Sorry ... doe deze maar danquote:
Hij heeft toch alle tijd komende WK wekenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:08 schreef Nashje het volgende:
Patrick doet ook een rondje tv.
Dat gevoel had ik inderdaad ook, maar dat is misschien ook logisch omdat hij de familie ook kent. Ik ga het boek bestellen, was toch best ingrijpend dat kwartiertje. Ben benieuwd wat ik allemaal te lezen krijg. Morgen is hij bij Profiel te gast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:08 schreef klaarover het volgende:
Gister ook het interview met Wilfried de Jong (Holland Sport) en Kluivert gezien. Opzienbarende televisie; Kluivert blijkt na 11 jaar geen stap verder te zijn met de geschiedenis van het ongeluk.
Volgens mij ging het Wilfried de Jong nog aan het hart ook.
Zal Kluivert zijn eigen boek wel gelezen hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:46 schreef Trancelocator het volgende:
Toen Patrick tegen Wilfried en Matthijs zei dat ze het boek maar eens moesten lezen, waarop zij antwoordden dat ze dat al hadden gedaan, wist ik dat het zwaar voor hem zou worden.
Het deed mij eerlijk gezegd een beetje denken aan een mondeling tentamen over mijn boekenlijst voor Nederlands die ik ooit heb gehad. Mijn docenten bestookten mij met veel vragen waar ik hun het antwoord op schuldig moest blijven. Ik had de boeken (voornamelijk van Mulisch) vanwege tijdgebrek niet heel erg goed gelezen. Het pijnlijke verschil met Kluivert is echter dat het hier om zijn eigen boek gaat.
Ik denk van niet. Het feit dat hij niet eens wist waarom de kaft van het boek was geworden zoals het was sprak boekdelen. En over het moraal van het boek... tja, laat ook maar zitten. Ik kan me overigens ook niet aan de indruk onttrekken dat hij niet uit eigen beweging voor het schrijven van een biografie heeft gekozen, maar dat mensen met een grote zak geld naar hem toe zijn gestapt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zal Kluivert zijn eigen boek wel gelezen hebben?
Matthijs was trouwens de opperstal meester bij de boekpresentatie in Kras.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:46 schreef Trancelocator het volgende:
Toen Patrick tegen Wilfried en Matthijs zei dat ze het boek maar eens moesten lezen, waarop zij antwoordden dat ze dat al hadden gedaan, wist ik dat het zwaar voor hem zou worden.
Denk het niet. Zo dapper zijn de meesten niet als ze oog in oog met hem staan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat hij bij het signeren van m'n boeken ook nog wel het een en ander te horen krijgt!
Je zou zeggen dat wanneer je een autobiografisch boek uitbrengt dat bent gaan nadenken over bepaalde zaken. Of dat je een periode hebt afgesloten, waar je terug naar kijkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:56 schreef addictivebeat het volgende:
De interviewer deed vervelend en daardoor kreeg het gesprek een negatieve wending. Hier zal Patrick zeker niet vrolijk van zijn geworden, want hij wilde juist z'n imago opvijzelen. Opzich waren de vragen niet zo heel onredelijk, het was alleen dat Patrck geen goed antwoord kon geven. Hij lijkt me ook een eenvoudige jongen dat zich niet makkelijk kan uidrukken in woorden, dus dat helpt ook niet echt mee. Dat hij pas na zoveel tijd contact maakte met de familie is ook niet vreemd, daar is heel veel durf voor nodig, het stukje in de telegraaf maakt dat wel duidelijk. Het is alleen niet goed van hem om dat sms's, notabene een sms's, pas na drie maanden te versturen. Ook was het raar dat hij zo een stoere kaft voor z'n boek gekozen terwijl het over heel serieuze dingen gaat. Men beeld van hem is echter wel een beetje verbeterd. Een beetje.
Laat donderdag nou mijn thuiswerkdag zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Matthijs was trouwens de opperstal meester bij de boekpresentatie in Kras.
Voor de geintresseerden: Kluivert signeert zijn boek donderdag (1 juni) bij Scheltema (da's die boekhandel op koningsplein). Om 16:00 uur.
Raar dat ie niet bij Donner komt signerenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk het niet. Zo dapper zijn de meesten niet als ze oog in oog met hem staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |