heb jij gister het stuk in de Telegraaf gelezen? stond namelijk bijna alles, op dat sms-je na, in.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Met zulke insinuerende vragen zou ik mij ook afzijdig houden.
[..]
Wat verwacht jij van hem? Dat hij 11 jaar na dato zit te janken daar? Natuurlijk heeft die jongen spijt van die bewuste aanrijding. Hoe kan je daar als mens geen spijt van hebben.
Want? Het was sowieso niet de bedoeling dat dat in het openbaar zou komen, anders had Patrick het zelf wel verteld.
Hoezo?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef kollie het volgende:
[..]
heb jij gister het stuk in de Telegraaf gelezen?
dat zeg ik niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Vind het trouwens typisch dat mensen hier zeggen dat het hem niks deed.
Ja maar ik vraag me echt af of het huilen hem nader stond omdat zijn leugen onderuit werd gehaald, en hij zichzelf nu (weer?) onderuit had gehaald, of omdat hij berouw had.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef twi het volgende:
Vind het trouwens typisch dat mensen hier zeggen dat het hem niks deed. Je zag duidelijk dat het huilen 'm op een gegeven moment nader stond dan het lachen...
Welke leugen?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me echt af of het huilen hem nader stond omdat zijn leugen onderuit werd gehaald, en hij zichzelf nu (weer?) onderuit had gehaald, of omdat hij berouw had.
Lees jij het boek maar.quote:Ik kan niet in zijn kop kijken, en wellicht heeft hij ook ontzettend veel wroeging, maar feit is dat die jongen totaal ontspoord is, en van zijn leven een gigantische puinhoop heeft gemaakt; zijn allergrootste fout is echter dat hij bijna altijd de schuld bij een ander wil neerleggen, en zo komt hij er dus nooit meer uit ... (je kunt het zelfs het Bogarde-syndroom noemen ... of kabel-syndroom, whatever)
Hij zei dat hij haar (dochter van Putman) al gebeld had, en vaker had gesproken o.i.d.. Kijk het interview maar terug. Je zag hem ook schrikken toen de Jong daar op doorging. En betrokken of niet, de Jong had wel gelijk. Kluivert wilde zo graag schoon schip maken... laat hem dat dan ook echt doen.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welke leugen?
[..]
Lees jij het boek maar.
Kluivert maakte het ook wel erg makkelijk voor hem met zijn gelul.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die kale was overigens heel irritant bezig.
Als je je in die situatie bevind, moet je geen boek schrijven waarin je dit ongeluk als thema gebruikt.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:11 schreef Schupi het volgende:
Natuurlijk zal hij wel wroeging hebben, anders zou het wel heel erg gesteld zijn met 'm. Hij mist alleen de sociale intelligentie om daar op een juiste manier richting nabestaanden mee om te gaan.
Wat hij doet is wat veel mensen in vergelijkbare situaties doen waarin anderen leed hebben: er met een grote boog omheen lopen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar maar je ziet het ook als iemand een ernstige ziekte heeft of juist een dierbare heeft verloren. De meesten lopen dan net een blokje om als ze die persoon uit hun ooghoeken zien naderen.
Het was pijnlijk, maar inderdaad nodig...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een opvallend stuk tv dus, ik ga het online even terugkijken.
Ik ben het vrijwel helemaal met deze dominee eens.quote:
Misschien is het wat ver gezocht, maar het ontbreekt deze jongen volgens mij aan elke vorm van doorzettingsvermogen en ballen; in plaats dat hij er nou eens wat van maakt, en zich in de kijker speelt; nee, hij gaat een boek schrijven waarin hij, zoals Derksen gisteren terecht opmerkte, krokodilletranen huilt, en het boetekleed aantrekt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben het vrijwel helemaal met deze dominee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |