Argh! Dit is het 4e shirt van Napoli.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef pfaf het volgende:
Jammer dat Tottenham eruit ligt. Toch heb ik nog RomaNapoli
![]()
en Sampdoria
![]()
![]()
in de race..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie zeg. M'n favoriete shirt eruit, die van Wolfsburg en Werder.
Prachtig retroshirt. En dat van Sparta Praag heeft maar één kleur. Lopen duizenden clubs in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het shirt van Heerjansdam maar niks eigenlijk.
Tellen doe ik toch pas op het allerlaatst, maar bedanktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Aangezien er een aantal shirts zijn aangepast heb ik dat ook bij mijn stemming gedaan (alleen bij 2 en 5)
Kan wel zijn, maar ik vind de shirts van Heerjansdam gewoon niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Prachtig retroshirt. En dat van Sparta Praag heeft maar één kleur. Lopen duizenden clubs in.
Als iedereen dan ff iets eerder met zijn commentaar was gekomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ene shirt van Kaiserchiefs was compleet anders, die heeft deze ronde gehaald.. Niet dit gele geval.
Vreemde gang van zaken.
Ik kan me voorstellen dat je niet alle shirts heb gecontroleerd of ze van dit jaar zijn, dat is onbegonnen werk. Maar het is wel vreemd dat je die shirts nu vervangt. Aangezien mensen op het "oude" shirt hebben gestemd. Verder zullen deze 2 toch nooit winnen, dus eigenlijk maak het niet zo gek veel uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als iedereen dan ff iets eerder met zijn commentaar was gekomen
Ja maar dat was echt uit het jaar 2001.. dat vind ik toch wel iets te ver in het verleden!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ene shirt van Kaiserchiefs was compleet anders, die heeft deze ronde gehaald.. Niet dit gele geval.
Vreemde gang van zaken.
Waarom stem je er dan opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Prachtig retroshirt. En dat van Sparta Praag heeft maar één kleur. Lopen duizenden clubs in.
Ja maar nu zou wellicht dit shirt niet eens deze ronde hebben gehaald. Is wel ten koste van een ander shirt gegaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef dndiek het volgende:
Het zou ook raar zijn om die oude shirts te laten staan en misschien wint dan een oud shirt deze competitie ....
Shit, ik ben betraptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dat was echt uit het jaar 2001.. dat vind ik toch wel iets te ver in het verleden!
Misschien komt er in het vervolg wel een Fok all time mooiste shirt wedstrijd
de organisatie doet alle rondes al meequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De organisatie doet ook mee... Dat zie je niet vaak..
Waarom stem je er dan op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Proteststem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom stem je er dan op.![]()
ik denk morgen maar ik ben op het moment erg druk bezigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:26 schreef DeTolk het volgende:
wanneer begint de 4e ronde?
Het is ook een tyfus lelijk shirt..quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:52 schreef WeebI het volgende:
Als Barça dit wint kom ik hier nooit meer.
grapje he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |