Jij bent onzequote:Op maandag 13 februari 2006 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een ontwijkend antwoord Vonkie![]()
Helpt het als ik zeg dat stinkie het eigenlijke werk gedaan heeft?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Vonkenboer het volgende:
En dat als onze enige echte klusmod![]()
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:15 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie geen waterpas gebruikt?
niks mis met die constructie, die balken staan als een huis, zijn die rottige platen die jij wildequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.
Maar goed, het moet anders, want hier zijn we niet echt gelukkig mee. Alleen nog even bedenken hoe.
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.
Maar goed, het moet anders, want hier zijn we niet echt gelukkig mee. Alleen nog even bedenken hoe.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef stinkie het volgende:
niks mis met die constructie, die balken staan als een huis, zijn die rottige platen die jij wilde
Alleen van halverwege.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Oblivion het volgende:
Heb je een foto?
ik denk dat de elektra nog wel van die balk afgehaald worden (toch, zou wel zo netjes zijn)quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef arithaterhorst het volgende:
Waarom hebben jullie de knieschotten niet tot over de gording laten lopen, en meteen de electra netjes weggewerkt? of zijn de kabels inbouwkabels die niet zo 123 te verlengen zijn?!
Verder zou ik ook met een plintje aan de onder en bovenkant werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef arithaterhorst het volgende:
Maar als hetgeen waar je het over hebt de bovenkant van de plaat is die een beetje scheef loopt: beetje gips ertussen doen om het mooi af te werken (ook tussen de naden).![]()
Als je het niet wilt schilderen zou je altijd nog een plintje aan de bovenkant erop kunnen zetten. Iets zagen dat het echt helemaal netjes aansluit is best lastig, zeker met een schuine wand, en wij kiezen er vaak voor dat we het of dichtstucken of er een plintje tegen zetten. Gewoon omdat je 4x zo snel klaar bent dan.
Constructie op zich vind ik niet vaag. Komen er nog staanders? Wij maakten aan de onderkant een balk, daar zetten we om de 40 cm een staander tegenaan, die dan voor de gording liep zodat je de staander aan de gording kunt vastzetten. Daar tegenaan OSB en gips (is dan 2 cm dik die muur). In mijn topic staan volgens mij nog wel foto's van zo'n constructie, mocht je interesse hebben.
Zo simpel vind ik dat nog niet klinken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik denk dat de elektra nog wel van die balk afgehaald worden (toch, zou wel zo netjes zijn)
[..]
Verder zou ik ook met een plintje aan de onder en bovenkant werken
gewoon een 2" en 3" op de grond, en eentje schuingezaagd tegen de balk (zodat de voorkant netjes recht is) hiertussen schroef je om de 40 cm een 2" en 3" verticaal.
Dan beplating ertegenaan, elektra erachter wegwerken en inbouwen, plintjes rondom erop, evt kleurtje geven, en klaar
Wat een k*tklus Be.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo ziet het er dus dicht uit:
[...]
We zitten nu te denken aan Louvredeurtjes ophangen ipv de luiken, dan heb je minder last van diepteverschil. Denken we...
Vonkie? Ik heb je deskundigheid nodig: Dude & Arty's nieuwe Parkplatzquote:
Dat is waar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
't smokkelt makkelijker.En dan kan je het erop gooien dat die niet recht (of scheef) te zagen zijn.
![]()
![]()
Iig heb je dan geen geklooi met die magneetjes die ook weer allemaal 'gesteld' moeten worden.
Nee, maar we moeten het gewoon nog eens even goed overdenken en bekijken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of die latjes door stinkie's ballotage komen hoor...
Nee, nog niet aan toegekomen! Moet ik even voor gaan zitten en in de OP wat foto's overnemen enzo. Ren nu alleen maar als een kip zonder kop rond en probeer 1000 dingen tegelijk te doen. Ben nu even in Den Haag voor wat laatste dingetjes en morgen wordt de vloer gelegd dus Arty is in Groningen nog wat dingen aan het doen en... en...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Heb je nog geen nieuw topic? Of kijk ik erover heen?
Ja volgend weekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
As weekend gaan jullie over toch?
Wat gaat dat dan achterlijk snel he! Eerst heb je nog maaaanden en nu ineens is het zo ver en heb je tijd te kort!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |