Verkoop je ook seizoenen los?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik doe mn Friends DVD-collection in de verkoop.
Deel 1 tot en met negen en disk 1 van serie 10.
Verzameld in dit soort boxen, uiteraard in goede staat
[afbeelding]
Wil er minimaal 125 euro voor hebben. Ik kom ze langsbrengen als je op mn route woont, anders delen we de verzendkosten van 7,5 euro.
Dan koop ik voor die 30 euro meer. De gloednieuwe versie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
@ElisaB, discussie over goedkopere link heb ik geen moeite mee, laat t ze maar bewijzen.
Btw, de magische grens is iig 100 euro.
Gelderland.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef SunChaser het volgende:
Waar woon je, ivm eventueel verzenden/langsbrengen.
28 dubbelzijdige dvd's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef Koenijntje het volgende:
Hoeveel dvds zijn dat dan in totaal?
Ja, das 1 DVD. Er gaan er 3 in 1 seizoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:23 schreef tomatoman het volgende:
Ze liggen hier voor 7 euro ps in de appiehein
Kickquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Een Friendsseizoen kost tussen de 18 en 30 euro nieuw. Bij mij betaal je dus 10 euro per seizoen + gratis dvd 1 van seizoen 10 en 4 mokken.
Neem ze maar.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:22 schreef Prada2005 het volgende:
Als ShaoliN ze niet neemt, bied ik 90 euro incl.
Yep, doen t allemaal en NL subsquote:Op maandag 23 januari 2006 15:46 schreef Bond het volgende:
tvp ff erin. stel dat ShaoliN het niet doet![]()
Ze deden het helemaal perfect he? gewoon nederlandse ondertiteling erbij enzo
Tja, als je vier dagen niets laat horen of je geslaagd bent bij die uitverkoop kan ik me er wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:47 schreef ymme het volgende:
Nou ja zeg
Ik had volgens mij als eerste 90 euro geboden.
Naaistreek.
Tja, door een overlijding in de naaste familie heb ik inderdaad niet even op internet kunnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Tja, als je vier dagen niets laat horen of je geslaagd bent bij die uitverkoop kan ik me er wat bij voorstellen.
Gedult is een schone zaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Jij zei te twijfelen en dat je van je zou laten horen en deed dat vervolgens niet. Loop dus niet zo te zeiken.
Dat staat een aantal posts hierboven ook al. En dat zal me verder jeuken. Ik laat een topic niet naar de klote gaan omdat jij het niet eens bent met de verkoper. Mail naar sunchaser en zie of je het alsnog met hem eens kan worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef ymme het volgende:
Waarom verwijder je mijn post.
Hierin vertelde ik mijn verhaal hoe het gekomen was dat ik nog niets van me had laten horen.
En dat de dvd's in de stad 103 euro waren.
En ik dus die van de ts had willen overnemen.
Maar dat ik door overlijden hier bij ons, nog niet had gereageert en de dvd boxen dus al vergeven waren. Zonder even gedult te hebben en op mijn reactie te wachten.
Dat is dus echt geen bagger.
Dat is even iets uitleggen over het feit, dat ik als eerste 90 exl. geboden had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |