsd het volgende:
Er worden mensen buurten uitgespest, er vliegen tientallen auto's in de fik, ruiten worden ingegooid, etc. Dan lijkt me de term onrust niet heel erg misplaatst...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:32:17 #45
45511 TimmyAsd
pi_34176477
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:31 schreef nikk het volgende:

[..]

Er worden mensen buurten uitgespest, er vliegen tientallen auto's in de fik, ruiten worden ingegooid, etc. Dan lijkt me de term onrust niet heel erg misplaatst...
Het gaat om een paar personen die gepest worden, de auto's die in de fik zijn gegaan zijn op 1 hand te tellen, en er worden altijd al ruiten ingegooit. Wat kan jij overdrijven zeg
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:32:45 #46
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34176494
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef popolon het volgende:

[..]

Komt ie:

De meeste zijn rond de dertien jaar oud.

Die horen op school te zitten.
Heiii pipeaux het gaat om jongeren. Niet om kinderen. Er staat niet voor niets een zinnetje achter over de oorzaak: niet afgemaakte scholing.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:33:20 #47
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34176515
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Het gaat om een paar personen die gepest worden, de auto's die in de fik zijn gegaan zijn op 1 hand te tellen, en er worden altijd al ruiten ingegooit. Wat kan jij overdrijven zeg
Hoeveel vingers moet jij wel niet hebben
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:34:26 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34176575
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Heiii pipeaux het gaat om jongeren. Niet om kinderen. Er staat niet voor niets een zinnetje achter over de oorzaak: niet afgemaakte scholing.
't Ging dus juist wel om figuren uit deze leeftijdscategorie.
pi_34176577
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Ludwig het volgende:

[..]

En toch zijn een hoop van die net-uit-de-baarmoeder figuren een groot probleem (nu al ).
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:35:30 #50
45511 TimmyAsd
pi_34176626
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Hoeveel vingers moet jij wel niet hebben
5 per hand. Meer zijn het er niet geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')