Ja en daarom kan je nog posten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Streetracer het volgende:
Heb ik al een ban?
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Zo jong en dan al zo getraumatiseerd!!
spreek je soms uit ervaring?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Zou jij niet weg gaan? Wat doe je hier nog..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef Streetracer het volgende:
Hahaha, is wel leuk he. Lijkt net het schoolplein. Met z'n allen iemand pesten. Want dan zegt niemand iets tegen jezelf.
Hahahah
Ikkequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:47 schreef Streetracer het volgende:
Vraag me af wie er nog wel eens buiten komt.
![]()
Lijkt me niet meer dan billijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
Oehh, laat ik dan ook maar niet vertellen wat voor Bolide dagelijks staat te pronken op die oprit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.![]()
Die zijn in elk geval een stuk ouder dan jij, volgens je profiel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:57 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ach ga je kinderen opvoeden breezahhoer.![]()
Je ging toch weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormtrooper topic ofzo noem je zo iets.
Stormloop, je lijkt wel een kut n00bquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormtrooper topic ofzo noem je zo iets.
quote:
Wat ben jij voor een neonazi?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef Streetracer het volgende:
een stormfront topic ofzo noem je zo iets.
zie je wel dat je niet zonder kunt...je gaat door tot het einde......ik zei het al een paar posts terug !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef Streetracer het volgende:
Ik wacht tot ik niet meer kan reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |