Van Nistelrooy was ook goed hé, die wedstrijd? Heeft helemaal geen bal geraakt toen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
15e minuut, 3e minuut, begin van de wedstrijd iig. Belachelijk dat hij toen werd opgesteld.
Die heb ik thuisliggen liefje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Radegast het volgende:
En als jij vind dat het koppel Bergkamp/Kluivert nooit heeft gewerkt dan raad ik je aan nog eens een paar videobanden terug te kijken.
Zwaktebod.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van Nistelrooy was ook goed hé, die wedstrijd? Heeft helemaal geen bal geraakt toen.
1 iemand de schuld geven voor een collectieve wanprestatie is zo triest dat je niet echt argumenten nodig hebt om dat te ontkrachten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, je bent al weer lekker op je pikkie getrapt. Kut he als je geen argumenten hebt![]()
Jij zegt dat het alleen Patrick's schuld is dat Nederland verloor van Ierland. Dus ik vraag jou: speelde Van Nistelrooy goed die wedstrijd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zwaktebod.
Grappig dat die frusti's hier gelijk over niet (ex) ajacieden beginnen als ze geen argumenten meer hebben
Beter dan Kluivert iig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij zegt dat het alleen Patrick's schuld is dat Nederland verloor van Ierland. Dus ik vraag jou: speelde Van Nistelrooy goed die wedstrijd?
Goeie onderbouwing.quote:
Ik heb het over het Nederlands elftal. Daar weet ook Van Nistelrooy weinig indruk te maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Suijk het volgende:
Maar daarna heeft Ruud het wel opgepakt en staat dit jaar weer eerste in het topscorersklassement in Engeland. Ook al is hij een mindere voetballer dan patje.
-Nou, dat Barcelona er geld op toe moest leggen om van hem af te komen is hun eigen schuld, zij geven hem zo'n langdurig contract + supersalaris. Zij willen van hem af, dus hun probleem.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Suijk het volgende:
Dat klopt wel ja. Maar Spidey geeft nog wel wat meer argumenten, dat ene (ietwat chargerende) stukje wordt er nu wel heel erg uit gepikt.
Wat heb ik sowieso een hekel aan die Shearer zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
-Nou, dat Barcelona er geld op toe moest leggen om van hem af te komen is hun eigen schuld, zij geven hem zo'n langdurig contract + supersalaris. Zij willen van hem af, dus hun probleem.
-Elke spits naast Shearer faalt bij Newcastle. Noem er maar eens één die wel geslaagd is.
-Kluivert staat/stond er bij z'n teamgenoten juist om bekend dat hij anderen beter laat/liet voetballen.
dat zijn mooie mitsenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Mits weer fit en in vorm een absolute aanwinst voor Oranje bij het WK.
Jij verpest ook altijd alle topics met jouw eeuwige getrollquote:
zou het komen door de vele blessures die hij 't afgelopen jaar/de afgelopen jaren heeft gehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef Dos37 het volgende:
Zijn laatste doelpunt is alweer van mei 2005
Hij is nog nooit topscoorder geworden van de Primera Division.quote:als je dat per sé bagger wilt noemen... volgens mij was hij in 2001/2002 zelfs nog topscorer van de Primera Division
staat me iets van bij... maar kan me vergissen hoor, ik kon het namelijk ook nergens terugvinden..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hij is nog nooit topscoorder geworden van de Primera Division.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |