heb het net online bekeken: http://www.nos.nl/nosjournaal/archief/index.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:05 schreef rubbereend het volgende:
leuk stukje tijdens het journaal vandaag
Ja, en?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
heb het net online bekeken: http://www.nos.nl/nosjournaal/archief/index.html
Je snapt het niet. Je kunt nieuwsitems aanklikken en 1 daarvan is gaat over de VOR.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik dacht: leuk! Een reportage over de Volvo Ocean Race!![]()
Maar het enige dat iets met een oceaan te maken ging over walvissen in de Theems...![]()
Of snap ik 't weer eens niet?![]()
Onder het kopje: Reportages NOS-journaal staat een Item over:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:53 schreef Landrot het volgende:
[..]
Ja, en?
Ik dacht: leuk! Een reportage over de Volvo Ocean Race!![]()
Maar het enige dat iets met een oceaan te maken ging over walvissen in de Theems...![]()
Of snap ik 't weer eens niet?![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je kunt nieuwsitems aanklikken en 1 daarvan is gaat over de VOR.
Klik hier maar even
Welke versie heb je? Codecs geinstalleerd? (divx enzo)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Landrot het volgende:
[..]
Bedankt!
Helaas gaf de Windows Media Player wèl geluid, maar geen beeld...Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
M'n vriendin heeft versie Windows2000. Of bedoelde je iets anders?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Welke versie heb je? Codecs geinstalleerd? (divx enzo)
een sterk stukje marketingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:15 schreef Landrot het volgende:
Vandaag stond in AD/Rotterdams Dagblad een klein berichtje over de In-Port Race in Rotterdam:
"(...) De schepen bereiken een snelheid van 70 km per uur. De race begint om 12:30 uur in Hoek van Holland en finisht rond 15:00 uur voor de Veerhaven. Er worden honderdduizenden bezoekers verwacht."
Nou ja, als je windows media player open hebt, zou je eens kunnen klikken op Help en dan op "check for player updates"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Landrot het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft versie Windows2000. Of bedoelde je iets anders?
De termen 'codecs' en 'divx' zeggen mij niks... Ja sorry, zeilen is niet het enige waar ik geen verstand van heb...
Probeer eens onder instellingen met real player af te spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Landrot het volgende:
[..]
Bedankt!
Helaas gaf de Windows Media Player wèl geluid, maar geen beeld...Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg?
Codex hoeft ook niet voor de NOS/omroep streams. Zou wat zijn als ze elke gebruiker ook eens moeten uitleggen wat codex zijn enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Landrot het volgende:
[..]
De termen 'codecs' en 'divx' zeggen mij niks... Ja sorry, zeilen is niet het enige waar ik geen verstand van heb...
En welke versie van Windows media player?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:28 schreef Landrot het volgende:
[..]
nee morgenmiddag onze tijd pasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
Maar zijn ze er al???
Ow... das niet zo handigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef WEST het volgende:
[..]
nee morgenmiddag onze tijd pasze hebben geen wind
![]()
dat mag ik hopen van wel anders schiet het geen donder opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ow... das niet zo handigWel stroming mee?
De teams mogen slechts 24 zeilen gebruiken tijdens de hele race. Per etappe mogen er 11 zeilen aan boord zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:36 schreef SevenWonders het volgende:
Gekke vraag. Volgens de regelementen mogen de schepen voor de hele race slechts een 'beperkte' zeilgarderobe hebben. Vandaar dat die jongens op de Brasil hun best deden om het zeil binnen te halen nadat de mast was gebroken. Maar nu zag ik een foto van de Australische boot, die in Leg 1 nog (opeens) Sunergy and Friends heette en nu dus ING REal Estate Brunel. Op de spinnaker staat met grote letters 'Brunel' .
Het lijkt mij dat dit Brunel er pas in Kaapstad is opgezet. Nu is mijn vraag, zijn dit plakletters of is het in het zeil 'verweven', want dat laatste zou toch betekenen dat ze een 'nieuw' zeil hebben????
Als het 'plakletters' zijn oid, dan wordt dat zeil toch minder aerodynamisch ofzo of veel zwaarder???
Ik vroeg het me zomaar even af.
* SW zit zich het heen en weer te vervelen. Vriendin werken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |